Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

De bedste køresange


Jeg elsker musik. Og jeg elsker at køre bil. Og når disse aktiviteter kombineres opstår der en smuk synergi - noget musik bliver øjeblikkeligt 1000 gange bedre af at blive lyttet til bag rattet i en bil. Eller på cykel for den sags skyld.

Jeg har ikke brugt fora herinde på GR endnu. Det vil jeg lave om på, så derfor starter jeg en tråd hvor alle indlæg skal handle om den musik i sætter på når i kører bil. Hvis i fandt musikken gennem et racerspil (*Host Most Wanted *Host *Host) så skriv det - gaming er trods alt vores fælles referenceramme

Jeg er ikke fartdjævel og opfordrer ikke andre til at blive det
.

MGMT - Electric Feel (Justice Remix)
Den franske duo Justice markerede med sit album † fra 2007 en ny revolution inden for elektronisk musik, ligesom Jean Michel Jarre og Daft Punk havde gjort et par årtier forinden (de franskmænd kan bare et eller andet med elektronisk musik).
Udover albummet spyttede de en bunke remixes ud i den periode: Electric Feel er den bedste af dem. Jeg hørte første gang sangen i spillet "Midnight Club Los Angeles" i 2008 og var fuldkommen solgt. Dengang var jeg 13 år. 5 år senere fik jeg mit kørekort, og den første sang der blev sat på i min fars bil var... Electric Feel (Justice Remix).

Anbefal gerne en sang. Så vil jeg give den et lyt en dag!
  • 0
The Bloody Beetroots - Rocksteady
De blodige rødbeder har en del gode numre men det her er en af mine absolutte favoritter når jeg kører bil. Kendskabet til de her rødbeder stammer tilbage fra folkeskolen med et enkelt nummer, er dog virkelig glad for at jeg tjekkede dem ud senere også


The Glitch Mob - Drive It Like You Stole It
En af mine favoritter fra Glitch Mob men resten af deres numre kan virkelig også anbefales!
Hørte første gang en af deres numre i en GoPro-reklame og var instantly hooked

Det var to af mine go-to numre når det gælder kørsel
Og føler virkelig at de bliver bedre når man sidder bag rattet. Især hvis det er om natten så der er lidt færre i trafikken, det er bare en helt anden stemning når man ikke konstant skal holde øje med biler der er ved at kysse ens nummerplade for og bag
Men i stedet bare kan koncentrere sig om vejen, ens egen bil og tanker, og så fed musik jo
Lad os samle alle nazister/nynazister/white supremacists/white nationalists/alle andre der deler den slags holdninger i en stor raket og skyde den direkte ind i solen!
  • 0
Jeg ville uden tvivl sætte soundtracket fra Redneck Rampage på.

For de som ikke husker spillet, er Redneck Rampage et shooter fra Interplay 1997. I øvrigt mit bud på bedste spilsoundtrack.

Det består af genre som Cowpunk, psychobilly, Rock og Country, musik om at køre store biler, drikke øl.

https://www.youtube.com/watch?v=fBJYhiAs4Js
100% PS fangirl - Tilføj mig som ven på din på PS4: Joeyvind Twitter: @joeyvind
Dr. Dre er altid en god mulighed. Jo nok mest de to Chronics, men Compton er heller ikke dum. Evt. smid noget N.W.A. oveni.
This post is 99% beef and the rest exaggeration
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!