Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Flotteste film I har set


  • LaQx
  • LaQx
Hej.
Hvad synes i er den flotteste film er?
Jeg synes at løven i Narnia er fantastisk lavet.
Men at se New Yorks gader tomme i I Am Legend er også ret flot!
If something's hard to do, then it's not worth doing.
  • 0
Apocalypto eller hvad den hed, som Mel Gibson har lavet har en skide flot cinematography.

  • 0
sådan rent effekt mæssigt må jeg nok sige aliens eller en af de gamle star wars film, er stadig fascineret over hvordan de har kunnet lave alle de effekter.
Blade runner er også en ganske god kandidat, der er ikke mange fingre at sætte på den verden, og 100% CG fri

Af nyere ting vil jeg nok sige the fountain, pga de utroligt flotte billeder blandet med effekter.
Bye bye
  • 0
300 og watchmen
hvor der er vilje er der vej ......... psn markus2004 steam markus2004 wii code hvor ser man det!=
  • 0
Hmmm. Der er mange rigtig flotte film på hver deres måde.

Blade Runner - Master and Commander - Ringenes Herre trilogien - Den engelske patient - Legendernes tid - Forest Gump - Braveheart - Saving Private Ryan - Hero - Crouching Tiger, Hidden Dragon - Road to Perdition - The Dark Knight, Platoon, A Clockwork Orange... og jeg kunne vel fortsætte længe endnu.

Men over dem alle vil jeg nok sætte Rumrejsen 2001
"Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense."
  • 0
Azumi
Things, stuff, words...
  • 0
Rent efekt mæssigt er Watchmen den flotteste film nogensinde IMO
"I don't hold grudges, but i got a good memory"
  • 0
"Hero", har nogle helt unikke miljøer, med eventyrlige baggrunde.

"Kung fu panda", er en animationsfilm, men hele stilen den er lavet i, er flot, og gennemført.

Åbningen af ""Revenge og the Sith"", er ganske flot.

"The Last Samurai", har også en flot billedside

Blood diamont er også "flot"
Aliens ate my babysitter
  • 0
Jeg synes stadig at Ringenes Herre er den flotteste film til dato. Ikke den bedste CGI, men den er så fandens episk, specielt hvor Gondor er under angreb.
  • 0
Citerer vigggggo:
Blood diamont er også "flot"

åh ja, den mand har seriøst god sans for billeder, skulel tro han havde været fotograf, ligesom kubrick i sine unge dage
Bye bye
  • 0
Ringenes Herre-filmene, simpelthen fantastisk smukt, klart når det er optaget i verdens smukkeste land - New Zealand.
Eat Nutella! - TNKz
  • 0
Her er et par stykker, jeg synes er flotte;

Rumrejsen 2001.
Batman Begins (The Dark Knigth var også fantastisk i Imax-scenerne).
Ringenes Herre, fordi ganske vist er meget af det CGI, men det er gjort ordenligt.
The Last Samurai synes jeg også er flot.
The International - Her er nogle meget flotte og veltilrettelagte billeder af Europas storbyer.
Gladiator - Synes stadig Rom er fascinerende lavet i den film.
Og så er der selvfølgelig Letters From Iwo Jima. Den er sq også mere end godt filmet.

Og ja... mange af dem står allerede i min profil.

Skal jeg lige nævne en animationsfilm, så må det være Finding Nemo eller Monsters Inc. Find Nemo er fantastisk, mens Minsters Inc. har så komiske monstre, at det alene kan få mig til at grine.
Hvor bjergtagende flot Wall-E end måtte være, er menneskerne i filmen bare ikke særlig fedt animerede, og det afholder den fra at tage føringen over de to ovenstående animationsfilm.
Let the festivities commence...
  • 0
Citerer Game Master:
Citerer vigggggo:
Blood diamont er også "flot"

åh ja, den mand har seriøst god sans for billeder, skulel tro han havde været fotograf, ligesom kubrick i sine unge dage


Manden hedder Edward Zwick, men har ifølge IMDB ikke arbejdet som Fotograf, selvom det klart er en tanke man gør sig. Hvem den ansvarlige er for billed-delen, står der slet ikke...

Citerer Game Master:
Ringenes Herre-filmene, simpelthen fantastisk smukt, klart når det er optaget i verdens smukkeste land - New Zealand.


Sandt
Aliens ate my babysitter
  • 0
Er der overhoved andre som har set Assassination of Jesse James. Alle der har vil med det samme erklære den som den smukkeste film nogensinde. No doubt.

Bare synd, der ikke er mange der har set den, og som ikke kan nyde en film baseret på smukke billeder og to af de bedste filmpræstationer nogensinde i de 10 seneste år.
  • 0
Baraka

Tillagt 2009-04-27 16:02:
Enorm smuk film.. Et must! ;)
http://gamereactor.dk/nyheder/73817/GRTV%3A+inFAMOUS+i+Falkoner+Salen/ og http://www.gamereactor.dk/nyheder/75126/GRTV%3A+Uncharted+2/#393282 http://www.gamereactor.dk/grtv/?id=11113&l=Event http://www.gamereactor.dk/nyheder/134931/Call+of+Duty%3A+Bla
  • 0
Citerer Don-C is back:
Er der overhoved andre som har set Assassination of Jesse James. Alle der har vil med det samme erklære den som den smukkeste film nogensinde. No doubt.


Doubt

Den er flot. Men ikke så flot.

Men ja en god film bestemt.


Jeg ville nok selv være mere tilbøjelig til at nominere 'The Fountain' som én af de flotteste film jeg har set.
Rumble is for lonely chicks
  • 0
Citerer Dogacc:
Er der overhoved andre som har set Assassination of Jesse James. Alle der har vil med det samme erklære den som den smukkeste film nogensinde. No doubt.

jeg har set den men er ikke enig. Det er dog en god film
Bye bye
  • 0
2001: A Space Odyssey er på Blu-Ray afsindig flot og må nok få min stemme.

Men der findes mange ander flotte film, og flere af dem er allerede blevet nævnt:

The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford

A Clockwork Orange

Blade Runner - The Final Cut

Elephant

The Fountain
  • 0
SPIRAL
Ikke den nye, men den gamle, japanske...
Stilen, farverne, kameravinklerne... Den er SMUK!!!
Note to self: Dont drink tap water at Jerry Garcia's
  • 0
Pan's Labyrinth!
Design, effekter, lyssætning kameravinkler går op i en højere enhed!
I know the stripper's real name!
  • 0
Er The Fountain en let film at gå igennem, eller er den en af de tunge, som kræver massere af gensyn før man kan nyde den?
  • 0
Citerer Dogacc:
The Fountain en let film at gå igennem, eller er den en af de tunge, som kræver massere af gensyn før man kan nyde den?


Vil umiddelbart sige at den i hvert fald ikke høre til i den helt lette ende.
Men det er jo så forskelligt fra person til person.

Personligt kunne jeg ikke selv, rent narrativt, 100% redegøre for hverken handling eller slutning, umiddelbart efter at jeg havde set den første gang. Men det gjorde den nu ikke mindre fantastisk, bare mere gådefuld.

Så ja, du kan roligt se den (og med en vis sandsynlighed, også nyde den).
Rumble is for lonely chicks
  • 0
Tror jeg tjekker den ud, Darren Aronofsky er helt sikkert en af de mere kompetente, halv-unge instruktøre.
  • 0
Citerer Høegh:
Personligt kunne jeg ikke selv, rent narrativt, 100% redegøre for hverken handling eller slutning, umiddelbart efter at jeg havde set den første gang. Men det gjorde den nu ikke mindre fantastisk, bare mere gådefuld.

samme her, hvis man har læst bag på kassen forinden bliver man blot endnu mere forvirret, det havde jeg desværre gjort. At den skaldede hugh jackman i rummet skulle forestille en astronaut giver absolut ingen mening
Bye bye
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!