Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Skyrim - jeres spec/class/våben/magi?


Jeg er nået dertil hvor jeg som sædvanligt har rerollet flere gange end fornuftigt fordi jeg liiige skal teste noget.

Jeg tænkte derfor, at det kunne være meget fedt med en tråd, hvor folk fortæller hvilket stjernetegn/våbentype/magi eller lignende de foretrækker og hvorfor.

Så fortæl løs og kom med små ideer til skæve, perfekte eller tåbelige figurer.
:)
  • 0
Køre skjold + sværd med heavy armour og er Nord ved navn Vinkelhoved.
Stjernetegn; one handed, block og heavy armour.

Og så en bue.
Bare fordi den er meget god at have med.



Magi er for tøsedrenge, så det fis bruger jeg ikke
Where are the sleepless nights i used to live for?
  • 0
  • GTY
  • GTY
Jeg selv giver perks til One hand våben og smithing. mens jeg bruger mit Dovakhiin sword i højrehånd og en Orch Mace i venstre.
Nogen gange er jeg så barmhjertig overfor mine modstander at jeg bruger skjold. Dog basher jeg dem en del når de går i slow, så de ikke har en chance for at komme igennem med et angreb.
Ellers bruger jeg en super nice bue, hvor jeg for det meste bruger Iron arrows til eller Steel da jeg synes de give et dejligt sus igennem luften og får de satans bæster til at flyve.
NÃ¥r jeg endelig bruger magi,er det mest mine shouts, som er Flame Breath, hvor jeg bare griller huden af folk Gud jeg elsker SKyrim
I will be back for more gaming
  • 0
De fleste af mine perks ligger indenfor destruction, og så er resten lidt spredt udover conjuration og resto. Lige nu render jeg for det meste rundt med Chain lightning dual wield, og når mit liv er ved at ryge ned skifter jeg til Firebolt/heal.
Jeg går for det meste kun rundt i light armor..

Skyrim er den bedste opfindelse siden mad.
For those about to rock i salute you
  • 0
Jeg bruger heavy armor + dual wield. Duel wield for høj skade, heavy armor så jeg har lidt at give af i nærkamp.
Let the festivities commence...
  • 0
Citerer Marioftw:
De fleste af mine perks ligger indenfor destruction, og så er resten lidt spredt udover conjuration og resto. Lige nu render jeg for det meste rundt med Chain lightning dual wield, og når mit liv er ved at ryge ned skifter jeg til Firebolt/heal.
Jeg går for det meste kun rundt i light armor..

Skyrim er den bedste opfindelse siden mad.


Det her ligner mit. Jeg blev helt trist da Miroll kaldte os tøsedrenge.
:)
  • 0
Er ren assassin, ligesom i Oblivion. Bruger for det meste min Daedric Bow (Legendary), men jeg starter som regel combat ved at snige mig op på en fjende og backstabbe med dagger. Perk og gloves der booster sneak attacks med dagger, gør at det første angreb skader x30. Nok til at dræbe det meste med 1 slag.
Shit happens...
  • 0
Heavy armor, smithing, 2H og blocking. Er også begyndt at gå mere op i enchanting. Taktikken er at jeg stormer ind som en ægte viking

den næste character bliver uden tvivl en stealth tyv/assassin
  • 0
Er selv en Agorian som træner dual weapons. Går efter en hurtig sejr, hvilket også er nødvendigt, da jeg går rundt i Leather armor. Har self også en bue og pil, det har aldrig skadet nogle (udover mine fjender ofc).

Mine stjernetegn er Leather armor og one-handed, da jeg kun vil forsøge med combat.
Nøglen til lykke er ikke at have de bedste ting. Den er at kunne sætte pris på de ting man har.
  • 0
Jeg er imperial, hvad angår specs. så mere eller mindre det hele, bruger både stealth, men også storm, har godt nok valgt Light som Armor, men med Dragon Armor går det nok og med Dragon Armor og One hand på legendary så går det mere end nok... bruger one hand, også magi i form af liv og soul trap. så jeg har ikke valgt en klasse i den forstand.

Mit stjernetegn, Mener nok det er den som hedder jomfruen i spillet, den hvor alle ens skills går hurtigere op i stedet for kun Theif/Mage/Warrior
Xboxlive ManiackDK
  • 0
Jeg har en Nord, har mest fokus på 2handed or heavy armor, dog har jeg lidt i smithing, need to get that dragon armor. Stjenetegn er the steed.
  • 0
Jeg tæver bare dragerne med mit sværd i højre hånd, og skjoldet i den venstre... Har da også en trofast bue
  • 0
Argonian med to et håndede våben samt en bue. Mine fjender ser mig typisk ikke før de allerede ligger døde eller døende på jorden og selv den bedste fjendtlige position kan dirkes op med Throw Voice (Rank 3) og Shadow sign.
Heroes get remembered, but legends never die
  • 0
Citerer Lee West:
Det her ligner mit. Jeg blev helt trist da Miroll kaldte os tøsedrenge.


Where are the sleepless nights i used to live for?
  • 0
her skulle have stået en masse men på grund af bærbar pcer er lort kom jeg ved en fejl til at trykke på et eller andet der gjorde at jeg kom ind på Peru500s profil

dont ask me how
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Citerer Miroll:
Køre skjold + sværd med heavy armour og er Nord.
Stjernetegn; one handed, block og heavy armour.


Det samme her.

Det er faktisk først nu, at jeg har fundet ud af, at det er en god idé at blive oplært i de forskellige ting! Jeg er også begyndt lidt med smithing, selv om jeg synes at det er lidt kedeligt.

Jeg håber snart, at jeg støder på nogle fede våben!
u mad bro?
  • 0
Er ikke så langt endnu. Er lige nået til Lvl 15.

Dark Elf ved navn Johnny

Har Ca. 350 magica, 100 health, 100 stamina,

Havde tænkt mig at være Battlemage, men fik aldrig brugt mine våben, så har solgt min armor og alle mine fysiske våben, og byttet dem ud med en Adept hood, destruction mage robe og forskellige forheksede trinkets der booster min magicka / magicka regen.. Så nu er jeg hardcore destruction mage som også piller i Conjuration og Illusion.

Lagde ud med sværhedsgraden på Master, og det er jeg glad for. Føler mig desværre allerede en tand overpowered. Når jeg dual wielder en fireball er det som regel nok til at slå 2-3 mennesker ihjel, hvis de står inden for et par meter af hinanden.
IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
  • 0
Er Khajiit, navn Fenris med focus på bue og 1 hand så sniger mig ind og skyder alt ned med min pille
  • 0
Citerer Neoburn:
så sniger mig ind og skyder alt ned med min pille


Det er sådan jeg får damerne med hjem fra diskoteket.
IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
  • 0
Er en Redguard ved navn Wilmorh...

Er vist level 14, så er ikke så langt igen, og er stadig ikke helt sikker på, hvordan jeg egentlig vil spille Kører primært med tohåndssværd, men er samtidig vild med magisystemet, så kan også være, at jeg laver en eller anden form for battlemage... Når jeg bruger magi i den ene hånd og et våben i den anden, så er mit våben "Mace of Molag Bal". Min onehanded-skill stiger stødt, så jeg nu giver ret god skade med den

Har stadig en masse perks, som jeg ikke har fordelt, så den endelige beslutning er ikke taget

Jeg mangler lidt nogle ordentlige armor-items. Har nogle støvler som giver ekstra styrke, så jeg kan slæbe rundt på mere, men det er egentlig en ligegyldig effekt, da jeg smider det meste i mit hus... Handskerne er dog ret gode, da de giver +30% damage med tohåndsvåben og min body armor giver +20%, så mit Steel Greatsword of Diminishing giver ret voldsom skade Som hjelm bruger jeg Wooden Mask - kender ikke dens effekter, men den ser fed ud, og det betyder jo også lidt
I'll catch you on the flip side
  • 0
Citerer Sturmgeist:
Citerer Neoburn:så sniger mig ind og skyder alt ned med min pille

Det er sådan jeg får damerne med hjem fra diskoteket.




Udover det, så burde jeg måske droppe Battlemage-tanken så. Det ser ud som om jeg også bare ville glemme de fysiske våben.
:)
  • 0
Citerer Marioftw:
De fleste af mine perks ligger indenfor destruction, og så er resten lidt spredt udover conjuration og resto. Lige nu render jeg for det meste rundt med Chain lightning dual wield, og når mit liv er ved at ryge ned skifter jeg til Firebolt/heal.
Jeg går for det meste kun rundt i light armor..


http://myfacewhen.com/90/
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Bosmer, lvl 28. Legendary Deadric Dagger med 25 pt fire og magicka skade. og Blade of Woe. fuldt Dark brotherhood gear, også legendary. 100 i sneak, one handed og smithing, med 75 i illusion, 50 i alteration og restoration
"Hvis kærlighed kunne skabe elektricitet, ville min kærlighed for dig være nok til at lyse hele verden op." - Min kæreste i går :3
  • 0
Jeg er wood elf, level 19 må det være.

Mange af mine perks er i archery, men der er også nogle i sneak, smithing, alchemy og light armor.

Jeg går efter at kunne nakke det meste med bue og pil
Take a chill pill.
  • 0
Citerer Suduki:
Jeg er wood elf, level 19 må det være.

Mange af mine perks er i archery, men der er også nogle i sneak, smithing, alchemy og light armor.

Jeg går efter at kunne nakke det meste med bue og pil


Der er ikke noget bedre end at blive set af et monster, stå helt stille og råbe "come at me bro!", og så sende en pil i smasken på dem når de er 2 meter væk
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!