Dansk
Gamereactor
nyheder
Mad Max

Tidligere Avalanche-instruktør afslører at Mad Max-spillet skuffede økonomisk

Og han placerer skylden hos Warner Bros. Interactive.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Tilbage i 2015 udgav Avalanche Studios et Mad Max-spil, og selvom at det ikke høstede direkte storslåede anmeldelser, så lod der til at være positiv energi omkring spillet, både blandt kritikere og forbrugere.

Men vi ved nu at spillet skuffede rent økonomisk, for det har spillets instruktør og daverende chef, Christofer Sundberg, afsløret via X. Her siger han at Warner Bros. Interactive direkte tvang dem til at lancere spillet samme dag som Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, som for alvor påvirkede salget.

"As we were forced to release Mad Max on the same day as MGS, they blamed us for the bad sales and cancelled a bunch of awesome DLC that was just sitting there waiting to be released."

Og ja, som han siger der var DLC'en parat, men grundet det dårlige salg trak Warner Bros. al støtten til projektet.

Hvad synes du om Mad Max-spillet?

Mad Max

Relaterede tekster

Mad MaxScore

Mad Max

ANMELDELSE. Skrevet af Mike Holmes

Sand. Sand overalt. Før vi sad med Avalanche's nye åbne action-eventyr var vores største bekymring, at den støvdækkede ødemark ville blive kedelig efter et kort stykke...

Livestream Replay - Mad Max

Livestream Replay - Mad Max

NYHED. Skrevet af Kim Olsen

I går spillede vi to timers Mad Max med open world eventyr i stor stil fra Avalanche Studios (dem der har lavet Just Cause serien). Philip risikerede sit liv og...

Dagens GR Live: Mad Max

Dagens GR Live: Mad Max

NYHED. Skrevet af Kim Olsen

I dag på Gamereactor Live spiller vi Mad Max fra Avalanche Studios (dem bag Just Cause). Philip risikerer liv og lemmer i George Miller's vision af et postapokalyptisk...



Indlæser mere indhold