Gamereactor Danmark. Se de seneste trailere og friske interviews fra de største spil-messer i verden. Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

LIVE
HQ
logo hd live | Are You Smarter Than A 5th Grader
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Dansk
      Gamereactor
      nyheder
      Redfall

      I Redfall er fremgang forbundet til værten

      Synes du at det er vejen frem?

      Abonner på vores nyhedsbrev her!

      * Påkrævet felt
      HQ

      Da Redfall blev vist frem under Xbox/Bethesda-showet lignede det for alvor at kooperativt spil er en ret signifikant del af spillets DNA, men åbenbart har Arkane valgt at gøre det sådan, at der ikke er fælles fremgang når man spiller online.

      Eller, samtlige spillere online får registreret deres personlige fremgang, som de så kan tage med sig tilbage til deres eget spil, men udgangspunktet bestemmes af værten. Dette har instruktør Harvey Smith bekræftet i et interview med IGN:

      "Whoever hosts the session, initiates the session, their [story] progress is persistent for them, but [for] other people it's not. "But in terms of what missions you've unlocked and such, the host, their progression matters. If you sign on with your friend and they're halfway through the game and you play the second half of the game with them, and then you go back and you want to play on your own, you'll be starting at the beginning of the campaign with a character."

      Er du glad for den her tilgang?

      Redfall

      Relaterede tekster



      Indlæser mere indhold