Her er to forskellige holdninger til en lille bid af Rise of the Ronin
Vi har tilbragt en masse tid i selskab med Team Ninjas kommende action-rollespil, og deler vores tanker her.
Tekst: Alex Hopley og Magnus Groth-Andersen
Vi har spillet Unknown 9: Awakening og er lidt usikre
Der er uden tvivl potentiale bag Reflector Entertainments forsinkede titel, men vi skal altså se lidt mere for at kunne vide os helt sikre.
Her er vores første indtryk af Skull and Bones
Kim sejler fra den netop afsluttede åbne beta direkte ind i den fulde lancering.
Vi har kæmpet os gennem et stykke af Expeditions: A MudRunner Game
Vi har prøvet en masse af Saber Interactives seneste offroad-udforskningsspil for at se, hvordan det udvikler serien.
Pacific Drive er en meget lovende roguelite indtil videre
Vi har prøvet en god bid af Ironwood Studios første spil, og kan nu fortælle jer alt om det.
Suicide Squad: Kill the Justice League - Lyspunkter i Batmans overvældende skygge
Eliminerer Rocksteadys nye kooperative looter shooter konkurrenterne, eller gør det en ende på Arkham-studiets gode omdømme? Vi tog til London for at prøvespille superheltespillet.
Prince of Persia: The Lost Crown starter 2024 med et brag
Den højt elskede serie vender endelig tilbage, og i 2.5D med metroidvania-struktur også. Vi har prøvet det!
Tekken 8 virker allerede som en next-gen kampspilssværvægter
Vi fik muligheden for at kigge nærmere på Tekken 8's kampagne, og afprøve andre modes også!
Det er svært at se Massive i Avatar: Frontiers of Pandora
Ideen om at spillet er en slags "Far Cry på Pandora", det passer altså indtil videre.
Vi har prøvet et par timers Dragon's Dogma 2
Vi har spillet en meget tidlig udgave af Capcoms næste store RPG, og der er masser af grunde til at tro af deres streak vil fortsætte.
Sackboy: A Big Adventure
Vi tog en snak med Creative Director Ned Waterhouse om den kommende launchtitel.
Her er korte indtryk fra Call of Duty: Modern Warfare III's beta
Fortiden bliver fremtiden i et skydespil der satser lige så meget på nostalgi som cutting-edge features.
The First Descendant er endnu en Destiny-konkurrent
Vi har prøvet Nexons forsøg på at konkurrere i looter shooter-segmentet. Bliver det din næste store besættelse?
EA Sports WRC Preview: Alt du skal vide om Codemasters' tilbagevenden til rally
I opløbet til udgivelsen af Codemasters' første officielle WRC-spil har vi samlet al information om spillets baner, fysik og biler.
De første indtryk af Final Fantasy VII: Rebirth: En meget værdig efterfølger til Remake
Vi har haft fingrene i det eftertragtede spil og er meget imponerede over, hvordan Square Enix bygger videre på Remake.
Tekst:
Ben Lyons
Persona 3 Reload: Indtryk fra Gamescom
Vi fik en smagsprøve på det kommende JRPG, der pakker PS2-klassikeren ind i den sprøde indpakning fra Persona 5 Royal.
Warhammer 40,000: Space Marine II står og falder med fantasien om at være en brutal rumsoldat
Vi havde mulighed for at prøve Saber Interactives kommende action-spil på Gamescom.
Persona 5 Tactica preview: Phantom Thieves er tilbage!
Vi har fået glimt af, hvordan dette spin-off perfekt kombinerer Personas sjæl med Mario + Rabbids-inspireret gameplay.
Jusant
Don't Nods nyeste spil er lidt ligesom Journey - bare vertikalt.
Et første kig på Little Nightmares 3
Vi ser nærmere på Bandai Namcos lille, men supermassive Gamescom-overraskelse, der nu bliver en oplevelse for to.
Hawked
Indiana Jones møder Fortnite i extraction-shooteren Hawked, og baseret på spillets åbne beta ligner det en vindende kombination.
Lords of the Fallen: Fire timer med det mørke fantasy-RPG
Vi tog til London for at få se nærmere Hexworks' kommende titel, der hedder præcist det samme som sin forgænger.
Classified: France '44 - Anden Verdenskrig møder XCOM
Vi har været et smut bag fjendens linjer og prøvespillet det kommende strategispil fra Absolutely Games og Team17.
Vi brugte 4 timer med Armored Core VI: Fires of Rubicon
Gamereactor var en tur i London for at prøvekøre FromSoftwares kommende mecha-titel.
The Crew Motorfest: Fire timer i Hawaii
Vi er vendt tilbage til øen O'ahu for at prøvekøre Ivory Tower's kommende racerspil.
EA Sports FC 24: Vi tager et kig på de nye funktioner og tilføjelser
FIFA skifter navn til EA Sports FC, men kommer det også til at betyde ændringer på banen?
Foamstars-indtryk: Ikke så slemt som frygtet
Vi har prøvet en forlænge demo af Square Enix' Splatoon-klon.
Remnant II-indtryk: Gunfire går mere ambitiøst til værks
Vi har taget fat på Gunfire Games' efterfølger som en del af vores tid ved Summer Game Fest.
Prince of Persia: The Lost Crown-indtryk: Et 2D Comeback
Vi har prøvet spillet i ret lang tid i Los Angeles, og både til PC og Switch.
Payday 3: Et lynkursus i kriminalitet hos Starbreeze Studios
Kan den svenske udvikler lykkes med endnu et kup? Vi har set nærmere på det seneste kapitel i multiplayer-serien.
Sonic Superstars lader til at være den klassiske Sonic-struktur vi kender og elsker
Vi har prøvet en forlænget demo af SEGA's kommende comeback til klassisk 2D Sonic
Immortals of Aveum-indtryk: En magisk debut?
Vi har spillet Ascendant Studios' magiske FPS endnu en gang i Los Angeles.
The Crew Motorfest-indtryk: Har spillet en chance overfor Forza Horizon?
Vi har prøvet Ivory Towers kommende bilspil, og kan konstatere at der i hvert fald er mange kreative kræfter bag The Crew Motorfest.
Alan Wake 2 ser allerede nu ret så fænomenalt ud
Som en del af Summer Game Fest Play Days viste Remedy os en præsentation af Alan Wake 2 bag lukkede døre.
Vi har prøvet en masse Cyberpunk 2077: Phantom Liberty
Vi fik stukket en controller i hånden, og fik muligheden for at udforske det nye indhold der tilføjes til Cyberpunk 2077.
Vi har set mere gameplay fra Star Wars Outlaws
Vi tør godt sige allerede nu, at vi kun er endnu mere hyped på Massives episke fortælling efter præsentationen bag lukkede døre.
Vi har set gameplay fra Armored Core VI: Fires of Rubicon bag lukkede døre
Vi var med til en præsentation af det kommende spil sammen med producerne.
Avatar: Frontiers of Pandora-indtryk: Far Cry møder Mirror's Edge?
Vi har set masser af direkte gameplay fra Massives næste store eventyr.
Her er vores førstehåndsindtryk af Mortal Kombat 1
Vi har prøvet Netherrealms ekspansive reboot af den populære kampspilsserie.
F1 23 tager sig ganske glimrende ud her kort inden udgivelsen
Vi tager en tur gennem Braking Point, og ser en række af de nye features i aktion.
Alone in the Dark ligner endnu et sublimt survival horror remake
Vi har fået et længere kig på det kommende remake, og vi er mildest talt imponerede.
Vi er fortsat lettere skeptiske omkring Exoprimal
Mechs og dinosaurer tonser sammen i et spil, der godt nok er intenst, men som måske mangler noget sammenhørighed.
Final Fantasy XVI er som en luksuriøs togrejse med gashåndtaget helt i bund
Square Enix kanaliserer Game of Thrones og Kaiju-film i lige dele. Resultatet? Det mest lovende Final Fantasy-spil i små to årtier.
Vi har spillet Life is Strange-udviklerens nye spil Harmony: The Fall of Reverie
Det her nye grafiske eventyr fra Don't Nod fokuserer på tro, værdier og følelser.
Tekst: Andrea Flores
Crash Team Rumble
Vi har spillet den åbne beta.
Tekst: Elliot Torres
Miasma Chronicles
Vi har besøgt The Bearded Ladies, og spillet deres lovende Tactical RPG.
Tekst: Elliot Torres
XDefiant kunne blive et glimrende skydespil med bekymrende monetarisering
Please Ubisoft, kontroller jeres live-strukturer!
Immortals of Aveum kan blive 2023's helt store positive overraskelse
Har du nogensinde undret dig over hvordan Call of Duty og Destiny kunne se ud med seje besværgelser i stedet for skydevåben?
Vi har ret pæne ting at sige om Minecraft Legends
Det legendariske Mojang-studie, og Blackbird Interactive, kombinerer Minecraft med real-time strategy elementer. Virker det?
Tekken 8 er allerede nu intenst, smukt og meget lovende
Vi har tilbragt tid med det kommende kampspil ved et event i Lyon.