Dansk
Gamereactor
Videos
No More Heroes 3
HQ

No More Heroes 3 - Goichi 'SUDA51' Suda Interview

Vi har snakket med selveste Suda51!

Audio transcriptions

"Hej, Gamereactor-venner. No More Heroes 3 udkommer endelig på Nintendo Switch, 11 år efter forgængeren, fik vi chancen for at tale med Suda Goichi, hvilket altid er en fornøjelse og noget, vi har gjort i mange år nu."

"Så mange tak, fordi du kom. Suda-san, hvordan har du det?
Hej, rart at møde dig.
Vi er lige ved at udgive No More Heroes 3, så det har tydeligvis været en super travl tid.
Det er også en virkelig spændende tid, for vi glæder os alle sammen til at se hvordan spillere over hele verden reagerer på spillet, og hvordan medierne reagerer på det."

"Det er lidt nervepirrende, men samtidig er det også bare rigtig, rigtig spændende.
endelig at kunne udgive det og lade alle spille og bare endelig se, hvor meget alle kan lide det.
Så ja, jeg er virkelig spændt på det.
Som jeg lige har nævnt, er det selvfølgelig 11 år siden, No More Heroes 2 blev udgivet, og 14 år, hvis jeg har ret, siden det originale spil."

"Så hvordan vil du sige, at gaming har ændret sig i alle disse år?
og hvordan vil du sige, at du greb udviklingen af dette spil an i forhold til, hvad du gjorde før?
Ja, som du nævnte, er det 11 år siden, No More Heroes 2 udkom.
Oprindeligt var det faktisk planen, at der skulle gå præcis 10 år."

"Men på grund af coronapandemien og det hele, blev tingene ligesom forsinket, og det blev forsinket med omkring et år.
Så ja, som du sagde, er der gået 11 år siden den sidste.
Dengang vi oprindeligt lavede No More Heroes 1 og næsten direkte efter det No More Heroes 2, var tingene virkelig meget anderledes for mig selv og for Grasshopper som virksomhed."

"En af de største forskelle mellem dengang og nu er, at på det tidspunkt, Grasshopper udgav et relativt stort antal titler.
Så det var altid ret meget, du gik aldrig rigtig fra et projekt til et andet eller fra et møde til et andet."

"Alle løb over det hele og prøvede virkelig at skynde sig gennem disse titler og få dem udviklet og få dem ud og alt muligt.
Men i dag fokuserer vi meget mere på hver enkelt titel, vi laver, og bruger mere tid på det."

"For at være ærlig har ingen af os virkelig sat os ned og lavet en ordentlig analyse af præcis hvordan tingene gøres anderledes nu, end de gjorde for 11, 14 år siden.
Mere end hvordan videospil har ændret sig, føler jeg, at det handler mere om, hvordan vi har ændret os som virksomhed...
og hvordan vores ideer om spil har ændret sig."

"En ting, jeg kan sige, der helt sikkert har ændret sig, er ikke kun vores egne, men den generelle verdens ideer om ting som udtrykket åben verden, hvad det præcist indebærer, og ting som AAA-spil.
Tilbage i tiden, da vi lavede No More Heroes 1 og 2, især No More Heroes 1, tænkte vi aldrig rigtig, okay, lad os lave et rigtigt open world-spil."

"Det, vi lavede, var faktisk mere en slags parodi eller satire.
af open world-spil på det tidspunkt.
Og en stor forskel er, at denne gang med No More Heroes 3 tænkte vi, okay, Hele konceptet med et open world-spil har ændret sig så meget i løbet af de sidste 10, 14 år."

"I stedet for at lave en parodi på et open world-spil eller grine af det, er det kommet til et punkt, hvor man faktisk kan gøre en masse virkelig fede ting med open world-spil.
Og man ser mange af disse virkelig store AAA-titler, der på en måde holder hele open world-spilgenren, om man vil."

"Så denne gang, i stedet for at parodiere det, tænkte vi, okay, lad os rent faktisk virkelig gøre os umage og lave et rigtigt open world-spil.
Så vi gik tilbage til det første og andet spil og kiggede på, hvad vi gjorde med åbne verden med frie kort i de spil og tænkte over, hvordan vi kunne forbedre det, tænkt over, hvordan vi kunne gøre det lidt mere relevant for mere aktuelle spil."

"Og selvom det ikke er et stort, fuldt spil, kan du krydse hele verdenstypen åbent spil, på en måde, så er det måske tættere på, hvad man ville kalde et frit kortsystem i stedet for en helt åben verden.
Verdenen i No More Heroes 3 er helt sikkert meget større og meget mere varieret."

"end de to første spil.
En af de første ting, vi havde besluttet for No More Heroes 3, var, at byen blev sendt ud for at ødelægge.
Dette er noget, der skal være med i et No More Heroes-spil."

"Så da vi gik i gang med at finde ud af, hvordan vi skulle skildre denne verden og hvordan vi ville tilføje noget til den, og hvad vi ville gøre med den, besluttede vi, at det ikke ville være nok bare at sende det til destruktion.
Så lad os udvide det."

"Så for at give det en mere åben verdensfornemmelse og også bare gøre det til et større spil, meget større skala, har vi den oprindelige by Sent, der skal ødelægges, som er blevet genfødt med en masse nye områder og nye spilbare ting.
tilføjet til det."

"Så denne gang er det helt sikkert meget mere, hvad man kunne kalde en åben verden, end nogen af de to foregående spil var.
Det fører mig faktisk til det, der skulle have været mit næste spørgsmål.
Fortæl os lidt mere om spillets struktur, for selvfølgelig.., som du lige har nævnt, er du gået tilbage til open world-konceptet, men på en udvidet måde denne gang."

"I No More Heroes 2 slap man af med den åbne verden og havde alle disse arkadespil, hvor man hugger baner ned.
Men så fjernede du de baner til dette spil, og du har tonsvis af baner.
af aktiviteter og fjendtlige udfordringer denne gang."

"Så hvorfor denne ændring?
Var det noget, du kunne se, at fans ville have mere af?
Den åbne verden og den slags aktiviteter?
Eller hvad er grunden til, at du har droppet de almindelige baner?
Er det for at være anderledes?
Eller hvad kan du fortælle os om det?
Ja, der er faktisk et par grunde til ændringen, eller man kan vel på en måde sige, at der er tale om en tilbagevenden."

"Ja, som du nævnte lidt tidligere, er de største forskelle mellem, eller nogle af de største forskelle mellem 1 og 2 var, du ved, I del 1 havde du en slags halvåben verdensstil, det frie kort, hvor man kunne gå rundt og ødelægge noget."

"Og der var ikke rigtig så meget at lave.
Meget af byen var bare sådan lidt, Jeg tror endda, man kan sige tom, du ved.
Der var bare en masse åben plads."

"Og så i 2'eren skilte vi os af med nogle af de ting og gik videre til at tilføje, du ved, de forskellige aktiviteter, spillehallerne og det hele.
Og efter udgivelsen af 2 følte jeg bare, at jeg gik glip af nogle af de Santa Destroy-dele af del 1, selv de dele, der ikke rigtig havde noget at lave eller noget særligt at se."

"Jeg følte bare en slags nostalgi for Santa Destroy.
Og lige siden har jeg tænkt, du ved, Jeg kunne virkelig godt tænke mig at tage tilbage og besøge Santa Destroy igen, du ved."

"Og så denne gang, du ved, Det har jeg tænkt på i alle disse år.
Og denne gang tænkte jeg, okay, dette er en god mulighed for at vende tilbage til det."

"I stedet for at lave, du ved, et rigtigt, helt åbent spil, da vi ikke ligefrem er et AAA-studie, du ved, har vi nok kun mindre end 50 mennesker, der arbejder på dette spil.
Vi har ikke hundredvis af mennesker, der arbejder på, du ved, disse kort og alting."

"Så igen, det er, Det er mere en fri kort-stil end en rigtig 100% åben verden.
type ting.
Men ja, jeg.., Jeg havde virkelig lyst til at besøge byen Santa Destroy igen og lade spillerne genbesøge den og se, hvad vi ellers kunne tilføje for at gøre den mere interessant."

"Da vi først begyndte at udvikle spillet, var det oprindeligt, det var hovedsageligt fokuseret omkring området Utopia land.
Og mens vi udviklede den, tænkte jeg bare mere og mere, du ved, men hey, hvad med Santa Destroy? Ligesom, du ved, Der er ikke ret meget Santa Destroy herinde."

"Det vil jeg virkelig gerne se. Så ja, det var delvist en personlig beslutning og også resten af gruppens mening.
holdet, at Santa Destroy ville være rart at besøge igen.
Det ville være rart at gå tilbage til og tilføje en masse flere ting til, men når det kommer til stykket, er den største grund fansene."

"Lige siden No More Heroes 2 kom ud, har der været mange år, har folk sagt: Hey, vi vil have No More Heroes 3.
Hvornår laver I No More Heroes 3? Og oven i det, en af de specifikke meninger og anmodninger, som vi har hørt mere end noget, var, at vi ville have mere Santa Destroy."

"Vi vil tilbage til Santa Destroy. Og så, du ved, Jeg vil gerne besøge Santa Destroy igen.
Jeg har haft så mange fans gennem årene, der har fortalt mig, at de gerne vil gense Santa Destroy. Da vi faktisk udviklede spillet, følte vi virkelig, okay, vi har brug for mere Santa Destroy."

"Så det fungerede bare perfekt. Det er okay.
Vi tager tilbage til Santa Destroy og tilføjer en masse ting.
til den. Så, ja, det var til dels en kreativ og personlig beslutning.
Igen, den største ting var bare fansene. Det er det, de vil have."

"Det var det, vi ville have. Forhåbentlig bliver alle glade nu.
Du har en masse Santa Destroy, du ved?
Jeg er måske en del af dem, der siger det igen og igen, hvor er No More Heroes 3 gennem årene."

"Men, okay, du nævnte resten af holdet, og det fører mig til min næste spørgsmål. Jeg spiller spillet. Jeg nyder det.
Og jeg synes, at en af de ting, jeg synes er virkelig skør, er den måde, du kombinerer kunst og musik på temmelig unikke måder, som jeg ikke har set på nogen andet spil overhovedet. Den måde, du bruger kunst på, forskellige typer kunst her og der..."

"og forskellige typer musik. For eksempel den spanske guitar, Jeg vil ikke sige, hvornår den spiller. Men hvad kan du fortælle os om den?
om de kunstnere, der arbejder med Grasshopper, og den måde, du kombinerer alle disse typer musik og kunst på en virkelig, virkelig, virkelig unik måde?
Ja, jeg vil faktisk gerne tale om de andre medlemmer af teamet."

"Med hensyn til programmørerne, så har jeg grundlæggende to slags hoved programmører på holdet. Den ene er en fyr ved navn Hiro Naka, og en anden hedder Takumi Yamada. Og hvad angår Hiro Naka, han er dybest set leder af udviklingsteamet."

"Og på en måde er han også en af lederne af Grasshopper selv.
Denne fyr er dybest set, jeg vil sige, at han nok er den bedste boss fight-udvikler...
i verden. Denne fyr er bare fantastisk, når det kommer til boss-kampe.
Han har været på holdet siden No More Heroes 1. Han har gjort det meste, hvis ikke alle bosskampene siden da."

"Og de ting, denne fyr finder på, er fantastiske.
Han er helt sikkert en programmør i verdensklasse.
Den anden fyr, Yamada, han har arbejdet med Grasshopper fra, Jeg kan ikke sige det med 100% sikkerhed, men jeg er ret sikker på, at siden Killer7 eller muligvis siden lige efter Killer7."

"Men han har også været med i det meste, hvis ikke hele No More Heroes-serien.
Han arbejder på de fleste af effekterne.
Når det kommer til special effects og den slags, er denne fyr også et geni.
Han har også lavet en masse gode ting til nogle af vores tidligere spil."

"For eksempel i Killer7, når man skærer en fyr op, og blodet sprøjter...
under brugergrænsefladen, og man har den slags funky partikelkort og sådan noget, Det var alt sammen Yamada selv.
Disse to udgør stort set kernen i programmeringsteamet."

"og de er virkelig bare latterligt dygtige programmører.
Hvad angår grafik, har vi en fyr ved navn Tanimaki.
Han er ansvarlig for at sammensætte, hvad man vel kan kalde bare den generelle verdensstemning."

"Du ved, den slags stemning, man får fra No More Heroes' verden.
Den slags indtryk, de følelser, det bringer op i dig, når man ser på de forskellige skærme, det er alt sammen takket være denne fyr.
Han har også været hos os siden omkring Killer7, hvor han vist nok var ansvarlig for omkring 80% af figurerne i det spil."

"Han forlod faktisk Grasshopper i et stykke tid og lavede sine egne ting i årevis.
Det var efter måske 10 eller et dusin år, at han endte med at komme tilbage...
til Grasshopper.
Han kom tilbage for at arbejde på Travis Strikes Again og har været hos os lige siden."

"Denne fyr er også bare fantastisk, når det kommer til grafik.
Han er endnu et kernemedlem af teamet.
Når det kommer til lyd, er der to hovedpersoner i No More Heroes 3 som jeg især har arbejdet sammen med."

"Den ene er en fyr ved navn Fukuda.
Han har arbejdet på lydene og musikken.
Han arbejder som komponist.
Han arbejder faktisk ikke for Grasshopper selv."

"Han er en ekstern fyr.
Og en anden fyr ved navn Nobuaki Kaneko.
Kaneko er en ret berømt og kendt trommeslager i Japan.
Han fungerede også som komponist til spillet."

"Han er også skuespiller.
Han er en virkelig respekteret, man kan vel sige karakterskuespiller.
Han spiller nogle meget forskellige roller, men han er virkelig talentfuld.
til stort set alt, hvad han gør."

"Jeg har faktisk ikke mødt ham direkte endnu, men han har arbejdet sammen med mig.
Han har arbejdet sammen med mig på No More Heroes 3 hele tiden.
på lyd og musik og sådan noget.
Og det er bare utroligt, hvordan jeg kan sige til den fyr, okay, det er den slags musik, jeg vil have til denne scene eller til denne del af spillet."

"Og han er dybest set sådan, okay, jeg har dig.
Han kan bare mærke den lyd, jeg gerne vil høre.
Jeg fortæller ham, at det er det her, jeg vil høre.
Han pisker noget op, og jeg siger, at det var det, jeg talte om."

"Ja, igen, han er en fantastisk komponist og musiker i det hele taget.
Der er også mange andre på holdet, som er ekstremt dygtige, Alle er ekstremt vigtige for spillet og for Grasshopper i det hele taget.
Men ja, disse ville nok være de vigtigste kernemedlemmer af holdet hvad angår grafik, kunst."

"Og så er der faktisk en fyr mere, som jeg ikke kan glemme at nævne.
Hans navn er Ren Yamazaki.
Denne fyr har stort set fungeret som min højre hånd, hvis ikke ligefrem min ligemand, hvad angår instruktionen af dette spil."

"Han har arbejdet eksternt i et stykke tid, men han har været ved min side i Travis Strikes Again.
og No More Heroes 3, hvor han har overtaget mange af instruktøropgaverne.
og det hele."

"Og jeg har arbejdet sammen med ham siden dengang, lige siden Flower Sun Rain, faktisk.
Og denne fyr er også en fantastisk instruktør.
Han laver nogle virkelig seje ting."

"Og jeg er virkelig glad for at kunne fortælle, at fra 1. september, vil han officielt slutte sig til Grasshopper igen.
som et fuldtids Grasshopper-medlem.
Så det er vi virkelig glade for."

"Men ja, jeg kunne bestemt ikke glemme at nævne den fyr også.
Okay, som jeg sagde, har jeg spillet spillet og jeg har fundet det ret udfordrende, må jeg sige.
Det er rigtigt, at der er et RPG-element i det."

"at du kan stige i level, du kan bruge nogle buffs, du kan købe noget sushi, du kan gøre dig klar til kamp.
Men under alle omstændigheder vil de være udfordrende...
både de vigtigste snigmordere og de udfordrende bosser, du møder."

"Så kan du give et par tips til at dræbe disse røvhuller?
Faktisk, for at være ærlig, var vi lidt bekymrede for det modsatte da vi udviklede spillet."

"Vi tænkte, om det måske var lidt for nemt?
Bliver folk sure over det her?
Og der er flere sværhedsgrader i spillet.
Når jeg debugger det, spiller jeg som regel på bitter."

"Det er stort set det rigtige for mig.
Spicy er, ja, det er helt sikkert lidt sværere.
Ja, jeg har faktisk nogle rigtig gode råd...
til at klare nogle af de sværere bosser og sådan."

"Som du nævnte, er der sushi.
Når du får chancen, så snup noget sushi.
Glem heller ikke at købe sættene for sushi-sættene er virkelig det, der vil hjælpe dig med at fortsætte."

"For eksempel, når du har forsvarsmissioner og den slags...
eller mellem niveauerne, hvis du har lidt tid og kan, gå ud og få noget sushi.
Der er også en anden ting, som er ret vigtig."

"Jeg tror, at mange mennesker overser dette, men når visse ting sker, vil du få skråstregsrullen hvor du prøver at matche tredobbelte syvere eller de forskellige små billeder."

"Hvis det lykkes dig at få den fulde rustning, opgraderer Travis, så hold fast i den. Brug den ikke med det samme.
Behold den, og brug den på en af de mere hardcore bosser.
for det vil helt sikkert give dig et rigtig godt forspring."

"på nogle af de sværere bosser.
En anden ting er, at der er forskellige færdigheder, som du kan bruge i spillet og du kan skabe og opgradere disse forskellige færdighedschips.
Der er masser af ting, du kan gøre med dem."

"Min personlige anbefaling ville helt klart være dødssparket.
Få fat i death kick, og opgrader den som bare fanden, så snart du kan.
Du kan selvfølgelig bruge andre færdigheder, og du kan også opgradere dem, men dødssparket er virkelig godt af mange grunde, og det er virkelig godt, ikke bare generelt, men også til et par specifikke bosser og et par specifikke kampe."

"En af grundene er, at du kan bruge den til at lukke huller.
mellem dig og din modstander hurtigt uden at bekymre dig om at blive ramt eller noget.
Og når du opgraderer den, bliver den virkelig kraftfuld."

"Hvis du husker på disse tre ting, er det i bund og grund en god idé, og du skal selvfølgelig også vænne dig til selve gameplayet, men når du først har vænnet dig til gameplayet og har disse tre ting i tankerne, Brug sushi og især sushi-sættene, når du kan."

"Hvis du får Full Armor Travis, så hold fast i den, indtil du virkelig får brug for den.
og opgrader så meget, du kan, og brug så meget, du kan, af dødssparket.
Hvis du holder dig til disse tre tips, så burde du kunne komme godt igennem.
Ja, Full Armor Henshin-formen er totalt overpowered, så du må hellere gemme den til slutningen af kampen."

"En ting, jeg også godt kan lide, er, at I er vendt tilbage til motion controls.
Som du ved, har jeg også beskæftiget mig med motion controls i mange år nu, og I anbefaler, at vi spiller No More Heroes 3 med motion controls.
Tilfældigvis er denne udgivelse lige efter Zelda Skyward Sword, som fik mange spillere tilbage til motion control."

"Så det er ét aspekt af spillet på Switch, og det andet aspekt er, at dette er det første No More Heroes, No More Heroes 1 og No More Heroes 2 udkom selvfølgelig også på Switch, men dette er det første nye spil, som du kan tage med på toilettet og spille, mens du er der."

"Så hvordan har du det med disse to aspekter der mere eller mindre ændrer spillet på Switch?
Ja, jeg har talt en del om Switch-styringen og den slags før, og grundlæggende, da jeg først blev introduceret til Switch'en og jeg så Joy-Cons og kontrollerne, var jeg sådan, Okay, det er derfor, jeg tager Travis med tilbage."

"Det her er systemet for Travis, forstår du?
Og det var sådan set der, No More Heroes 3 startede på det tidspunkt.
Men jeg føler, at vi har lagt meget arbejde i at optimere bevægelsesstyringen.
Optimering af spillet til systemet, men også at sørge for, at disse kontroller kan bruges på en måde der gør spillet så sjovt at spille som muligt."

"Så personligt anbefaler jeg til dem, der kan at de bruger bevægelseskontrollerne så meget som muligt.
Slash over det hele, opladning af beam katana og slashing mere og bare lade så meget som muligt for det er en af de store ting ved No More Heroes."

"Men det er også virkelig godt, at du kan bruge det bare som en enkelt mobil konsol også.
Du kan bare sætte dem på siderne af Switch'en og som du sagde, tage den med på toilettet og gemme, hvad du nu vil gøre."

"Personligt, da jeg først begyndte at spille spillet i debugging-fasen, Jeg brugte bevægelseskontrollerne så meget, at jeg debuggede spillet i en halv dag og den næste dag vågnede jeg op, og mine skuldre var døde.
Jeg fik alle mulige muskelsmerter og sådan noget, fordi der var så meget action."

"og det var bare så sjovt at slå og angribe og alt det her.
Men igen, ja, det er også virkelig fedt.
og jeg er også virkelig glad for den måde, det endte på.
at man ikke kun kan spille det med Joy-Con'en fastgjort til Switch'en og spille som en enkelt mobil konsol, men det tager ikke så meget væk fra spillet."

"Du kan stort set spille bare baseret på dine egne personlige præferencer uden at miste noget.
Også den måde, du kan spille spillet på, se det på selve Switch-skærmen eller spille det med Joy-Cons eller spille det fastgjort til konsollen og se det på tv'et, Uanset hvordan du spiller, ser det godt ud, og det føles godt."

"Og ja, helt ærligt, jeg er virkelig glad for den måde, det blev på, både for kontrollerne og den måde, de føles på og den måde, det fysisk får dig til at føle, når du spiller det og også den måde, det føles på, og den måde, det spiller på, uden at man bruger bevægelseskontrollerne."

"Så ja, jeg kan virkelig trygt anbefale alle, der er til motion controls, at tjekke dette spil ud.
Og selv hvis du ikke er til motion controls, er de ikke nødvendige.
Så No More Heroes 3 er bestemt let at anbefale."

"Ja, det er det.
Okay, vi er ved at løbe tør for tid.
Jeg vil gerne spørge dig om dit yndlings alien-design, men jeg skifter det ud med dette."

"Jeg har selvfølgelig set en masse referencer til popkultur i spillet, det samme som i de tidligere spil.
Jeg har set referencer til The Matrix, til Mad Max, til X-Files, for eksempel.
Og du er virkelig selv vild med film."

"Så kan du forestille dig, at No More Heroes bliver en film i sig selv?
Vi har set mange projekter på Netflix og andre platforme på det seneste.
eller endda i biografen, hvor videospil bliver til film.
Kan du forestille dig, at det her bliver til en film?
Ville det være rigtige skuespillere, rigtig action, action fra det virkelige liv eller anime?
Drømmer du overhovedet om en No More Heroes-film?
Vi har faktisk fået flere seriøse tilbud..."

"og været i dialog før om at lave en filmversion af No More Heroes.
Uden at gå for meget i detaljer, så gik det på et tidspunkt så vidt som til - Vi havde faktisk allerede en idé til, hvem vi ville have til at spille hovedrollen.
Den var nået relativt langt ind i forproduktionsfasen, men det endte bare med ikke at fungere."

"Vi har også tidligere overvejet at lave en anime-version af No More Heroes.
Hvad angår anime, gik det så vidt, at der blev produceret et pilotshow.
Desværre var den bare ikke helt på højde med standarden, kan man vel sige, kvalitetsmæssigt, og vi besluttede at skrotte den til sidst."

"Der har selvfølgelig været mange, der har sagt, at vi gerne vil se en No More Heroes-film eller anime eller noget i den stil.
Det har jeg selvfølgelig også tænkt meget på i årenes løb.
For at være ærlig, så føler jeg, at hvis vi skulle lave en film ud af det, skal vi ikke bare gøre det, fordi, okay, vi burde lave en film."

"Okay, nogen skal nok gøre det, så lad os bare give det til nogen, og få dem til at lave en film.
Hvis vi skal lave den, vil jeg gerne kunne lave filmen sammen med nogen.
som jeg personligt gerne vil have til at lave en No More Heroes-film."

"Jeg vil gøre det med et hold, som jeg gerne vil have til at lave filmen.
Det er måske lidt af en spoiler, så jeg er ikke sikker på, om jeg kan sige det her eller ej, men det bliver faktisk berørt en lille smule i selve No More Heroes 3, men det ville være fantastisk, hvis Takashi Miike, for eksempel, kunne lave en No More Heroes-film."

"Personligt synes jeg, det ville være perfekt.
Det ville være fantastisk, hvis James Gunn kunne komme om bord og instruere en No More Heroes-film.
Men ja, det kommer virkelig an på, hvem der skal lave filmen, hvilken slags vision de har og sådan."

"Og ja, igen, hvis det er muligt, vil jeg hellere end gerne lave en live-action version.
eller jeg vil lave en anime-version, er mit største ønske for enhver form for No More Heroes-film ville være, at jeg kunne få den lavet af et hold, jeg faktisk gerne vil arbejde sammen med.
og nogen, hvis arbejde jeg gerne vil se i No More Heroes-serien, hvis det giver mening."

"Okay, så det var det. Mange tak for jeres tid.
Held og lykke med udgivelsen, som er om et par dage.
Jeg nyder spillet. Jeg er sikker på, at fans vil nyde det, og jeg er sikker på, at nybegyndere i serien også vil nyde det."

"Og jeg håber virkelig, at vi mødes igen fysisk og ikke på denne måde, som vi plejede, et eller andet sted i verden næste gang.
Mange tak skal I have. Arigato. Gracias.
Mange, mange tak. Tak skal I have."

"Tak skal I have. Gracias."

Gamescom

Flere

Videos

Flere

Filmtrailere

Flere

Trailers

Flere

Events

Flere