Dansk
Gamereactor
nyheder
Elden Ring

Elden Ring-instruktør kalder udviklingen "not a very pleasant time"

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Det er svært at udvikle spil. Det et tidskrævende, rodet og dyrt, og særligt store udviklere har problemer med at få spillene gjort færdigt, samtidig med at få overholdt deadlines, budgetter og tilbyde ordentlige arbejdsforhold.

Åbenbart har det eksempelvis ikke været helt let at få Elden Ring ud af døren. I den seneste udgave af Familsu (via VGC) siger instruktør Hidetaka Miyazaki, at det ikke var nogen behagelig tid for studiet:

"It's the same for all past titles, not just this one, but it's not a very pleasant time. I'm sure I'm relieved, but I'm more anxious about it. I never get used to it. It was expected from the beginning that this work would be the largest scale ever.".

Det endte med at gå meget godt, og FromSoftware tilbød faktisk lønforhøjelser som resultat til næsten alle deres ansatte.

Elden Ring

Relaterede tekster

Elden RingScore

Elden Ring

ANMELDELSE. Skrevet af Stefan Briesenick

Ventetiden er endelig overstået, og FromSoftware byder nu velkommen til Tarnished Souls-fans. Her er The Lands Between.



Indlæser mere indhold