Dansk
Gamereactor
nyheder
Prey

Prey-instruktør siger at de blev tvunget til at bruge den titel

'It's Gross... Not What I Wanted to Do'

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Prey solgte godt nok ikke som forventet, men betragtes i dag som lidt af et kulthit fra Arkane, der formåede at skubbe formularen for "immersive sim"-genren fremad. Men faktisk var det ikke rigtig meningen at det skulle være et slags spirituelt reboot.

I den seneste udgave af AIAS Game Maker's Notebook podcast fortæller instruktør Raphaël Colantonio, at de faktisk blev tvunget til at bruge Prey-navnet så spillet kunne blive klistret sammen med en genkendelig IP:

"Calling Prey Prey, that was very very hurtful to me. I did not want to call this game Prey, and I had to say I wanted to anyway in front of journalists. There is a bit of the artistic, the creative side that is insulted when you tell this artist: 'You know your game? It's going to be called Prey.' And you go like, 'I don't think it should. I think it's a mistake'."

Prey

Relaterede tekster

5
Prey: MooncrashScore

Prey: Mooncrash

ANMELDELSE. Skrevet af Magnus Laursen

Månelandingen var en simulation og vi har beviserne! Her er vores anmeldelse af den nye udvidelsespakke til Prey.

PreyScore

Prey

ANMELDELSE. Skrevet af Andreas Juul

Kan Arkane Studios levere varen med deres ambitiøse reboot af kultklassikeren Prey?



Indlæser mere indhold