Dansk
Gamereactor
lifestyle

Vi er gået videre fra unboxings, nu vil folk se pakning

Mærker promoverer nu sig selv ved at vise, hvordan de pakker kundernes ordrer.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Det kan være svært at holde trit med de uendelige hurtige tendenser på internettet i disse dage. Engang plejede folk at elske at se unboxing-videoer, men nu, som Wired rapporterer, ser det ud til, at tendensen er vendt, og nu vil folk pakke videoer.

Videoer med hashtag-pakkeordrer har i øjeblikket en kollektiv 9 milliarder visninger på TikTok og består for det meste af mærker, der viser skræddersyede ordrer, de har oprettet til kunder. Pamela Rutledge, en mediepsykolog, der tidligere har skrevet om unboxing, siger, at pakningsvideoer har "al appellen ved unboxing plus viden om, at det, du ser, er specielt for dig."

Nogle virksomheder formår endda at tjene nogle ekstra penge til deres pakkevideoer. Brittney Applegate opkræver kunderne en ekstra $ 8 for at se deres ordre pakket til dem. Hun hævder dog, at det ikke handler om pengene, og ved at opkræve kan hun simpelthen pakke flere ordrer om dagen uden at filme hver enkelt.

Er du fan af at pakke videoer?

Dette er en annonce:
Vi er gået videre fra unboxings, nu vil folk se pakning


Indlæser mere indhold