Dansk
Gamereactor
nyheder
The Last of Us: Part II Remastered

Neil Druckmann tror ikke at han har mange store spilproduktioner tilbage i sig

Måske er det slut for den ikoniske instruktør efter The Last of Us: Part III?

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Det har været nogle svære år for Naughty Dog, for lige siden lanceringen af The Last of Us: Part II, så har de kun genudgivet eller restaureret ældre titler, i stedet for at udgive noget nyt. Ikke bare det, de har også været nødsaget til at lukke ned for udviklingen af The Last of Us Multiplayer, selvom det projekt har kostet mange ressourcer igennem en længere årrække at udvikle.

Alt det leder os til Neil Druckmann, der har ledt studiet til enorm succes, men som tilsyneladende er ved at være færdig med at udvikle projekter i den her størrelsesorden. I en video herunder siger Druckmann følgende:

"I don't see myself doing this forever at this scale. It's a lot, and it takes a lot out of you. It's very stressful, to manage that many people in multiple studios worldwide. I could see myself transitioning to something that's more lowkey that still allows me to have a creative outlet. But I've started thinking about how many more of these games I have in me, and it's not that many."

Cory Barlog fra Sony Santa Monica er åbenbart enig, og skriver dette via X:

"Big same, brother."

The Last of Us: Part II Remastered

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold