Dansk
nyeste
Atrás

Film & musik

Snak om musik og film her

Oversete film


Den må jeg lige se Runes. Lyder som en spændende film, tak for tippet

Jeg kan ikke anbefale The Perfection højt nok. Den er strøget direkte ind på min liste over yndlingssfilm, der ellers har været rimelig statisk i et årti. Den fungerer bedst hvis man ved så lidt om den som overhovedet muligt, men hold da kæft et wil ride den er.

Note to self: Dont drink tap water at Jerry Garcia's

In reply to: @Raptor

Jeg kan ikke anbefale The Perfection højt nok. Den er strøget direkte ind på min liste over yndlingssfilm, der ellers har været rimelig statisk i et årti. Den fungerer bedst hvis man ved så lidt om den som overhovedet muligt, men hold da kæft et wil ride den er.

Det lyder som om at det er vildt, at den ikke har fået en højere rating på IMDB, ud fra din beskrivelse alene. Den må jeg tjekke ud.

  • 0

In reply to: @Carmillah

Det lyder som om at det er vildt, at den ikke har fået en højere rating på IMDB, ud fra din beskrivelse alene. Den må jeg tjekke ud.

Det hører desværre til genren. Selv de, på Metacritic, højst ratede horror-film fra nyere tid kommer ikke over en 6-7 på IMDb. 

Note to self: Dont drink tap water at Jerry Garcia's
  • 0

In reply to: @Raptor

Det hører desværre til genren. Selv de, på Metacritic, højst ratede horror-film fra nyere tid kommer ikke over en 6-7 på IMDb.

Som meget stor horror-fan, så kender jeg til problemet. Forstå det hvem der kan. Vi har efterhånden indprintet at alt over 5 er en høj rating 😄

  • 0

In reply to: @Raptor

Det hører desværre til genren. Selv de, på Metacritic, højst ratede horror-film fra nyere tid kommer ikke over en 6-7 på IMDb.

Men de plejer godt at kunne score pænt ved anmelderne. 
Se bare Hereditary eller It Follows. 
Perfection har kun fået 60/100

Jeg har ikke set den, så jeg peger ikke fingre af nogle. Men jeg bliver da lidt nysgerrig på den.
Hvor kan den streames eller skal den lejes?

  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!