Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.

Dansk
Gamereactor
nyheder

Ken Levine forsøger at forklare hvorfor det har taget så lang tid at udvikle hans næste spil

Abonner på vores nyhedsbrev her! - Få info om julekalenderen

* Påkrævet felt
HQ

For omtrent en uge siden slap der en ret skelsættende rapport ud om Bioshock-skaberen Ken Levines kommende spil, som har været under udvikling siden 2017, men som endnu ikke er blevet afsløret for offentligheden.

Rapporten påstår, at Levine sidder fast i en "auteur"-spor, og at han alt for ofte skrotter store dele af projektet, ombestemmer sig eller drager pludselig inspiration fra et andet godt spil han tilfældigvis har kastet sig over. Summa summarum; rapporten siger at han er svær at arbejde med og for.

Som respons har han deltaget i et interview med Arcade Attack, og ifølge ham er grunden til at vi ikke har set spillet ret god - han vil først vise det når det er ved at være færdigt:

"We didn't want to go down the path of showing [the game] too early, because we thought it was going to be out sooner, and I don't want to have a long period of having a build-up, interest, and hype because it just doesn't, it would end up feeling fairly inauthentic and I think that gamers want to be... they want to know what they're getting, and the only way to do that really is to announce closer to launch."

Han siger desuden at vi vil blive overraskede over spillet, og så alligevel ikke.

Ken Levine forsøger at forklare hvorfor det har taget så lang tid at udvikle hans næste spil


Indlæser mere indhold