Dansk
Gamereactor
nyheder
The Last of Us: Part II

The Last of Us-skaber: "Lineære spil er lettere at lave"

Ja, sådan tænkte vi nok at det hang sammen.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

For en stund skulle alle store spil have en stor, åben verden at udforske, og noget tyder på at udviklere fortsat fristes af at tilbyde en stor verden som spillere kan udforske, og som forlænger spilletiden signifikant.

Men spørger du en af skaberne bag The Last of Us og Uncharted 4: A Thief's End, Bruce Straley, så er det lettere at finpudse et lineært spil - noget vi måske allesammen vidste lidt i forvejen. Dette siger han på Twitter, muligvis med frygt for at blive kritiseret.

Dette har skabt hed debat, hvor blandt andet Far Cry-skaber Alex Hutchinson siger at lineære spil ligeledes er mindre interessante:

Hvad synes du?

The Last of Us: Part II

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold