Dansk
Gamereactor
nyheder
Returnal

Housemarque kalder Returnal-udviklingen "incredibly challenging"

Det endte dog meget godt, må man sige.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Studiet bag Returnal, Hoursemarque, har ikke lagt skjul på at spillet er studiets største projekt nogensinde, og det har da også krævet en at bevæge sig udenfor de traditionelle arkaderammer, og lave en vaskeægte blockbuster.

Men selve tilblivelsen har åbenbart været sværere end det, for i et interview med IGN siger instruktør Harry Krueger, at udviklingen var utrolig udfordrende.

"It was really just adapting all the time, and that was a real challenge as well. Everyone was underestimating the complexity of the project."

Åbenbart var en af de primære udfordringer skiftet til Unreal Engine 4, som Krueger beskriver således:

"It's not an exaggeration to say that for half of the game's development time it was unplayable. We were learning how to use the engine, we were breaking things, creating dependencies that we didn't understand [...] we were just learning as we went."

Det endte dog meget godt, og du kan læse vores anmeldelse her.

Returnal

Relaterede tekster

5
Vi anmelder Returnal på PCScore

Vi anmelder Returnal på PC

ANMELDELSE. Skrevet af Magnus Laursen

Returnal er vendt frygteligt tilbage! Laursen har kæmpet sig vej gennem mørklagte ruiner og mangearmede uhyrer for at levere en hurtig anmeldelse af spillets PC-udgave.



Indlæser mere indhold