Dansk
Gamereactor
nyheder
Kingdom Come: Deliverance II

Kingdom Come: Deliverance II er vel-optimeret på grund af Xbox Series S

Det siger Warhorse Studios i et interview med Iron Lords podcast.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Xbox Series S har fået skyld for meget, og ofte med rette, men den lille Xbox konsol kan også lede noget godt med sig, da udviklerne ofte må tænke kreativt med deres kode, for at få ting til at køre tilfredsstillende på konsollen.

I et interview med Iron Lords podcasten siger Warhorse's international manager Tobias Stolz-Zwilling, at arbejder med Xbox Series S konsollen har hjulpet de andre versioner med at være så vel-optimeret som de er.

The optimizations also for the Xbox Series S helped greatly with the other platforms as well.

- Tobias Stolz-Zwilling, international manager, Warhorse Studios

Lignende historie hørte vi faktisk fra Larian's creative director Swen Vincke omkring Baldur's Gate III, som betød at de andre versioner også blev optimeret bedre, fordi Larian måtte være kreative omkring spillets brug af blandt andet RAM og VRAM på Xbox Series S.

Kingdom Come: Deliverance II udkom her i starten af februar og var 2025's første store overraskelse, da det blandt kom ud, at det var profitabelt bare en enkelt dag efter lanceringen og det havde rundet 1 million solgte eksemplarer efter bare 24 timer.

Kingdom Come: Deliverance II

Relaterede tekster

Kingdom Come: Deliverance IIScore

Kingdom Come: Deliverance II

ANMELDELSE. Skrevet af Anders Fischer

Warhorse Studios har brugt år på at raffinere deres gameplay-model, og står nu tilbage med en finsleben, skinnende diamant.



Indlæser mere indhold