Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

remake tråden


hvilke film synes i burde få et remake hvis da overhovedet nogen?
GR's Minecraftere ® Oh, he's very popular Ed. The sportos, the motorheads, geeks, sluts, bloods, wastoids, dweebies, dickheads - they all adore him. They think he's a righteous dude.
  • 0
Efter min mening slet ingen...
  • 0
Den eneste jeg lige kan komme i tanke om, ville være IT.
You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
  • 0
kan ikke umiddelbart komme i tanke om nogen der trænger til en. Måske de film der fejler, som er dårligt udførte men har en god idé bag sig. Har dog ingen eksempler på nuværende tidspunkt.

Er generelt ret så meget imod remakes
Bye bye
  • 0
Mmm, Doom, Resident Evil... Robocop.
Total Recall måske også. Ny genindspilning af Godzilla... men genindspilning af den originale, evt. hvor den er vs. en af dens fjender.

Har ikke specielt meget imod remakes, bare de laver det ordenligt.
If I'm a child that means you're a pedophile, and I'll be damned if I'm going to stand here and take this from a pervert
  • 0
King kong VS godzilla ...
"I don't hold grudges, but i got a good memory"
  • 0
Krull....tror den ville være fed i en ny udgivelse, med bedre effekter

Judge Dredd... I en ordentlig udgave, gerne mere dyster, og ikke så "sjov"

He-man....denne ville kunne blive rigtig fed (uden Dolph Lundgren)
Some people play hard to get. I play hard to want
  • 0
Citerer Sadako Yamamura:
Mmm, Doom, Resident Evil... Robocop.
Total Recall måske også. Ny genindspilning af Godzilla... men genindspilning af den originale, evt. hvor den er vs. en af dens fjender.

Har ikke specielt meget imod remakes, bare de laver det ordenligt.


Har "de" ikke haft snak om et Robocop og Total Recall remake ? eller er det noget jeg har drømt?
Why don't you listen to something really classical, like Mozart, Mendelssohn, or Motörhead?
  • 0
Nu skal folk også huske på forskellen af remake og reboot. Remake er med samme manus som den originale (dog ofte med tweaks) og reboots er et andet tag på karakteren/historien. Da Total Recall er lavet udfra en bog kan den godt laves igen, men synes dog det vil være dumt at bruge samme manuskript, da Arnold's one-liners kun virker når Arnold siger dem. Robocop vil jeg nødig se et remake af, men kunne godt forestille mig et reboot (men de skal lade VÆRE med at lave det PG-13).

Remake af Doom, RE, Judge Dredd og He-man synes jeg heller ikke er særlig remake venligt, mest fordi originalerne har dårlige manuskripter, men de burde have et reboot, men FØRST når der kommer et kvalificeret forslag til hvordan. Det ærgrer mig enormt med alle de comic/spil franchises der bliver slagtet på film fordi det er nemme penge.

Tillagt 2009-06-23 09:48:
Nåh ja, der er jo rent faktisk et "remake" af Total Recall allerede. en serie fra 1999, hvoraf jeg kun har set et par afsnit, og det var ikke godt.
  • 0
Citerer HeAvY664:
Har "de" ikke haft snak om et Robocop og Total Recall remake ? eller er det noget jeg har drømt?


Det skulle ikke undre mig ihvertfald. Der burde være folk derude, der som minimum har haft ideen, heh

Total recall har ihvertfald været oppe kan jeg se:

http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=53284

Citerer Litherad:
Nåh ja, der er jo rent faktisk et "remake" af Total Recall allerede. en serie fra 1999, hvoraf jeg kun har set et par afsnit, og det var ikke godt.


Den er bare løst baseret på nogen af hans historier.
If I'm a child that means you're a pedophile, and I'll be damned if I'm going to stand here and take this from a pervert
  • 0
Citerer Zagona:
He-man....denne ville kunne blive rigtig fed (uden Dolph Lundgren)

åh ja, og uden nutiden. Men så er det måske ikke så meget en remake, men mere bare et andet forsøg på at filmatisere he-man, men det er på vej

Tillagt 2009-06-23 11:44:
Citerer Litherad:
(men de skal lade VÆRE med at lave det PG-13).

not gonna happen
Bye bye
  • 0
WATCHMEN

Lav det om, gør det bedre
Note to self: Dont drink tap water at Jerry Garcia's
  • 0
Citerer Raptor:
WATCHMEN

Lav det om, gør det bedre


Den eksisterende Watchmen er tro mod bogen stort set scene for scene. Hvad vil du have skal laves bedre? Har hørt mange der siger der skal være mere action i filmen, men de har allerede proppet dobbelt så meget action i som er vist i bogen. Selv sexscenerne er tro kopier af, hvad der sker i den originale.
  • 0
alle resident evil filmene skal ha en remake og skal laves helst af en ny producer..
"Strong reasons make strong actions"
  • 0
Bride of frankenstein
one eyed jack's
rio bravo
mean streets
GR's Minecraftere ® Oh, he's very popular Ed. The sportos, the motorheads, geeks, sluts, bloods, wastoids, dweebies, dickheads - they all adore him. They think he's a righteous dude.
  • 0
Citerer Al-tair:
alle resident evil filmene skal ha en remake og skal laves helst af en ny producer..

det ville være en skam at lave remakes af dem, da manuskriptet og historien i filmene stinker. Så hellere lave en ny resident evil serie fra bunden
Bye bye
  • 0
Jeg ville nu gerne se Sound Of Thunder blive lavet igen, med større budget og bedre skuespillere og instruktør.
Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva?
  • 0
Citerer dbbuu:
Den eneste jeg lige kan komme i tanke om, ville være IT.


citeret for sandhed.. det eneste der efter min mening holdt i den "film" var valget af skuespilleren til at spille Pennywise.. tror kun jeg så 1/2 time.. kunne ganske enklet ikke holde det ud

og så skal de remake.. hmmm... Grease.. med de samme skuespillere
"let røven og gør noget"
  • 0
de nye star wars film måtte de faktisk også godt lave remakes af, juster manuskriptet, cut de dårlige scener ud, og skaf et bedre cast. Plus brug langt flere animatronics og rigtige sets og langt færre CG effekter.
Og så skal de selvfølgeligt have fat i robocop 2 instruktøren igen
Bye bye
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!