Dansk
Gamereactor
nyheder
Wild Hearts

Wild Hearts' åbne verden er opdelt i zoner

Du kan ikke bare vandre frit rundt, lader det til.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Wild Hearts lader til at være direkte designet til at udfordre Monster Hunter-serien på dens egen banehalvdel. Det betyder samtidig at udvikler Omega Force har kopieret deres tilgang til en åben verden, så den er zoneopdelt.

I et interview med IGN fortæller instruktør Kotaro Hirata lidt om den her struktur, hvor han dog forklarer at hver eneste zone er ret stor:

"There's significant advantages in a hunting game in which the player repeatedly hunts. Each separated zone is a large area, and players can reach almost any point in a zone using Karakuri, so it is possible to enjoy it like an open world game in which you actively explore the world."

Spillet har været under udvikling i fire år, og vi kommer til at se mere gameplay i løbet af de kommende måneder.

HQ
Wild Hearts

Relaterede tekster

0
Wild HeartsScore

Wild Hearts

ANMELDELSE. Skrevet af Palle Havshøi-Jensen

Omega Force og EA udfordrer Capcoms Monster Hunter-serie med et spil, der heldigvis også har originale ideer.



Indlæser mere indhold