Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Hvilken film så du sidst?


A Quiet Place.
Helt fantastisk film med en vanvittigt gribende stemning. 9/10.

Citerer Stampe128:
The Witch.
Citerer Stampe128:
Bone Tomahawk
Citerer Stampe128:
Kill List


Alle 3 rigtig gode film. Jeg vil til enhver tid foretrække den slags gys, fremfor de "gængse" biografgysere.

Jeg kan også på det kraftigste anbefale The Ritual.
  • 0
Citerer Carmillah:
Jeg kan også på det kraftigste anbefale The Ritual.


Ja! Den blev jeg også meget positivt overrasket over. Den tog en noget anden drejning end jeg lige havde forestillet mig, men absolut på den gode måde.

Hvis man er lidt mere til (u)lækre praktiske splattereffekter, vil jeg i øvrigt give en varm anbefaling til The Void. Se bort fra dårlige skuespillere, dårlig dialog og at den tilsyneladende er filmet med et amatørkamera (eller noget der ligner). Efter en halv times tid bliver den batshit crazy på den der fede Clive Barker- og Cthulhu-måde. Love it.
  • 0
Citerer Stampe128:
Ja! Den blev jeg også meget positivt overrasket over. Den tog en noget anden drejning end jeg lige havde forestillet mig, men absolut på den gode måde.


Ja, jeg sad også lidt overrasket tilbage i sofaen.

Citerer Stampe128:
Efter en halv times tid bliver den batshit crazy på den der fede Clive Barker- og Cthulhu-måde. Love it.


Denne beskrivelse er nok til at jeg er nødt til at se denne. Tak for tip
  • 0
Hvis der er tale om den 3 timer lange Void, så var jeg personligt ikke særligt gode venner med den. Jeg syntes den var alt for optaget af ideen om repetition og selvom det måske giver mening i forhold til filmens temaer så syntes jeg også bare den bliver voldsomt kedelig. Der er selvfølgeligt en hvis zen kvalitet, hvilket nok også er pointen, men jeg syntes det var hårdt at side igennem og i sidste ende syntes jeg måske også at det var en lidt tynd kop te.

Det siger jeg som en der fandt stor glæde i eksempelvis Under the skin fra 2013. Bare for at fremhæve hvor langsom den er.

Men er dog lidt i tvivl om vi taler om den samme film, for syntes måske ikke at den blev så batshit crazy. Syntes faktisk ikke rigtigt at den udviklede sig på noget tidspunkt.

Edit: hov, kan se at der er en Void fra 2016. Den tjekker jeg ud, virker mere lovende end den fra 2009 :p.
Bye bye
  • 0
@Pez
Snakkede du om Enter the Void? Ikke en vildt fantastisk film, men mindre kan også gøre det.

Tillagt 2018-09-20 17:19:
Btw. Fantasten
Grunden til at folk ikke gider bruge tid på danske film. Ikke dårlig, bare meh. Og kedeligt koncept. Havde også udskudt at se filmen flere gange, fordi den lyder kedelig og forudsigelig.
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Citerer The Pez Dispenser:
Hvis der er tale om den 3 timer lange Void, så var jeg personligt ikke særligt gode venner med den. Jeg syntes den var alt for optaget af ideen om repetition og selvom det måske giver mening i forhold til filmens temaer så syntes jeg også bare den bliver voldsomt kedelig. Der er selvfølgeligt en hvis zen kvalitet, hvilket nok også er pointen, men jeg syntes det var hårdt at side igennem og i sidste ende syntes jeg måske også at det var en lidt tynd kop te.

Det siger jeg som en der fandt stor glæde i eksempelvis Under the skin fra 2013. Bare for at fremhæve hvor langsom den er.

Men er dog lidt i tvivl om vi taler om den samme film, for syntes måske ikke at den blev så batshit crazy. Syntes faktisk ikke rigtigt at den udviklede sig på noget tidspunkt.

Edit: hov, kan se at der er en Void fra 2016. Den tjekker jeg ud, virker mere lovende end den fra 2009 :p.


Haha. Honest mistake
  • 0
Citerer Ak-master:
Snakkede du om Enter the Void? Ikke en vildt fantastisk film, men mindre kan også gøre det.

Åh ja, det var det den hed. Men endte med at købe The Void, så bliver spændende at se, virker som noget jeg ville finde spændende.
Bye bye
  • 0
Tog én måned Prime Video... tror ikke jeg bliver hængende.. men så nogle gamle sjove ting.
Event Horizon (de er godt nok glade for deres computer effekter) "HEY.. vi skal lige have nogle flere ting der svæver rundt her fordi der er zero gravity.. folk bliver bare SÅ imponerede).. og fandt en masse sjove gamle film... Galaxy of terror.. med en ung Robert Englund (så det hele)... Night of the living dead... og Tool Box Murders.... lulz.. forsøgte at se NIghtmare City.. så den for mange mange år siden og den var "vildt uhyggelig"...denne gang faldt jeg i søvn efter 20 min..
"let røven og gør noget"
  • 0
Genså The Time Machine (1960)... Den er rigtig fin. (skrevet af Wells i 1895).
Og hovedpersonen er meget fornuftig og sober (kedelig).. Jeg tør slet ikke tænkt på alt det shit jeg ville lave hvis jeg havde en tidsmaskine
Hvis man aldrig har set den kan den absolut anbefales..
"let røven og gør noget"
  • 0
Predator (1987) og Fluen (1986) så dem i rap så nævner dem begge.
Klassikere!
Embrace the Embracer Group
  • 0
Ah.. Tron 1982 .. som jeg bare elsker!!! Så så jeg den fra 2010 og den er fin.... ville dog ønske at de havde fundet en anden til at spille den unge Flynn... boring ass mf...(mother fucker)
Så genså jeg Roy Andersson "Sange fra anden sal".. og "Du levende" og den med "duen"
Fanme fede film..
"let røven og gør noget"
  • 0
Deuce Bigalow European Gigolow i fjerneren igår...Sjov nok, men ikke halv så sjov som Deuce Bigalow Male Gigolow.
Embrace the Embracer Group
  • 0
Så nogle fredag d.13 films igen... V , VI og VII... Pyh. Jeg synes alle efter nr IV er noget puha.
På nær X selvfølgelig

Så fik jeg endelig set Turbo Kid som er fed!!! Peter Jackson splat + mad max på cykler.. kan den bedst beskrives som.

Så atter Annihilation.. den kan jeg dæleme godt lide... næste lige så god som Arrival
"let røven og gør noget"
  • 0
John Wick 3

-solid action underholdning
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
  • 0
Midsommar
Fuldstændig fantastisk oplevelse. Det er et supermærkeligt syretrip, hvor du bare skal lade dig rive med i forløbet.
Utroligt flot filmet og fænomenalt soundtrack.
Forvent ikke en gyser a la instruktørens forrige gyserperle, Hereditary, og indstil dig på et langsomt tempo. Bestemt ikke for enhver, men snyd ikke dig selv, hvis du fx er fan af Hereditary eller folk horror generelt.
  • 0
Captain Marvel.

Jeg tog den på 55'eren herhjemme i går og den havde svært ved at holde min opmærksomhed.
Jeg synes den var meget generic og historien var utrolig forudsigelig.

Slåsscenen med Samuel i arkivet var forresten rædderlig.

5/10

Men hey, nu burde jeg være klar til Endgame ????‍♀️
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
  • 0
Genså den tredje Thor film.
Thor: Ragnerock

Og på trods af, at slutningen trækker ned, så var jeg bedre underholdt af den, end jeg huskede at være første gang jeg så den.

Så jeg justerede mit 6-tal på imdb til et 7-tal.

7/10
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
  • 0
Fik endelig taget mig sammen til at se Antman and the Wasp forleden på Viaplay.

Enten er jeg kørt død i superheltefilm eller også var den her bare dårlig.

4/10
  • 0
Midsommar.

Jeg kunne virkelig godt lide Hereditary, men synes ikke at Midsommer rammer samme niveau.

5/10
  • 0
The Texas Chainsaw Massacre - The Beginning.

10/10
Embrace the Embracer Group
  • 0
Så den originale Løvernes Konge. Synes det var aktuelt nu da den der åndssvage remake er en ting. Stadig en god film, jeg sætter altid pris på en god historie om bror og søster der forelsker sig. Eller sådan fortolkede jeg det i hvert fald.

Hvem er Nalas far ellers? Scar? Idk, vi har kun to hanløver i filmen det kunne være, så i bedste fald er det en kusine
Be gay, do crimes. #Armthequeer
  • 0
Shazam!

Sød og let underholdende, men ikke noget særligt.

6/10
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
  • 0
Once Upon a Time.... In Hollywood.


Jeg er skræmmende enig i Magbus' anmeldelse. Go read that.
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
Den nye Tomb Raider.

Jeg er godt nok ikke fan af castingen af Lara. Det fungerede slet ikke for mig

4/10
  • 0
Citerer Niceguy69:
Jeg er godt nok ikke fan af castingen af Lara. Det fungerede slet ikke for mig

4/10

Jeg synes sjovt nok, at hun var tæt på det eneste der fungerede i den film.
Men ellers er jeg enig i 4/10
All gave some, some gave all: TheMcCandless, Mandela, Aule10, RSkovbo, KriNix, lazaRuS og Hund. Gone but never forgotten...
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!