Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Hvilke serier ser du nu


Jeg er igang med Master of None på Netflix, jeg er netop startet på anden sæson.
En underholdende og sød comedy serie der handler om at date i alderen lige efter de 30. Kan varmt anbefales.
Synes du dette rygte skal tages med et gran salt?
  • 0
Citerer TheMcCandless:
Jeg er igang med Master of None på Netflix, jeg er netop startet på anden sæson.
En underholdende og sød comedy serie der handler om at date i alderen lige efter de 30. Kan varmt anbefales.

Første sæson var ok. Anden sæson er kanon!
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Er igang med at gense X-Files med min kæreste, der aldrig har set det.
Vi er lige blevet færdig med sæson fire.
Ingen af sæsonerne er dog helt på top med den første.
You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
  • 0
Sæson 4 af Black Mirror. Jeg har set de første 3 afsnit. Det første var godt, de to andre not so much. Er spændt på resten.
  • 0
Citerer Carmillah:
Sæson 4 af Black Mirror. Jeg har set de første 3 afsnit. Det første var godt, de to andre not so much. Er spændt på resten.


Sæson 4 er den hidtil værste sæson efter min mening. Den er ikke decideret dårlig, men der er længere mellem snapsene, Jeg synes altid kvaliteten har svinget lige rigeligt, men i sæson 4 er halvdelen af afsnittene exceptionelt dårlige (2, 3 og 5), og de tre andre er gode - første episode er klart den bedste.
  • 0
Citerer Stampe128:
Sæson 4 er den hidtil værste sæson efter min mening. Den er ikke decideret dårlig, men der er længere mellem snapsene, Jeg synes altid kvaliteten har svinget lige rigeligt, men i sæson 4 er halvdelen af afsnittene exceptionelt dårlige (2, 3 og 5), og de tre andre er gode - første episode er klart den bedste.


Well, det er rart at se at det ikke bare er mig der er en sær snegl og synes dårligt om afsnit 2 og 3. Jeg regner med at have set de resterende afsnit færdige i denne eller næste uge, så vender jeg lige tilbage med min vurdering derom.

Og ja, første episode var super. Generelt har jeg været rimelig blown away over hvordan de vælger at tolke på forskellige emner sæsonerne igennem. Det sætter nogle tanker og gode samtaler i gang.
  • 0
Citerer Carmillah:
Sæson 4 af Black Mirror. Jeg har set de første 3 afsnit. Det første var godt, de to andre not so much. Er spændt på resten.


Har vist også kun fået set de tre første afsnit indtil videre og damn... jeg elsker konceptet ved Black Mirror men hvor er det frustrerende at gå fra et afsnit der har fuld drøn på hele vejen igennem til et afsnit hvor den nærmest kører baglæns, så langsomt går det :I

Det er ret mærkeligt med den serie - Har lyst til at se flere afsnit men samtidig føler jeg mig nærmest drænet efter et par stykker... :I

Uanset hvad tror jeg at kæresten og jeg gemmer de næste afsnit til et senere tidspunkt
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Er enig i at kvaliteten af den nye sæson af Black Mirror måske ikke når samme højder som de tidligere. Omvendt siger det også noget om de forrige sæsoner

Har det lidt med Black Mirror, som jeg har det med Norsk Black Metal musik eller Marvel's Daredevil og The Punisher. Skal helst være i den rette mørke stemning før jeg sætter et afsnit på.
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
Er helt opslugt af Dirk Gently, hvis man er glad for Douglas Adams (hitchikers Guide to the galaxy) og hans meget skæve verdener så vil man elske den serie.
Citerer Emilbanck:
Er helt opslugt af Dirk Gently, hvis man er glad for Douglas Adams (hitchikers Guide to the galaxy) og hans meget skæve verdener så vil man elske den serie.

Særligt da Dirk Gently originalt er skrevet af manden. Jeg så godt at der var kommet endnu en sæson, lyder til den holder niveauet? Var også godt tilfreds med første sæson.
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Er gået igang med Rita sæson 4 på netflix - Jeg er godt underholdt, klart en af de bedre danske tv serier.

Ligeledes igang med Chef's Table, mere en dokumentar-serie men stadig meget fangene. Serien følger forskellige stjernekokke, og deres arbejdsproces. Det hjælper nok lidt at være et mad-ører.

Er til gengæld gået helt kold på Altered Carbon. Efter 3 afsnit må jeg bare erkende at den ikke er mig.
Aliens ate my babysitter
  • 0
Jeg er i gang med Dallas... Bobby er lige kommet hjem med Pamela
"let røven og gør noget"
  • 0
alene i vildmarken USA ..

De er noget mere hardcore end det danske, det helt sikkert!!
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
  • 0
Er i gang med at gense Sherlock. Der var ikke nær så mange grå hår dengang i starten. hehe.
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
"Frasier"
Den er stadig awesome..
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
prøver på Fear the Walking Dead mens jeg venter på HBO får TWS sæson 7
Y can't metroid crawl ?
  • 0
The Rain kan varmt anbefales.

Stjæler fra arme og ben fra TWD, men produktions kvaliteten fejler ikke noget. Synes faktisk at den er langt bedre end ventet.
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
  • 0
Citerer Joeyvind:
The Rain kan varmt anbefales.

Stjæler fra arme og ben fra TWD, men produktions kvaliteten fejler ikke noget. Synes faktisk at den er langt bedre end ventet.


Spændende. Jeg tror desværre at jeg pr. automatik forventer det værste, når nu den er dansk. Selvom jeg havde håbet på at det at have Netflix i ryggen, ville gøre det til noget godt. Jeg giver den et skud inden så længe.

-

Jeg kaster mig ud i The IT Crowd i næste uge.
  • 0
Citerer Carmillah:
Spændende. Jeg tror desværre at jeg pr. automatik forventer det værste, når nu den er dansk. Selvom jeg havde håbet på at det at have Netflix i ryggen, ville gøre det til noget godt. Jeg giver den et skud inden så længe..


Altså de to eneste danske serier som jeg fortsat kunne finde på at se, er Rejseholdet og Klovn. Kan simpelthen ikke fordrage tåkrummende dansk-dialog i serier og film.

The Rain slipper nogenlunde heldigt fra dette, men den vinder stort på scenografi, karaktere og handling.
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
  • 0
Apropos danske serier, ser jeg pt Broen. Første sæson var glimrende! Jeg kom hurtigt igennem den. Anden sæson er ikke helt så imponerende, hvilket nok er grunden til, at det går lidt langsommere nu.

Jeg er inde i en "dansk" periode, så ser primært danske film og altså også lidt dansk serie. Det er ikke noget, jeg har gjort meget synderligt i tidligere, men jeg er heldigvis blevet glædeligt overrasket. Ja, ellers ville jeg nok ikke fortsætte.
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Citerer Joeyvind:
The Rain kan varmt anbefales.

Stjæler fra arme og ben fra TWD, men produktions kvaliteten fejler ikke noget. Synes faktisk at den er langt bedre end ventet.


Interessant - har hørt flere steder fra at den skulle være piv-ringe. Giver den selv et forsøg her til aften og danner mig en mening. ^^
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
Fear the walking dead ind til hbo får sæson 7 af walking dead :p og så prøver kæresten at overbevise mig om arranger things er the shit. Men efter 2 afsnit er jeg hverken mere eller mindre imponeret.
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Stranger Things er for nice! Giv det lidt mere end et par afsnit - Det er virkelig det værd!
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
Citerer Stant:
Stranger Things er for nice! Giv det lidt mere end et par afsnit - Det er virkelig det værd!


Helt enig. Det er virkelig en fremragende serie.
  • 0
Jeg har set 6 afsnit af stranger things men er stadig ikke bidt af det. Der kunne godt gå mere end en uge imellem hvert afsnit. men min kæreste vil så gerne have jeg ser den så jeg gør det mest for hendes skyld
Y can't metroid crawl ?
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!