Dansk
Gamereactor
nyheder
Lichdom: Battlemage

Lichdom: Battlemage er det dårligst optimerede spil nogensinde ifølge Digital Foundry

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt

Lichdom: Battlemage udkom i august 2014 til PC og har nu fået en udgivelse på Playstation 4 samt Xbox One, men ifølge Digital Foundry skulle udvikleren nok have ventet med at udgive produktet til det var mere færdigt.

HQ

Billedhastigheden skulle blandt andet være utilgivelig: Spillet når aldrig over 20 billeder i sekundet - faktisk ligger Playstation 4-versionen i gennemsnit på 15 billeder i sekundet, hvor den nogle gange går helt ned på 10 når der sker meget action på samme tid, og er altså det dårligst optimerede spil nogensinde som Digital Foundry har testet.

Endnu værre ser det ud for Xbox One-versionen, hvor man udover at have den samme billedhastighed også har v-sync slået fra, der får billedet til at få vertikale streger når man bevæger sig rundt.

Billedhastighed er ofte som en religion for hardcore fans. Nogle mener at 30 billeder i sekunder er acceptabelt, mens andre ikke kan spille noget under 60 billeder i sekundet. Mon ikke disse to lejre imidlertidigt kan blive enige om, at Lichdom: Battlemage's billedhastighed er alt for lav til at kunne nydes.

Du kan læse hele Digital Foundry's artikel her.

Lichdom: Battlemage

Relaterede tekster



Indlæser mere indhold