Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Skyrim - jeres spec/class/våben/magi?


Lige en hurtig update på min kære Argonian: Level 16, kører dual-wield med sværd, og fokuserer som regel på at bruge sine perks på enchanting, light armor og one-handed.
Nøglen til lykke er ikke at have de bedste ting. Den er at kunne sætte pris på de ting man har.
  • 0
har lige lavet en thief/assasin redguard. går op i light armor, bow, dual 1H og sneak

er level 12 nu, kan virkelig mærke en forskel i sværhedsgraden. selv på adept kan jeg snilt få tæv hurtigt. bruger shrouded armor som egentlig giver ligeså meget armor som elven armor pt. men mit liv styrkdykker i forhold til med min warrior

man skal virkelig spille mere forsigtigt når man er vant til at være en tank dog er dungeons blevet en del sjovere når man sneaker rundt. det er udenfor jeg nemt kan blive owned af en troll eller bjørn jeg ikke har set komme

mages flår mig også ret meget rundt hvis de overrasker mig
  • 0
O.o Elemental Fury er ondt med daggers
"Hvis kærlighed kunne skabe elektricitet, ville min kærlighed for dig være nok til at lyse hele verden op." - Min kæreste i går :3
  • 0
Så er man igang med sin Wood Elf Sindriel Archer/thief/assassin! Monster fedt!
What didn't kill me, prepared me for what's comming
  • 0
Argonian Lvl. 51 og spiller på Expert, men går engang i mellem ned på Apprentice og Adept, når modstanderne bliver for hæftige(ancient dragons, dragons priest etc).

Pt. kører jeg Daedric Sword med 91 dmg i den ene hånd og Fast Healing i den anden. Det plejer at holde en fra at dø fik desuden forleden min armor rating op på 560, så det er sjældent at noget giver mig bemærkelsesværdig skade. Mest Ancient Dragons der har det med at komme ud at det blå og fist-fucke mig.
Gamertag: Juon SRF
  • 0
Citerer the_magnum_scout:
Mest Ancient Dragons der har det med at komme ud at det blå og fist-fucke mig.


Jeg kender fornemmelsen.
:)
  • 0
Citerer the_magnum_scout:
Argonian Lvl. 51 og spiller på Expert, men går engang i mellem ned på Apprentice og Adept, når modstanderne bliver for hæftige(ancient dragons, dragons priest etc).


Enchant noget armor med fire/frost resistance, så skal de slemme drager nok blive bange
Kan vidst fint komme op på noget med +200-300% resistance med armor/ring/amulet enchanted.

Nords og dark elves er jo også heldige at have 50% frost/fire resistance fra start af.
"Dont argue with an idiot, they will drag you down to their level and beat you with experience."
  • 0
Så ramte jeg 100 skill med one hand og ligger på 98 med block
Where are the sleepless nights i used to live for?
  • 0
Citerer Kalger:
Citerer the_magnum_scout:Argonian Lvl. 51 og spiller på Expert, men går engang i mellem ned på Apprentice og Adept, når modstanderne bliver for hæftige(ancient dragons, dragons priest etc).

Enchant noget armor med fire/frost resistance, så skal de slemme drager nok blive bange
Kan vidst fint komme op på noget med +200-300% resistance med armor/ring/amulet enchanted.

Nords og dark elves er jo også heldige at have 50% frost/fire resistance fra start af.


Enchantment er også mit næste projekt, men problemet er bare at jeg er lvl. 17 i det, og på ingen måde har nogen ide om hvordan det fungere
Gamertag: Juon SRF
  • 0
Citerer the_magnum_scout:
Citerer Kalger:
Citerer the_magnum_scout:Argonian Lvl. 51 og spiller på Expert, men går engang i mellem ned på Apprentice og Adept, når modstanderne bliver for hæftige(ancient dragons, dragons priest etc).

Enchant noget armor med fire/frost resistance, så skal de slemme drager nok blive bange
Kan vidst fint komme op på noget med +200-300% resistance med armor/ring/amulet enchanted.

Nords og dark elves er jo også heldige at have 50% frost/fire resistance fra start af.


Enchantment er også mit næste projekt, men problemet er bare at jeg er lvl. 17 i det, og på ingen måde har nogen ide om hvordan det fungere


Er simpelt nok, hvis du finder en enchanted item tager du den bare hen til et enchantment table, derefter disenchanter du den og vil derefter have unlocked den enchantment den havde og kan enchante så mange ting du har lyst til med den.

Så skal du ellers bare have 2 ting, en item uden enchantment, og en fyldt soul gem.
På enchantment table vælger du den item du vil enchante, derefter den enchantment du vil give den, og så til sidst den soul gem du vil bruge.

Skal lige siges at nogle soul gems are bedre end andre, petty er de dårligste (men billige og gode at træne enchanting op med), og grand/black soul gems er de bedste.

Kan dog ikke nødvendigvis bruge den samme enchantment på alle ting, nogle enchantments er kun til våben, nogle kun til dine sko, og så videre.
"Dont argue with an idiot, they will drag you down to their level and beat you with experience."
  • 0
Jeg takker dybt, og vil give det et forsøg efter din vejledning!
Gamertag: Juon SRF
  • 0
Min seneste char er en Redguard tank med heavy armor, one handed og shield. Har kørt smithing og enchanting helt op på 100, og må desværre nok sige at det lige er en tand for overpowered. Har 2 forskellige resist magic enchants jeg kan enchant, så med 20% + 25% på shield og noget på ring og amulet ligger jeg lige på 95% magic resistance. Selv på Master er der ingen spells der rører mig længere, så bliver halv kedeligt desværre hehe.

Og ja, har enchanted 40% one hand dmg på boots, gloves, ring og amulet, så render rundt i full daedric gear med et sværd der har 172 dmg :s
  • 0
dual glass maces
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Level 15 Nord, ved navn Johan. Bruger mest sværd og økser + skjold og så heavy armour. Dog synes jeg magi og sneak/assasin spillestilen er vildt sjov, så må nok tage og lave en ren mage char og en tyv/assasin med bue og dual-wielding daggers.
Synes ikke rigtig jeg vil skifte til magi eller tyv/assasin som nord, synes ikke det passer til den race... Eller er det bare mig der er pjattet?

Det er simpelthen så meget der skal prøves i det spil.
  • 0
Min første char var en Dunmer. Kørte med fokus på Sneak, One handed og Marksman.

Brugte en blanding af Ancient Shrouded Armor og Nightingale Armor, og brugte det meste af tiden en Ebony Bow. Skiftede over til Dualwield af Blade of Woe og Mehrunes Razor når tingene kom for tæt på.

Sneak attack crits ud af røferen, især når man backstabbede. 30x damage er ikke sådan at kimse af.

Desværre afgik Dranos, som han hed, ved døden da han for en uge siden mistede et savegame. over 10 levels og 4 lange chainquests forsvandt, sammen med min entusiasme til at fortsætte.


Har siden rerolled en Redguard med fokus på Two Handed og Heavy Armor. Men jeg kan ikke rigtig finde gnisten igen. Så har afleveret spillet tilbage til ham jeg lånte det af, og det var så det Skyrim eventyr.
Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne
  • 0
spiller High elf Mage lvl 33.

Dragonscale armor hvor alle dele er enchantet med Fortify Destruction og Fortify Healing. Som giver 25% mindre magicka kost i de forskellige grene, per item.
Det sparker gevaldigt røv da jeg bare kan smadre alt uden at miste magicka.
For those about to rock i salute you
  • 0
På min nye character er jeg Khajiit, lvl 18 og fokuserer mest på Conjuration og One Handed. Epic at stå i baggrunden imens ens Flame Atronach klarer det hele.
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing it is stupid. - Albert Einstein
  • 0
Jeg har eksperimenteret lidt og er nu på min tredie karakter, som jeg nok holder fast ved. En Redguard. Primært one-hand sværd og bue.

Starter dog altid med at grinde sneak. Går ind på en kro og om bag krofatter. Sætter helten til at sneake ind i hjørnet skabt af en hylde eller tønde og så bagvæggen. Derefter går jeg på arbejde og når jeg kommer hjem er sneak på 100.

Sneak er utrolig anvendlig da buen giver 3x skade, sværd giver 6x og daggert giver op til 15x skade ved et succesfyldt sneak-angreb - og når man har 100 i sneak er det næsten altid tilfældet...
at the Skywalkers: Use the fork, Luke!
  • 0
38 Redguard
Specialiteter: one-handed, light armor, block, og alle af the Thiefs skills, såsom speech osv.

Han er ikke til at slå ihjel.. havde lidt problemer med two-handed og mages. Men ikke mere.. Render rundt med Mace of Molag Bal, og Dawnbreaker mod undeads.. Klarer ikke som sådan main quests men render bare rundt.. og lige nu går jeg efter alle daedric artifacts, da det er de fedeste quests imo.
  • 0
Puha, når ens level er i midttyverne, er det hårdt at være helt. Sådan var det også i Oblivion. Glæder mig til 30'erne
at the Skywalkers: Use the fork, Luke!
  • 0
PS: prøv Björks "Army of me" i stedet for Skyrims musik. Passer perfekt.
at the Skywalkers: Use the fork, Luke!
  • 0
Lvl 40 north . Main fokus på 2handed, har også skjold og 1h. Fuld dragon armor, ebony 2h økse legendary. har flest point i 2hånds Og lidt blandet mellem 1hånds og smith. Prøver at snige mig frem men ender med at nakke alle med økse
I have always liked to use supersets to train opposing muscle groups because of the tremendous pump you get, which can make you feel you have the body of King Kong
  • 0
  • Eqe7
  • Eqe7
Lv. 15 Redguard som hedder Eldran. Fokuserer mest på dual 1H, enchanting, archery og smithing. Har lige sluttet mig til the companions, og satser på at blive werewwolf
Spiller på apprentice.

P.s se lige her http://www.youtube.com/watch?v=RCvxYe5LqY4
Cover me while I reload my sword!
  • 0
Så blev der lavet en dark elf

der bliver fokus på light armor, enchanting og dualwield halløj.

Navn: Douchebag
Where are the sleepless nights i used to live for?
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!