Mario + Rabbids: Sparks of Hope dropper linearitet til fordel for udforskning
Vi har set en god portion gameplay, og fik en snak med instruktør Davide Soliani.
As Dusk Falls er ambitiøst men hullet
Alle ideerne er der, men Interior/Nights ambitiøse fortælling begrænses af ringe teknik.
Steelrising er en clockpunk Soulslike med masser af stil
Soulslike-kant, den franske revolution og lidt Nier: Automata-krydderi - har jeg din opmærksomhed?
Vi ser nærmere på Starfields gameplay
Endelig fik vi lov til at se Starfield i aktion. Vi har opsummeret spillets nye funktioner og dets omfang.
Call of Duty: Modern Warfare II tager ingen chancer og genbruger elementer fra andre spil
Lederen lader nu til at følge blindt, og drager inspiration fra Call of Duty 4 og Uncharted.
The Quarry lader til at være Supermassive når de er allerbedst
Supermassive er næsten klar med deres mest ambitiøse spil til dato, og der er masser af glæde sig til.
The Lord of the Rings: Gollum er ret lineært men pakket med detaljer
Vi har set en masse gameplay fra Daedalics mildest talt bizarre stealth-eventyr.
Vi har prøvet det danskudviklede Gerda: A Flame in Winter
Det kommende RPG-lite, der foregår i Sønderjylland under den tyske besættelse, leverer et lovende førstehåndsindtryk med sin unikke stil og svære valg.
MultiVersus er et uforglemmeligt kaos
Vi har tilbragt en række dage i selskab med den lukkede alpha-test, og kan nu dele vores førstehåndsindtryk.
Warcraft Arclight Rumble er egentlig bare fint nok
Efter de første tre timer, så er Warcraft-mobilspillet hverken fornærmende eller fantastisk...
Vi er ret imponerede efter at have set det nye Saints Row i aktion
Dette nyeste kapitel vedligeholder den mørke humor, men udover det er der en lidt mere realistisk tilgang.
My Time at Sandrock er uambitiøst men underholdende indtil videre
Pathea Games er næsten klar med en efterfølger, der godt nok ikke satser hele butikken, men leverer det som fans forventer.
F1 22 lader til at være endnu et skridt i den rigtige retning for serien
Vi har tilbragt timer med det næste kapitel i Codemasters' serie.
Sniper Elite 5 er sjovt men ikke synderligt innovativt
Vi fik frie tøjler til at spille den anden mission i Sniper Elite 5.
Vi er bekymrede efter at have prøvet Overwatch 2
Vi har spillet den lukkede alpha-test i timevis, og er ærlig talt ikke helt vilde med hvad Blizzard har skabt denne gang.
Vi kigger nærmere på karaktertilpasningen i det nye Saints Row
Vi har fået et indblik i hvordan du tilpasser din oplevelse i Saints Row.
Fire måder hvor Bugsnax: The Isle of Bigsnax er større, bedre og mærkeligere
Denne gratis opdatering synes langt mere signifikant end mange forventede, og at spillet også lanceres på Xbox og Switch er vel bare et ekstra plus.
Her er vores svedige indtryk af Nintendo Switch Sports
Vi har prøvet alle seks discipliner, der er en del af pakken fra start af, og nu deler vi vores tanker, samt eksklusivt gameplay.
Two Point Campus fremstår allerede strømlinet
Vi har bygget vores drømmeuniversitet i Two Point Studios' kommende simulationsspil.
Ghostwire Tokyo byder på fantastisk stemning men de kedelige kampe er ikke et godt tegn
Vi har brugt fire timer i selskab med Tango Gameworks nyeste spil. Her er vores foreløbige syn på Ghostwire Tokyo.
Vi har spillet den første verden i Kirby and the Forgotten Land
Indtil videre ser det rigtig godt ud for Nintendos lidt glemte maskot.
Vi har tilbragt timer med Tiny Tina's Wonderlands
Claus har kastet sig hovedkuls ind i et nyt Borderlands-eventyr, der denne gang parodierer typiske RPG'er.
Her er vores indtryk af Rainbow Six: Extractions nye Spillover-del
Extraction står naturligvis til at få masser af post-launch indhold, og den første sending hedder "Spillover".
Vi har set Gran Turismo 7 i aktion
Vi fik lov til at være vidne til en ret bred demonstration af Polyphonys kommende bilspil.
Vi har spillet flere timers Triangle Strategy
Vi har taget et kig på den del af Triangle Strategy, som du snart kan spille via en ny demo.
Preview: Ghostwire Tokyo
Vi fik for nylig det første ordentlige kig på Tango Gameworks' nye IP. Her er vores indtryk.
Gran Turismo 7
Racergenrens detroniserede konge forsøger at vinde tronen tilbage.
Vi er bekymrede for Grid Legends
Spillet lanceres om bare få uger, og i den forbindelse fik vi muligheden for at prøve det endnu en gang. Lad os bare sige at der er nok at tage fat på.
Vi har spillet flere timers Total War: Warhammer III
Den sidste del af Creative Assemblys gigantiske trilogi lader til at være alt det vi havde håbet på - og mere til.
Her er vores førstehåndsindtryk af det nye The Settlers
De afslørede spillet helt tilbage i 2018, men nu er det endelig ved at være klar.
Pokémon Legends Arceus: De sidste betragtninger
Pokemon Legends: Arceus har netop fået en stor trailer med masser af gameplay. Vi ser lidt nærmere på, hvad vi mon kan forvente af det fulde spil.
Sifu
Sloclaps nærkampsspil har været længe undervejs, og nu har vi prøvet det.
Tekst: Anders C. Fischer Publiceret 18 december 2021
Vi har spillet en masse af Diablo Immortal-betaen
Vi har tilbragt en rum tid med Blizzards kommende mobilversion af den ikoniske serie, og er overraskende nok virkelig spændte.
Vi har set Assassin's Creed Valhalla - Dawn of Ragnarök
Spillet får sin største udvidelse til dato, og vi har set det hele, inklusiv et team-up med Kassandra fra Odyssey.
Vi har spillet Grid Legends
Codemasters er nu under EA's styre, men de er stadig opsat på at fikse problemer fra 2019's Grid. Så har de det?
Elden Rings tilgang til open world er lige hvad jeg ønskede mig
Der er afgjort mere Breath of the Wild end Ubisoft over Elden Ring, hvilket får Ketil til at ånde lettet op.
Halo Infinite - Preview af kampagnen
Magnus har spillet fire timer af kampagnen, og han er allerede blæst helt bagover.
Her er vores indtryk af Elden Rings lukkede beta-test
Den lukkede beta finder sted i weekenden, men inden da har FromSoftware ladet os kigge nærmere på spillet.
Tekst: Stefan Briesnick Publiceret 10 november 2021
Pokémon Shining Pearl/Brilliant Diamond - De mest interessante tilføjelser og forbedringer
Der er blevet pudset og slebet på de gamle ædelstene. Men skinner Diamond/Pearl stadig her 15 år efter den originale lancering? Vi har set nærmere på det kommende remake.
Her er fem indtryk efter to timer med Forza Horizon 5
Vi har testet Forza Horizon 5's preview-udgave på Xbox Series X en måned før den endelige lancering.
Vi har prøvet Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin
Den første trailer var skuffende, men hvordan tager spillet sig ud når man selv holder controlleren? Vi har prøvet to baner i Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin.
Tekst: Kieran Harris Publiceret 1 oktober 2021
Her er seks ting vi lærte i løbet af den første time med Metroid Dread
Vi fik for nylig muligheden for at spille den første time af Metroid Dread på den nye OLED-model. Her er hvad vi lagde mærke til.
Vi har prøvet eFootball 2022 på PS5
Vi fik en relativt eksklusiv chance for at spille adskillige 1v1-kampe, og det gik op for os at spillet er lidt mere end ved første øjekast.
Vi har spillet Marvel's Guardians of the Galaxy
Vi fik endelig muligheden for at prøve Eidos Montreals spændende nye spil.
Tekst: Kieran Harris Publiceret 22 september 2021
Sherlock Holmes Chapter One - Det endelige preview
Vi udforsker en åben verden og kaster os ud i prangende slagsmål og spektakulære skuddueller i det kommende detektivspil.
Vi har spillet en masse Far Cry 6
Vi har brugt en række timer på øen Yara for at få et bedre overblik over hvad det næste Far Cry-kapitel kan byde på.
Tekst: Ben Lyons & Dóri Halldórsson Publiceret 31 august 2021
Vi har set timevis af Elden Ring
Vi har set spillet i aktion, og har taget enhver detalje fra From Softwares kommende storspil ind. Nu skal I høre...
Vi har spillet otte timers Deathloop
Arkane er et af de mest velansete studier i branchen, men er deres nyeste spil lige så godt som det ser ud?
Vi har set gameplay fra det nye Saints Row
Saints-serien har længe haft brug for en frisk ny start, og det er præcis det Volition sigter efter.
Tekst: Kieran Harris & Stefan Briesenick Publiceret 25 august 2021
Vi har spillet Riders Republic-betaen
Ubisoft har nu bygget et ekstremsportsspil, som er let at anbefale til stort set alle. Det er pænt, sjovt og byder på masser af alsidighed.