Dansk
Gamereactor
nyheder
The Witcher 3: Wild Hunt

Witcher III-designer undskylder for rodet kort

Lidt for mange spørgsmålstegn???

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

The Witcher 3: Wild Hunt bød på en af de mest imponerende åbne verdener hidtil set, da CD Projects Reds rollespil udkom tilbage i 2015. Det store kort var fyldt med interessante personer at møde, missioner af udføre og skatte at finde.

Faktisk var der så mange nedslag på kortet, at det hele kunne blive en smule overvældende - en fornemmelse fans af Ubisofts open-world-spil nok også kan nikke genkendende til.

I forbindelse med en live stream, der fejrer CD Project Reds 20-års jubilæum, fortæller campaign director på det kommende The Witcher 4, Philipp Weber, at han havde en del af ansvaret for det rodede kort.

"I can admit freely I'm one of those people that actually put those question marks in the world. It was already late 2014 so not that long before release, when we basically just filled the world with them. There was not a lot of time so it was very much, 'okay, we just have to do it and we can't do it perfectly'" fortæller Weber, der dengang var junior quest designer, ifølge IGN.

Philip Weber fortæller også, at de mange spørgsmålstegn, som skyldtes smuglerkasser, faktisk slet ikke skulle have været markeret på kortet:

"However, I do have a defense. I did a lot of those terrible — I can say terrible because I did them — smugglers' caches. But originally, we put them into the world, we put some seagulls over them so you would see them circling, but it wasn't planned to actually have an icon on the map."

CD Project Red er i øjeblikket beskæftiget med at lave en udvidelse til Cyberpunk 2077. Det kommende The Witcher 4 har endnu ikke fået et lanceringsvindue.

The Witcher 3: Wild Hunt

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold