Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Hvilke serier ser du nu


Citerer Z:
men når man kommer fra henholdsvis Breaking Bad og Game of Thrones, skal man måske ikke sætte forventningerne for højt!


Jeg så 4-5 afsnit af BB. Så droppede jeg den, det kedede mig simpelthen for meget hehe..
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Thor86: Klassisk fejl... Hele første sæson kræver tålmodighed. Derefter tager det fart.
  • 0
Det havde jeg ikke, jeg kedede mig vitterligt sindsygt meget, og begyndte at lave andre ting. Jeg havde bare ikke tålmodighed til sidde og se det.

Det må gerne fange mig bare nogenlunde, det formåede det ikke.

Tillagt 2015-01-10 09:57:
Er der egentlig nogen der kan forklare slutningen på Lost ? Jeg har googlet lidt, men vil gerne høre jeres meninger. Måske lige med en < spoiler alert > ;) .
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Citerer Stampe128:
Thor86: Klassisk fejl... Hele første sæson kræver tålmodighed. Derefter tager det fart.


Jeg var selv glad for sæson 1, men jeg kender adskillige som også mente, at den var kedelig, men jo længere og længere de kom, jo mere begejstrede blev de.
Det er imponerende hvordan serien formår konstant at blive bedre og bedre helt ind til sidste afsnit.
  • 0
Citerer Thor86:
Er der egentlig nogen der kan forklare slutningen på Lost ? Jeg har googlet lidt, men vil gerne høre jeres meninger.


Ha! Hvis du har en forklaring tror jeg også gerne manuskriptforfatterne vil høre den. Lost bliver igennem de sidste sæsoner mere selvmodsigende end biblen.
  • 0
Citerer Emil_Nissen:
Ha! Hvis du har en forklaring tror jeg også gerne manuskriptforfatterne vil høre den. Lost bliver igennem de sidste sæsoner mere selvmodsigende end biblen.


Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Citerer Thor86:
Er der egentlig nogen der kan forklare slutningen på Lost ? Jeg har googlet lidt, men vil gerne høre jeres meninger. Måske lige med en < spoiler alert > ;) .

Min teori er Spoiler:at det er efterlivet, og selvom ikke alle dør i serien, så dør alle mennesker på et tidspunk. Hvad er din?
You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
  • 0
  • Z
  • Z
Citerer dbbuu:
Citerer Thor86:Er der egentlig nogen der kan forklare slutningen på Lost ? Jeg har googlet lidt, men vil gerne høre jeres meninger. Måske lige med en < spoiler alert > ;) .
Min teori er Spoiler:at det er efterlivet, og selvom ikke alle dør i serien, så dør alle mennesker på et tidspunk. Hvad er din?


Det lyder som et ganske udemærket bud.

Jeg gav totalt op på at finde mening i galskaben med Lost. Det virker som om, at der har været flere ideér kørende på samme tid, og pludselig skal der fokuseres på én. En meget underlig serie, der kræver sin tv-seer at komme igennem helskindet.
  • 0
dbbuu - det var den jeg var kommet frem til på nettet, og den mest plausible.

Jeg ved godt flere var kritiske overfor den, men min kæreste var hel vild med den. Hun synes nærmest den blev bedre og bedre.

Tillagt 2015-01-14 18:09:
Og så er vi ved nå til slutningen på Walking Dead Sæson 4 på Blu ray. Den er sindsyg den serie, og jeg vil faktisk tro det er den absolut bedste sæson pt.

Karakter udviklingen hos Rick er helt klart i fokus i denne sæson, men også hos Daryl til en vis grad. I starten var sønnen i fokus, men det har skiftet lidt over til Rick / Daryl.

Og så formår de virkelig at fastholde en intens spænding hele vejen igennem. Jeg tror vi mangler 2-3-4 afsnit af sæsonen.

og så ender det nok med vi tager fat på Greys hvide verden igen. Sæson 10 er udgivet, og efterhånden nogenlunde billig.
Vi får en halv generation af unge mænd med metalhofter. Det bliver fedt, når jeg som 50-årige kan løbe fra de 30-årige. (Sagt om dem som går med hængerøv) (PSN = theNestle) jeg er fuld :-( jeg savner den brændeovn hos mine forældre... Camilla! Mm...!
  • 0
Jeg undrede mig dog lidt over hvorfor, det ikke var alle sammen, som var i kirken. Ekko manglede bla.
Selvom den havde en del ubesvarede spørgsmål, og til tider godt kunne være lidt forvirrende, så er Lost stadig én af mine top tre TV-serier.
You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
  • 0
American horror story
  • 0
Gotham. Den er sej ;D
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Citerer The_Dude:
Gotham. Den er sej ;D


Ahh den ville jeg så gerne have været med på, men jeg glippede de første episoder så nu gider jeg ikke rigtig hoppe på den før de kører tema med alle afsnittene so far.
  • 0
Blev færdig med første sæson af The Affair for nylig. Fremragende serier, der kun momentvis bliver lidt kedelig. Og hele præmissen om 'to sider af samme historie' bliver negligeret lidt undervejs, men et gjorde ikke så meget, da det sandsynligvis ville blive kedeligt i længden. Skal helt klart følge med i sæson 2
  • 0
  • Z
  • Z
Jeg er netop blevet færdig med de to første episoder af Better Call Saul (http://www.imdb.com/title/tt3032476/). De af jer, der har set Breaking Bad vil uden tvivl elske den! En varm anbefaling herfra.
  • 0
Jeg startede for omkring to uger siden at se The Walking Dead, og jeg er virkelig blevet bidt. Så jeg er nu nået til starten af sæson 4.

Jeg er ligeledes i gang med Better Call Saul, og så venter jeg på at House of Cards sæson 3 udkommer i morgen.
  • 0
Nogle venner "tvang" mig til at se Blacklist...Kan jo ikke så godt sige at jeg ikke gider det når jeg intet af det har set..men regnede med at det ville være en middle of the road serie.. med ting der irritere mig og ting der er fine nok..og jeg fik ret.. og selv om jeg kan se dens kvaliteter tvivler jeg på jeg fortsætter.
Blev allerede træt da jeg så hovedepersonens "pretty face".... hvorfor ikke en med mere karakter? eyecandy I guess.... suk

Men er næsten nået til sæson 4 af Walking dead... ham gutten der løber efter dem i sæson 3.. iført en stor rygsæk... hold op jeg fnes.. havde dog forudset hvad der ville ske.. tænk en rolle at have
"let røven og gør noget"
  • 0
Er lige blevet færdig med første sæson af Orange is the New Black. Det var ret underholdende.
Aliens ate my babysitter
  • 0
  • GTY
  • GTY
håber på at se Playstation-serien Powers i dag, men ved ikke om det kan lade sig gøre på den europæiske kontoxD
I will be back for more gaming
  • 0
Så fik jeg endelig binge-watchet True Detective. Jeg var ikke så blown away, som så mange andre, men en pragtfuld serier, der bliver båret frem af de glimrende skuespilpræstationer.

Derudover er jeg ca midtvejs i Game of Thrones, som jeg absolut forstår hypen omkring. Vild vild serie.
  • 0
Er lige nu igang med Anime Serien Death Note - vildt spændende og forvirrende.. er lige nu 13 afsnit inde, og plottet har lige taget en uventet, men fantastisk drejning!

Anbefales!
Anime generelt er cool nok - og med det, mener jeg ikke sådan noget delvist Hentai, men de slags med en spændende historie.. og den måde man ser personerne udvikle sig gennem tiden er altid spændende!
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
  • 0
Monty Python's flying Circus... ikke nødvendigvis i rækkefølge
"let røven og gør noget"
Matador.
  • 0
Har set Archer to gange nu... og for fanden hvor er den undervurderet! Man kan sagtens springe ind i nyeste sæson, men har man været med fra starten er serien sublim til lige at referere til sit eget univers, og den får liiige et ekstra lag. Serien er ikke bange for at være politisk ukorrekt på en politisk korrekt måde... er svært at forklare det bedre
Sometimes things that are expensive are worse
  • 0
Modern Family.

Efter min mening den bedste mainstream-komedieserie siden Venner. Det er bare fænomenalt og holder niveau gennem de første 5 sæsoner, jeg har set indtil videre!
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!