Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Leder efter titlen på en speciel film!


Jeg leder efter en film jeg så få nogle år siden i fjernsynet, så i må ikke gå udfra at alt jeg siger er helt rigtig, men jeg husker plottet, som noget om en speciel politi styrke(ikke SWAT-filmen), som har til opgave at transportere en eller anden massemorder til fængsle eller lign. på vejen der hen bliver de pludselig angrebet af morderens "mafia" venner og bliver nød til at søge beskyttelse i et varehus, hvor der er ved at blive begået indbrud. så teamet barrikadere sig i varehuset, men bliver nød til at samarbejdet med den gruppe af indbrydstyve der også er i varehuset!

siger det nogen noget, eller er der nogen der kender et sted hvor jeg kan finde ud af hvad den hedder?
"Shit happens!"
  • 0
Assault on Precinct 13? Plottet passer ikke helt, men der er alligevel nogen ligheder
That's it! I would like to be shot!
  • 0
Har lige prøvet og læse lidt om den film du nævner, tror faktisk jeg har set den, men det er desværre ikke den. hvis jeg husker rigtig handler den film du nævner om fangetransporter der bliver nød til at sige ly for stormen på en lille politistation, hvor de holder julefrokost, også bliver de angrebet af nogle kurupte politi-mænd! kan det passe, for det er faktisk også en rigttig god film, men dog som sagt ikke den.

tak for forsøget!

Tillagt 2009-12-28 16:35:
Tror jeg har fundet den, den hedder på engelsk "The Nest" men det er åbenbart originalt en fransk film med titlen "Nid de guêpes" men tak til hjælpen fra dig storetun, for da jeg var inde på www.imdb.com og lede efter info om den film du nævnte fandt jeg den under lignede. !!!
"Shit happens!"
  • 0
glad for at kunne hjælpe
That's it! I would like to be shot!
  • 0
jeg leder efter en film hvor der har vist har været oversvømmelse... det jeg ser for mig er at der er en mor og en far/ven i en speedbåd de leder efter deres datter som er sammen med en dreng... de er fanget i et højhus hvor vand stangen stiger... moren ser pigen og de skal få dem ud af højhuset..
og så er der også noget med nogle helikopter tror jeg nok )
det er engelsk film
  • 0
Citerer Xeniaph:
jeg leder efter en film hvor der har vist har været oversvømmelse... det jeg ser for mig er at der er en mor og en far/ven i en speedbåd de leder efter deres datter som er sammen med en dreng... de er fanget i et højhus hvor vand stangen stiger... moren ser pigen og de skal få dem ud af højhuset..
og så er der også noget med nogle helikopter tror jeg nok )
det er engelsk film


Tror det er San Andreas - http://www.imdb.com/title/tt2126355/
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
Tak! Det er den^^
hej jeg leder efter en gyser fra før 2009.

Den handler om en gruppe unge mennesker der er ude at køre, noget går galt og de ender op på en øde tankstation. her bliver de jagtet af en form af døden, som optræder via en gas lignende sky. de dør en efter en ved enten at blive boret nede fra ude på det gamle wc eller på taget af en sav/blender/kværner på dødens hånd . der er også en gammel mand med i en autocamper der leder efter konen og en ung blind mand de må hjælpe væk fra det onde.
og dem der overlever kommer pludselig væk fra tankstationen og vågner i ambulancen. som jeg husker så dem der døde på tankstationen var dem der døde i bilulykken.

Håber der er nogen der ved hvad selve filmen hedder.
  • 0
fundet det var Reeker. endelig fundet efter ca 7 år har kigget hen hel liste igennem på 21.570 gysere, horror og thriller igennem og fundet vupti.
jeg leder efter en australsk par der strander på en øde ø filmen blev sendt på lanal København omkring 1993.
  • 0
Citerer Bobby Heegaard Larsen:
jeg leder efter en australsk par der strander på en øde ø filmen blev sendt på lanal København omkring 1993.


At den blev sendt i 1993 på Kanal københavn hjælper ikke det store, den kan jo være fra 1960 ud fra det. Men der er en del film der kunne lyde lidt som sådan, hvis du søger på par der strander på øde øer. Den eneste jeg kan finde med nogen som helst forbindelse til Australien er "Return to the Blue Lagoon". Det er garanteret ikke den, men du må lige prøve lidt flere detaljer hvis du vil have fundet den
  • 0
Citerer Grublr:
Det er garanteret ikke den, men du må lige prøve lidt flere detaljer hvis du vil have fundet den


De mindste detaljer kan hjælpe btw
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!