Dansk
Gamereactor
nyheder
Metal Gear Solid

Metal Gear Solid's Shadow Moses genskabt i Unreal Engine 4

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

For mange af os, har det originale Metal Gear Solid en helt speciel plads i gamer-hjertet. Shadow Moses-øen i spillet forbliver da også en af spilhistoriens mest ikoniske miljøer, men nu hvor Hideo Kojima's fremtid som seriens overhoved er alvorligt truet, så lader det til, at en HD-version af et Kojima-kontrolleret Metal Gear Solid, aldrig vil se dagens lys.

Airam Hernandez har heldigvis genskabt Shadow Moses i Unreal Engine 4, og planlægger at producere samtlige af spillets indendørs miljøer i grafikmotoren, der måske endda skal ende ud i en hel udgave af spillet.

Du kan se den guidede video lige her.

Metal Gear Solid
Metal Gear Solid

Relaterede tekster

Metal Gear SolidScore

Metal Gear Solid

ANMELDELSE. Skrevet af Henrik Schødt

I lang tid har PC ejerne måtte stå model til pral fra PlayStationejerne, der har haft det, de kaldte for verdens bedste spil! Nu er pralen dog slut.

Metal Gear SolidScore

Metal Gear Solid

ANMELDELSE. Skrevet af GameReactor

Konami har holdt stilen fra de tidligere Metal Gear spil, men samtidig distanceret Metal Gear fra 16-bit tiden. Et hit fra Konami.



Indlæser mere indhold