Gamereactor Danmark. Se de seneste trailere og friske interviews fra de største spil-messer i verden. Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Gamereactor
nyheder
Halo Infinite

Halo Infinites åbne verden blev for alvor skaleret ned under udviklingen

Det kunne vi vist godt have sagt os selv.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Vi endte med at være ret vilde med Halo Infinites singleplayer-kampagne i vores anmeldelse til trods for en åben verden der godt kunne have brugt lidt flere aktiviteter. Nu ved vi dog at planen for den verden til at starte med var meget, meget anderledes, og at udvikler 343 Industries for alvor måtte skalere projektet ned for at få det ud af døren.

For nylig fremlagde 343-chef Joseph Staten en præsentation ved Academy of Interactive Arts & Sciences, og fortalte her om processen omkring Halo Infinite.

"The team went through a lot of iterations on scope and biome variety before I joined. Even after I joined the team, we had to make choices about where to scale back. We didn't end up cutting that much ultimately from the open world, but I know from the original designs there was a pretty significant scaling back of what the team had hoped at one point that they could deliver on."

Naturligvis var det et udfordrende projekt for studiet at gøre færdig, men samtidig er det også en ret normal proces, altså at starte med noget der er ambitiøst og urealistisk, for så at massere det til at der er balance.

Halo Infinite

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold