Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Hvilken film så du sidst?


Sin City (2005)

Star Wars: Episode I - The Phantom Menace (1999)
Star Wars: Episode II - Attack of the Clones (2002)
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith (2005)
Star Wars: Episode IV - A New Hope (1977)
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back (1980)
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi (1983)
  • 0
Snatch - Fed film, med nogle fede personligheder!
You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do. - cookie for the people
  • 0
Green Lantern Extended Cut - Første gang jeg ser den. Jeg fatter ikke hvorfor den har fået så enormt dårlige anmeldelser. Jeg var da godt underholdt, og Reynolds er solid som altid. 5/10
"Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense."
  • 0
Citerer Sejborg:
Jeg var da godt underholdt, og Reynolds er solid som altid.

Der er sikkert tilføjet jokes til den forlængede udgave, for den normale version var enormt kedelig^^, fik traileren til at virke ret vildledende.

Lost in la mancha
Rigtigt god film, dog lidt trist over at man aldrig får mulighed for at se hvad Gilliam kunne have opnået, hvis alt ikke var gået ham imod.
Bye bye
  • 0
Ringenes Herre 1, 2 og 3 EE. De er faktisk ikke lige så gode som jeg husker. Kan dog også bare være fordi EE er for lange. 4 timer pr film.
  • 0
21 Jump Street: Den var rigtig sjov. Virkelig! Havde ikke regnet med det, men den var faktisk helt god. Den tog så meget pis på de typiske actionfilm. Solidt skuespil.
  • 0
Wrecked
Rigtig god film, med fantastisk skuespil af Adrian Brody.


Little Fockers
Den var da bedre end den første film, men der var stort set ingen humor i den. De få jokes der var, burde være blevet trækket lidt længere ud. I stedet får vi en film der ikke er særlig sjov. Dårlig var den dog ikke. Den føltes bare lidt forældet, da alt er set før. En lidt overflødig film. Det virkede også som om at skuespillerene ikke havde lyst til at lave den. De havde ingen kampgejst, hvis man kan sige det sådan.
The Penitent Man is Humble, He Kneels In Front of God
  • 0
Citerer The Pez Dispenser:
Citerer Sejborg:
Jeg var da godt underholdt, og Reynolds er solid som altid.

Der er sikkert tilføjet jokes til den forlængede udgave, for den normale version var enormt kedelig^^, fik traileren til at virke ret vildledende.


Der må da i hvert fald være fjernet en hel del ting så. Jeg tænkte den var på højde med f.eks. Thor og Captain America, og selvom de ikke er specielt fantastiske film, så fik de da en ok modtagelse. Green Lantern anmeldelserne gav et indtryk af at man var helt nede på Catwoman niveau.


Haute tension Sad faktisk og var revet rigtig godt med, og tænkte at filmen var helt igennem cool. Plot twistet synes jeg dog var noget lidt noget crap. Selvom den err indbygget således at twistet også giver mening retroperspektivt, så gjorde det faktisk at det sidste af filmen blev kedelig, og det trækker ned. 5/10
"Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense."
  • 0
Citerer Sejborg:
Green Lantern anmeldelserne gav et indtryk af at man var helt nede på Catwoman niveau.

Det ville måske også være en anelse grovt, syntes ikke den er decideret elendig bare relativt intetsigende og personlighedsløs. Personligt syntes jeg dog at filmen var enormt kedelig og begivenhedsløs. Syntes den kører i et meget langsomt tempo uden hverken humor, action eller jokes.

Kunne bedre lide America og Thor, selvom jeg også syntes at de falder pænt meget til jorden. Men der kunne jeg i det mindste lide enkelte scener hist og her.
Bye bye
  • 0
Citerer JØP:
21 Jump Street: Den var rigtig sjov. Virkelig! Havde ikke regnet med det, men den var faktisk helt god. Den tog så meget pis på de typiske actionfilm. Solidt skuespil.


Fuldstændig enig. Man burde bestemt ikke snyde sig selv, for at se den!
Gamertag: Juon SRF
  • 0
Inkheart: hyggelig eventyrsfilm uden de helt vilde dikkedarer. (et ord, min iPad kender!) vil klart anbefale den, hvis man en aften mangler noget hyggeligt at se og lige har lyst til eventyr. Dog er der visse plothuller, og man skal ikke tænke for længe pc'er konceptet, før det halter lidt. Vil tro, bogen er bedre. Still, 6/10 for ok underholdning.
  • 0
Manhattan

Begynder at syntes om Woody Allens film, skal helt klart have opstøvet nogle flere.
Bye bye
  • 0
21 Jump Street (2012) - Jeg har ikke så meget at sige om det, end det som allerede er blevet skrevet om den på denne side... Føler dog ikke det er en film, jeg ligefrem vil se flere gange.

The Thing (1982) - Kan huske jeg ikke var ekstremt imponeret over den første gang jeg så den. Men denne gang klikkede den helt med mig. Det intrigante spil, der er personerne imellem er ugribeligt godt skildret.
  • 0
Prometheus 3D - Uha en perle!
Eat Nutella! - TNKz
  • 0
Red State - Den er vel egentlig okay. Kan meget godt lide hvor fucked up allesammen er, og så har den alligevel et temmelig solidt cast! Michael Parks er genial i sin rolle. Den hvirvler rundt fra den ene genre til den anden, og har nogle fede scener, situationer og pointer. I sidste ende ender den dog med at være rimelig forglemmelig, da den aldrig kommer ind under huden, på grund af et uudforsket persongalleri. 5/10
"Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense."
  • 0
Friends with Benefits
Plotter er tyndt og forudsigeligt, men der var mange gode jokes. Yeah.


Twilight Breaking Dawn, pt.1 SPOILERS
he Ganske dårlig.
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Afterschool

Her prikkes der lidt til youtube-generationen. Alt kan filmes her og nu, og intet er for helligt at vise til omverdenen.

En elev (Ezra Miller) fanger med et kamera et søskendepars dødelige overdosis på skolen og herfra eskalere hans i forvejen skrøbelige hverdag.

Som i Larry Clarks film Kids og Bully, får vi her et råt indblik i teenagernes verden, men her flyttes de barske vilkår fra gaden og ind på overklasse-kostskolen.

Samme elev ringer til sin mor og får følgende trøst:

"Ta' dine piller. Jeg har nok at bekymre mig om"

Som i førnævnte film føles dette her skuespil så naturalistisk, at Afterschool næsten opleves dokumentarisk.

Filmen er mildest talt fattig på sange og lydlandskaber. Her er intet auditivt som manipulere og fortæller dig hvornår du skal smile eller få blanke øjne.

4/6
Du er ik' den skarpeste kniv i skoven, hva?
  • 0
Ran (1985) - Første farvefilm jeg har set af Kurosawa. Kæmpe skala den havde. Det må have været et virvar at få styr på alle de statister og heste.

North by Northwest (1959)
  • 0
A bout de Souffle

Hovedpersonen er lidt af en røv, men kunne nu meget godt lide den af alligevel.
Bye bye
  • 0
De Tre Musketerer ( 2011 )
Det er da altid rart når en dansker får en rolle i en amerikansk film. Men, den var nu bare ikke lige noget for mig.

The Hurricane
Fantastisk film med en fremragende Denzel Washington.
The Penitent Man is Humble, He Kneels In Front of God
  • 0
21 Jump Street
Sjove jokes og lidt overraskelser.
Og så spiller Ice Cube politimand. ha
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0
Fire in the sky

Hvis man forestiller sig at the 4th kind var en god film. Var positivt overasket over sidste halvdel, når de endeligt viser noget sci-fi tech, skuffer det ikke.
Bye bye
  • 0
Citerer The Pez Dispenser:
Fire in the sky

Hvis man forestiller sig at the 4th kind var en god film. Var positivt overasket over sidste halvdel, når de endeligt viser noget sci-fi tech, skuffer det ikke.


Lyder som en film, jeg er nødt til at se.
Let the festivities commence...
  • 0
Alle 4 Alien film... men jeg havde også tømmermænd

Tillagt 2012-06-18 09:40:
Citerer Xalio:
North by Northwest (1959)


"let røven og gør noget"
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!