Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Hvilken guitar til min dreng?


Hej alle,
Jeg leder efter en børneguitar og har kigget på nogle af dem de anbefaler herinde: http://musik247.dk/boerneguitar/
jeg er i tvivl om hvilken en jeg skal vælge til mit barn på 8 år. Han har en normal højde og begynder på guitar efter sommerferien. vi vil gerne give ham en god guitar så hvis i har nogle anbefalinger eller ideer må i gerne sige til. håber i kan hjælpe mig
  • 0
Afhængig af hvor stor han er fysisk, så gå efter en 3/4-dels størrelse. Hvis han ikke er så stor, kan guitaren måske blive for uhandy og sidde med og så kan en 1/2 størrelse være fin.
Og som udgangspunkt er det lidt hip som hap hvilken model du vælger.
Som starter er der ingen grund til at investere helt vildt i en meget dyr guitar, så alt fra ca. 500kr til 1000kr burde være helt fint.
"There are only two kinds of people who are really fascinating - people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing."
  • 0
På siden du linker til, anbefaler de en guitar til 1000kr, hvilket vel lyder som en fin løsning? Jeg ville i hvert fald ikke give mere end det. Man kan få en glimrende "normal" guitar til det halve.
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!