Dansk
Gamereactor
nyheder
Elden Ring

FromSoftware-chef mener at hurtige beslutninger er afgørende i moderne spiludvikling

Man må give FromSoftware er at de gode til både at høste flotte anmeldelser og opnå kommerciel succes.

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

Om man kan lide FromSoftware-spil eller ej, så er det svært ikke at anerkende hvor meget succes de løbende høster hos både anmeldere og på markedet, og selvom at branchen i brede træk fyrer i et væk, så hyrer de faktisk hele tiden ind.

Så hvad gør de anderledes? Det har instruktøren bag en lang række af deres succesfulde titler, Hidetaka Miyazaki, forsøgt at svare på i et interview med IGN, og han mener at det er evnen til ret hurtigt at beslutte sig for hvilket slags spil de vil lave tidligt i processen, der gør dem mere effektive:

"I think one area is we're able to understand quickly what we want to make and [are] able to make these decisions early on in development. We're able to iterate and we're able to leave things on the chopping board. We're able to go ahead with ideas and a quick pace. We're able to quickly change and quickly decide on the kind of game we want to make."

Vi har hørt et utal af gange at mange store produktioner netop plages af manglende beslutsomhed, og eksempelvis har mange sagt at særligt Anthem manglende en samlet vision fra starten af.

Elden Ring

Relaterede tekster

Elden RingScore

Elden Ring

ANMELDELSE. Skrevet af Stefan Briesenick

Ventetiden er endelig overstået, og FromSoftware byder nu velkommen til Tarnished Souls-fans. Her er The Lands Between.



Indlæser mere indhold