LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Dansk
      Gamereactor
      nyheder
      Halo Infinite

      Halo Infinite havde på et tidspunkt både Prometheans og helt nye fjendetyper

      343 Industries har godt nok skilt sig af med meget indhold.

      Abonner på vores nyhedsbrev her!

      * Påkrævet felt
      HQ

      Vi ved allerede at 343 Industries blev nødt til virkelig at skære ned på indholdsmængden og variationen i Halo Infinite for at få spillet ud af døren. Blandt andet har spillets åbne verden været større i starten, og der har også været flere muligheder på et tidspunkt.

      Men måske mere signifikant, så viser det sig at en hel fjendtlig faktion er blevet skåret fra, en faktion der har spillet en ret afgørende rolle i de to foregående spil i serien, Prometheans. Den aktive og troværdige Twitter-konto, Leaks_Infinite, har ikke bare fundet referencer til racen i spillets kildekode, men helt færdige karaktermodeller, bevægelsesmønstre og AI.

      Herunder kan du finde en kamp imod Promethean Soldiers, Watchers og Knights:



      Der var også mere farlig fauna i en tidligere version af spillet, og de har blandt andet fundet referencer til en Crusher, som du kan se her:

      Halo Infinite

      Relaterede tekster



      Indlæser mere indhold