Videos
WWE 2K24

WWE 2K24 - Video anmeldelse

Vi vender tilbage til ringen for at tjekke dette års udgave af WWE 2K24 for at se, hvordan den former sig i forhold til sine forgængere.

Audio transcriptions

"Det ser ud til, at WWE 2K-serien virkelig havde brug for at opleve den tragedie, som WWE 2K20 var, et af de værste spil, vi nogensinde har spillet. Det fik udviklerne til at sætte serien på pause, som havde været meget middelmådig selv før dette spil, for at få den tilbage på sporet. Tilbagevenden gav os så WWE 2K22 og WWE 2K23, som begge har genoplivet serien, og nu fortsætter WWE 2K24 denne indsats som et meget godt spil, der desværre har nogle klassiske problemer, der aldrig synes at forsvinde. Det er svært for os at give slip på tristessen..."

"fra for fire år siden, men det virker, som om tiden er inde nu. 2K24 tilbyder stort set alt vi har brug for og ønsker fra et wrestlingspil, fra fantastisk gameplay til dybe spiltilstande, men hvordan svært kan det være at fikse ting som hårfysik? Hvor mange år har hår ikke lignet plastik frø, der ofte skærer lige igennem en brydning? Alt for mange år, er svaret. Spillet ellers for det meste fantastisk ud, og selvom nogle ansigter har fået for lidt kærlighed og klart blevet slået i ansigtet med en stålstol for mange gange under udviklingen, er kvaliteten er meget god i en tilsyneladende forstand. Kvaliteten af det, der sker i ringen, er også god. Der har ikke været de store ændringer fra det, vi så sidste år, hvilket er en god Det, der er blevet tilføjet, er et lille minispil, når wrestlerne udveksler slag, du ved den klassiske, du slår mig, jeg slår dig, du slår mig, jeg slår dig tilbage. Man skal nu tage tid på disse slag ved at holde slagknappen nede og slippe den i en krympende zone. Enhver, der fejler tre gange, har tabt kampen og er den, der får den korte ende af pinden."

"Systemet med gæstedommere er blevet moderniseret. Enhver karakter kan nu være gæstedommer, uanset om det er en kvinde i en kamp med to mænd, en manager eller en kammerat til en af deltagerne.
Det har tidligere været muligt at have eller være gæstedommer, men de skulle bære deres normale tøj. Men nu har alle deres egen indgang i et klassisk sort og hvid dommertrøje. Hvis du vælger at spille dommer, er det op til dig at tælle 1, 2, 3, 4 og 5, måske 3, men hvor hurtigt eller langsomt du vil tælle, er op til dig. Du kan skifte mellem dommertilstand, hvor du bare gør de ting, som dommeren gør, og wrestlertilstand, hvor du kan kæmpe, hvis du vil. Hvis dommeren er computerstyret og har et positivt forhold til dig med en deltager, vil det give dem en fordel og det modsatte, hvis det er en person den ikke kan lide."

"Det store fokus i år er på 2K's showcase of the Immortals. WrestleMania fylder 40 år gammel, og det fejrer 2K ved at tilbyde 21 kampe. Den første kamp er fra WrestleMania 3 med en af de bedste kampe nogensinde, Ricky the Dragon Steamboat mod Macho Man Randy Savage. Ligesom tidligere år i showcase spiller vi med mål, og efter at have opnået ser kampen ud til at gå over til faktiske optagelser af kampen. Vi ville gerne have haft lidt mere lyd fra kampene, mens de blev afspillet, i stedet for generisk musik, men game mode er alligevel en fin hyldest."

"My Rise Story-mode er tilbage med samme fokus som sidste år. Der er to forskellige historier, en for en brugerdefineret mandlig figur og en for en kvindelig. 2K ser ud til at ville skabe en slags univers nu, da mange bipersoner fra sidste års udgave vender tilbage i forskellige former her. Begge historier er sjove at spille igennem og er en god ramme at sætte tænderne i."

"i som solospiller. Der er også den klassiske sandkassetilstand, universtilstand, hvor du er en gud og er i stand til at planlægge shows ned til mindste detalje og dybest set gøre hvad som helst.
du vil. Vi kan se, at spillere nemt kan bruge hundredvis af timer her. Du kan helt sikkert gøre det i MyGM2, en game mode, der kom tilbage for et par år siden. Igen er du nødt til at planlægge shows og gøre dem så gode som muligt, men her konkurrerer du mod mindst én anden person."

"- computerstyring eller en ven - ved at booke de bedste kampe og få flest fans.
Der er nogle små tilføjelser i år. Det er nu muligt at bytte wrestlere med et andet show, plus der er flere kamptyper, flere titler, nogle ekstra shows og GM'er og talentspejdere til at finde nye talenter."

"Det efterlader os med det, der nok er spillets mest kontroversielle spiltilstand, My Faction.
Dette er en ultimativ holdlignende spiltilstand, hvor man køber kortpakker. Der er tydeligvis et marked for dette, og pengene vil rulle ind, men på samme tid føles det ikke som om wrestling er en genre, der har brug for det. Da det blev introduceret for et par år siden var det ikke engang muligt at spille online, hvilket heldigvis har ændret sig nu. Spillet er god til det, den er, men som vi sagde, er den ikke nødvendig."

"WWE 2K24 fortsætter i samme gode spor, som toget har kørt i et par år.
siden WWE 2K20 kørte af sporet. Det er sjovt at spille, ser godt ud, har mange varierede spiltilstande og kamptyper og en fin hyldest til Wrestlemanias 40-årige historie. Et par mindre irritationsmomenter, men ikke nok til at forringe den samlede spiloplevelse."

Anmeldelser

Flere

Videos