Dansk
Gamereactor
nyheder
Wo Long: Fallen Dynasty

Wo Long: Fallen Dynasty-udviklere er fortalere for en central sværhedsgrad

Nogle argumenterer dog for at adskillige af slagsen gøre spillet mere skræddersyet til forskellige slags forbrugere.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Wo Long: Fallen Dynasty kommer til at fortsætte hvor Nioh-serien slap, som i sig selv er inspireret af FromSoftwares mange spil. Der er én central sværhedsgrad, og er man ikke god nok, så må man enten vokse med opgaven, eller droppe at gennemføre. Det er en struktur der både skaber diskussion, men som også hyldes af mange.

Faktisk lader studiet til at være stor tilhænger af den her tilgang. I et interview med MP1st fortæller producer Masaaki Yamagiwa, at det er "godt" for spilleren, og spillet, kun at være tunet til en sværhedsgrad:

"We're thinking it's 'good' to have one set difficulty so that everyone has the same experience of overcoming an intense obstacle, and they all have that feeling of achievement, like 'I did it.' But the caveat there is giving players all different ways that they can do that. So you could talk to your friends and say, 'Hey I beat this boss, and this is how I did it.' You want to talk to people and go online because you want to have communication with them."

Wo Long: Fallen Dynasty lander desuden på Game Pass på lanceringsdagen i starten af det nye år.

Wo Long: Fallen Dynasty

Relaterede tekster

5
Wo Long: Fallen DynastyScore

Wo Long: Fallen Dynasty

ANMELDELSE. Skrevet af Joakim Sjögren

Team Ninja har forsøgt at skabe endnu en Dark Souls-udfordrer, men ulig den elskede Nioh-serie falder Wo Long lige ned på sit eget sværd.



Indlæser mere indhold