Gamereactor Danmark. Se de seneste trailere og friske interviews fra de største spil-messer i verden. Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

LIVE
HQ
logo hd live | Session
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Dansk
      Gamereactor
      nyheder
      Cuphead

      Cuphead-instruktør om forsinkelser og lang udviklingstid: "Who cares?"

      Det har taget næsten 10 år at udvikle Cuphead o

      Abonner på vores nyhedsbrev her!

      * Påkrævet felt
      HQ

      StudioMDHR har taget sig notorisk god tid til at færdiggøre Cuphead og den kommende udvidelse, The Delicious Last Course. Men både det der med at tage sig god tid, og at forsinke spillet for at give holdet mere plads, det tager studiets ledelse ret let på.

      I et interview med IGN fortæller studiechef Maja Moldenhauer, at de ikke rigtig bekymrer sig om hverken forsinkelser eller lang udviklingstid.

      "It's hard to find people. The number one thing, especially through COVID was keeping everybody happy. This is video games. Take your time. Mental health needed to be at the forefront, taking the space and time that you needed, especially over the last two years. We're like, 'If it takes longer for the game to come out, it takes longer. Who cares?'"

      Det har taget cirka et årti at udvikle Cuphead og den dertilhørende udvidelse, da spillet først blev teaset d. 25 oktober 2013 - i den trailer skrev de "Coming 2014".

      HQ
      Cuphead

      Relaterede tekster

      6
      CupheadScore

      Cuphead

      ANMELDELSE. Skrevet af Magnus Groth-Andersen

      Ventetiden har været meget lang, men nu er det farverige, udfordrende Cuphead endelig ankommet, og Magnus er klar med en dom.



      Indlæser mere indhold