Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Hvem skal til Copenhell?


Overvejer at tage derhen i år. Der er rent faktisk mere end et band jeg vil se i denne gang...



Ønske line-up for 2014

"Store Bands"
Manowar, Dimmu Borgir, Therion, ( :k ikke så god med store bands)

Halv store bands.
Moonspell, Hypocricy, My Dying Bride, Kreator, Katatonia, Amorphis

Ukendte bands (men stadig fantastiske)
Agalloch, Fen, Be'lakor, Ov Hollowness, Winterfylleth, Insomnium, Omnium Gatherum, Novembers Doom, Solution 45, Woods of Desolation, Imperium Dekadenz
  • 0
Overvejer det også virkelig. Mit drømme line-up ville være:

Headliner: Iron Maiden, Kreator.

Store bands: Wintersun, Helloween, Amorphis, Death Angel, Watain, Satyricon, Atheist.

Mindre bands: Agalloch, Havok, October Tide, Solbrud, Wolves In The Throneroom, Vreid, Ne Obliviscaris og The Faceless.
  • 0
da iron maiden/Megadeth blev annonceret var det sgu en dealbreaker for mig??købte 2 billetter straks, trods jeg formentlig skal afsted alene. super lineup i år
  • 0
Der er ikke 1 af de bands du nævner som jeg ønsker at høre, så tror jeg sidder over denne gang, men venter spændt på de kan præsentere et lineup jeg gider
There is a hell, Believe me I've seen it, there is a Heaven, lets keep it a secret
  • 0
Citerer wondertonic:
da iron maiden/Megadeth blev annonceret var det sgu en dealbreaker for mig??købte 2 billetter straks, trods jeg formentlig skal afsted alene. super lineup i år


Jeg var afsted alene i år og havde en fed festival alligevel så det kan man godt

Der er dog heller ikke noget på plakaten endnu, der får mig til at købe billet. Og så er jeg lidt træt af at de har flyttet arrangementet og ændret hele set-up'et
  • 0
Hvis de en dag signer Seventh Wonder, Circus Maximus, Coheed and Cambria eller Eumeria, så måske. Men lige pt. virker det lidt pebret i forhold til, hvor få bands der interesserer mig. Kunne overveje at gøre det bare for at se Iron Maiden igen dog!
Malus Sylvestris - Formand for Kagepartiet - Kage for folket
  • 0
Jeg overvejer det kraftigt! Håber at Trivium kommer! Eller A7X ;)
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!