Dansk
Gamereactor
nyheder
The Rogue Prince of Persia

Rogue Prince of Persia-udvikler fortæller os hemmeligheden bag spillets grafik

Vi har snakket med Art Director Dylan Eurlings om den unikke visuelle stil.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

The Rogue Prince of Persia debuterede via Early Access i sidste måned, og mens fans har været vilde med at kaste sig ud i parkour og kamp i det nye roguelite, er der én ting, der skiller sig ud fra mængden, og det er den unikke visuelle stil i The Rogue Prince of Persia.

Vi har talt med Art Director Dylan Eurlings, der giver os hemmeligheden bag denne æstetik:

"So we went for a very stylized look with bright and vivid colours. We want that if you look at the thumbnail of the game, you know it's the Rogue Prince of Persia. It's not any other game. And so far, we are happy with the reception of it. For sure, it's not a style for everyone, but the people that like it, they actually love it a lot. And that's great."

Du kan se hele interviewet herunder.

HQ

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold