Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Hvilken film så du sidst?


Deadpool 2

Så den i Onsdags med arbejdet. Overraskende nok er det faktisk en film som på alle måder er bedre end forgængeren.
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
Det samme som Joey!

hyggede mig med den, og kæresten og jeg fik et godt grin ud af det
Mine knæ er lavet af finere glas, end hvad dronningen drikker af!
  • 0
Safe med Jason Statham. Udmærket film

Næste film jeg skal se bliver nok Jurassic World: Fallen Kingdom som har premiere i biografen i morgen
  • 0
I, Tonya - velspillet film med helt vild historie, som man skulle tro var fiktion, men ak nej,

Kan godt anbefales 7/10
Synes du dette rygte skal tages med et gran salt?
  • 0
Grey Gardens... "dokumentar" .. den er fra 1975 men har sgu aldrig set den før.
Wierdo mor og datter lever afsondret sammen i et gammelt faldefærdigt stort hus i det mondæne east hampton.. Nu lever de nærmest bare af minderne om det liv de levede engang. Både sjov og deprimerende.
Jeg tror folkene bag "Det gode liv" har skævet en del til den her.
"let røven og gør noget"
  • 0
Kedede mig lidt i går så genså det første Men in black... sjovt som "tiderne skifter".. da jeg så den første gang var det alle de cool gadgets og aliens der gjorde den sjov.. nu er jeg bare helt færdig over Vincent D'Onofrio's karakter Edgar..
"let røven og gør noget"
  • 0
The Commuter med Liam Neeson - Super, super fed film.
Relax, I'm just fuckin' with ya.
  • 0
Citerer Aalborg:
nu er jeg bare helt færdig over Vincent D'Onofrio's karakter Edga

Han gør det virkelig også godt som super creep.

Genså Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark for nylig. Den er egentlig ret kedelig. Samtlige karakterer er bare så flade og ligegyldige, inkl. Indy selv. Havde egentlig regnet med at se resten af trilogien, men er bange for, at de bliver lidt af en kamp at komme igennem.

Har også set de første to Jurassic Park. Ret sikker på at jeg så 1'ern engang, men det er så længe siden, at jeg oprigtigt er lidt i tvivl. På samme vis er jeg heller ikke sikker på, at jeg har set Indiana Jones 2&3. Men filmen var udmærket. 2'ern var til gengæld relativ ringe. Kan godt mindes at have set dinos på mainland før, så havde muligvis også set 2'ern før... Jurassic Park og Indiana Jones er åbenbart bare et sort hul i min hukommelse.
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
All the money in the world.

Den kan I trygt se, velspillet thriller baseret på virkelige hændelser.
Synes du dette rygte skal tages med et gran salt?
  • 0
Tjaa fik slugt en håndfuld film i weekenden.

Terminator 1 og 2, som stadig holder. Eller så er jeg bare biased mod Arnold

Derefter fik jeg et John Hughes flip, og så The Breakfast Club, Uncle Buck og Planes, trains and Automobiles.

Og igår så jeg dokumentaren "The redeemed and the Dominant" om Crossfit Games 2017 (crossfits svar på en slutrunde).
Lidt skuffet over den, da den selv har lagt op til, at ét af emnerne i filmen handler om tabuet doping indenfor Crossfit... tre korte meget overfladiske indslag i filmen om doping, er efter min mening, ikke lige noget der gør tabuet mindre.
I think of dieting, then i eat pizza
  • 0
Citerer FreshWater:
Lidt skuffet over den, da den selv har lagt op til, at ét af emnerne i filmen handler om tabuet doping indenfor Crossfit...

Det er ved at være en joke, hvordan CrossFit inc. lader som ingenting omkring doping, når nogle deres største profiler næsten med sikkerhed har været godt doped op. Kan du forresten huske Jason Khalipa?
Synes du dette rygte skal tages med et gran salt?
Ja, tror heller ikke kun det var pasta og tun, som gjorde hans overarme så vanvittige store.
I think of dieting, then i eat pizza
Der er KUN EN "fitness film" og det er Pumping Iron fra 1977... min bror og jeg så den ved et tilfælde fordi vi ikke kunne finde andet vi gad se.. vi var helt færdige.. kæææft den er sjov. Både frivilligt og ufrivilligt.. stakkels stakkels Lou Ferrigno... Arnold er urørlig.
"let røven og gør noget"
Citerer Aalborg:
Der er KUN EN "fitness film" og det er Pumping Iron fra 1977... min bror og jeg så den ved et tilfælde fordi vi ikke kunne finde andet vi gad se.. vi var helt færdige.. kæææft den er sjov. Både frivilligt og ufrivilligt.. stakkels stakkels Lou Ferrigno... Arnold er urørlig.


Hans monolog hvor han sidestiller udløsning, med pumpet når man træner
I think of dieting, then i eat pizza
  • 0
Ready Player One - det var sgu noget skrammel.
Synes du dette rygte skal tages med et gran salt?
  • 0
Jigsaw. Meh. 4/10 herfra.
  • 0
Kunne se at Rambo 2 var at finde på Netflix så den så jeg igår #klassiker
I think of dieting, then i eat pizza
  • 0
Red Sparrow - Smuk film. Og JL levere som altid

Incident in a Ghostland - Noget af det vildeste jeg har set. Er du til gys og relativt groteske ting, så se den seriøst. Noget af det bedste indenfor genren jeg kan komme i tanke om og med de fedeste twist som du umuligt kan regne ud.
Relax, I'm just fuckin' with ya.
  • 0
Den originale Superman fra 78. Tja, den er okay. Sød på en naiv og uskyldig måde. Nogle af effekterne ser computerskabte ud, hvilket er lidt underligt. Opening credits er et godt eksempel. Imponerende lavet - omend rulleteksterne virker til at fortsætte i uendelighed.
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Rosemary's Baby
Fik endelig taget mig sammen til at se denne klassiker. Den var udmærket. Men jeg kan ikke rigtig se ud over hvor forældet skuespillet og manuskriptet er (måske to sider af samme sag - de skrevne replikker gør i hvert fald ikke skuespillerne nogen tjenester). Mia Farrow som en undtagelse, mestendels.

Hereditary
Meget tæt på at være et regulært gysermesterværk. Lige til den lange side i midterstykket, men slutningen kommer efter det.
Jeg tror Toni Collette her har givet den stærkeste kvindelige skuespilpræstation, jeg nogensinde har set. Sønnen gør det også fænomenalt!
  • 0
Jeg forstår heller ikke al den fortsatte hype omkring Rosemary's Baby. Måske et gensyn kan hjælpe på det, men jeg tvivler. Så god er den bare ikke.

Har set den nye Mamma Mia. Den er lidt musicalens svar på The Godfather II. To parallelle historier - det unge menneske der overtager familievirksomheden i nutiden, og den unge forældre der tager første spadestik 30 år tidligere. Og ligesom i The Godfather II er sidstnævnte langt bedre.

Den er sgu okay.
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Popstar: Never Stop Never Stopping
Ikke så hylende morsom som jeg havde håbet, men "Not Gay" er konge

QEDA
Parallellerne til Blade Runner er mange og til tider krampagtige, men overvejende er det en overraskende god dansk sci-fi. Ligesom Blade Runner er den også lige rigeligt slow paced.

American Honey
De næsten 3 timer fløj ret hurtigt af sted, men jeg vil ikke kalde filmen decideret mindeværdig. Jeg har nok glemt den om nogle måneder.
Men flotte præstationer hele vejen rundt.

Everybody Wants Some
Indbegrebet af en hyggelig film. Da filmen var slut var jeg helt ked af at skulle forlade den gruppe fyre igen, og jeg kan ikke helt sætte fingeren på hvorfor. Richard Linklater kan noget med manuskripter.

The Nun
Noget nær den værste big budget-gyser jeg har set, og den havde ellers fået fine anmeldelser af sådan en spin-off-gyser at være.
Dårligt skuespil over hele linjen; helt klichefyldt ringe beslutninger fra de bærende karakterer for at skabe fremdrift i historien; for mange bøh-gys; hen mod slutningen er der simpelthen så tåkrummende et forsøg på at kombinere gys, action og comic relief at man helt taber pusten... på den dårlige måde.
  • 0
Jeg gik kinda i gang med Popstar, men stoppede efter få minutter. Det hele virkede bare for meget som en lang snl sketch.

Så også Qeda forleden. Overraskende god og voksen film. Var dog noget ked af brugen af fortæller. Og så har jeg btw. endnu ikke glemt American Honey. Hehe.

In Body and Soul
Så den for en uge siden og jeg kan stadig ikke få den ud af hovedet. Fremragende film.

Og så var jeg i dag inde og se The Incredibles II. Første animationsfilm jeg har set i biffen i noget nær 15 år. Den er udmærket, men desværre forudsigelig.
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Bone Tomahawk.. Langsom "realistisk" Western... en "vi skal redde folk fra de grumme indianere" film.. og det gør de.. dog ikke uden tab... Den er grum og barsk og jeg sad på kanten af sofaen det meste af tiden.. og så kommer scenen hvor kannibal indianerne skal have frokost.. holy mother of carnivore.. De kommer dæleme ikke til at tage mig levende!!!!
"let røven og gør noget"
Citerer Aalborg:
Bone Tomahawk.. Langsom "realistisk" Western... en "vi skal redde folk fra de grumme indianere" film.. og det gør de.. dog ikke uden tab... Den er grum og barsk og jeg sad på kanten af sofaen det meste af tiden.. og så kommer scenen hvor kannibal indianerne skal have frokost.. holy mother of carnivore.. De kommer dæleme ikke til at tage mig levende!!!!


Jeg synes så tempoet var lige en anelse for trægt. Det gælder også den roste The Witch.
Men det er dejligt at gysergenren har fået en renæssance, og at der leges med genren som i fx Bone Tomahawk og den fremragende Kill List.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!