Dansk
Gamereactor
nyheder
Teardown

Teardown redefinerer den måde vi ser fysik i en grafikmotor på

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Tilbage i august måned kunne vi rapportere, at en designer og grafikmotorspecalist ved navn Dennis Gustafsson havde påbegyndt arbejdet på en mere realistisk fysisk simulation af objekter i en ny spilverden. Projektet havde på det tidspunkt ikke noget navn, men imponerede ved at kunne simulere vand, gas og anden fysisk destruktion.

Via sit voxel-baserede visuelle design formåede projektet, til trods for ret avancerede fysisk simulation af mange objekter, at bibeholde en flydende billedehastighed. Nu har Gustafsson sat navn på projektet.

Via en video der blev udgivet i sidste måned ved vi nu at navnet er Teardown, og at spillet på sin vis handler om at skabe genveje igennem sine omgivelser ved brug af klog destruktion af bygninger, maskiner, rør og andre forhindringer, samtidig med at du skal bruge andre objekter til at konstruere andre genveje.

Du kan se mere af spillet i videoen herunder. Det vides endnu ikke hvornår spillet ankommer, men du kan se mere på spillets Steam-side her.

HQ
Teardown

Relaterede tekster

1
TeardownScore

Teardown

ANMELDELSE. Skrevet af Claus Larsen

Teardown står til at blive lanceret i version 1.0 lige om lidt, så vi har kigget nærmere på om spillet præsterer som det skal.



Indlæser mere indhold