Dansk
nyeste
Atrás

Byttecentralen

Sælg, køb eller byt. Husk læs reglerne!

S: MicroSD XC 256 GB


Sælger MicroSD XC 256 GB da jeg har fået købt en 512 GB til min Nintendo Switch.

Det er en Transcend - Premium 400x UHS Speed Class 1.
Virker som det skal og der er adapter MircoSd med i æsken.

Pris 400,- plus porto
  • 0
Må jeg spørge hvorfor du allerede lavede opgraderingen? Umiddelbart virker 256gb af meget til det relativt lille bibliotek Switchen har på nuværende tidspunkt.
From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest)
  • 0
Må du gerne spørge om..

Jeg køber spillene digitalt så der er plads nok på Switch i lang lang tid.
  • 0
Super...

Hvis du ikke har fået solgt dit SD kort er jeg interesseret. Hva siger du til 400 kr. og du betaler porto?
From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest)
  • 0
Går ud fra du som sælger ikke er interesseret i en handel. Måske tråden skal lukkes?
From rivers of sorrow to oceans deep with hope... I have travelled them - Chuck Schuldiner (Death - Perennial Quest)
  • 0
De dør vel af sig selv, altså medmindre nogen bliver ved med at BUMP'e den, hint hint. Men nej, dårlig stil ikke at give lyd fra sig.

Oh, og han har haft en salgstråd for sit kort andetsteds, hvor han blev oplyst om at hans køb af 512 GB kortet med 99% sikkerhed var et scam (man laver slet ikke så store MicroSD kort endnu), så han holder nok fast i sit 256 GB kort.
  • 0
Lukket af moderatoren med begrundelsen:
Inaktiv sælger