Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Hurtigt: BF3 gamestop vs game.dk??


Jeg kan ikke gennemskue hvem der giver den bedste deal. FÃ¥r man flere baner med i gamestop versionen eller er de det samme? Jeg ved nogle butikker giver forskellige ting med i limited edition, men jeg kan ikke se om game og gamestop giver det samme med Battlefield 3..?

Skal preorder det i aften så kunne være super hvis nogen der ved lidt mere om det end jeg kan hjælpe
I clearly evolve like Bibby when Webber was gone - Cormega
  • 0
Hos Game får du en pakke med otte multiplayerskins (de kan ses på deres hjemmeside), mens du hos GameStop får Physical Warfare Pack, der indeholder nogle ekstra våben og en muzzle flash supressor til dine snipers.

Det er i hvert fald sådan jeg lige umiddelbart har forstået det. Spørgsmålet er selvfølgelig så bare hvad du helst vil have
  • 0
Jeg gik med gamestops deal de sagde også noget med nogle ekstra baner synes jeg, men man også være det "bare" er de baner alle Limited Editions har
I clearly evolve like Bibby when Webber was gone - Cormega
  • 0
Hvad er prisen hos Gamestop? Det er røvirriterende de ikke skriver det på deres hjemmeside.
  • 0
Mener prisen hos Gamestop er 549kr. - måske kun 499kr.

Mener alle limited edition indeholder mappacken "Back to Karkand"
  • 0
Citerer odyzeus:
Mener alle limited edition indeholder mappacken "Back to Karkand"


Så længe du forudbestiller det får du back to karkand med.
Uanset hvor du så bestiller det.
Where are the sleepless nights i used to live for?
  • 0
Hvis i er klar til at bestille hjem fra england kan det fås billigt her

http://shop.gameplay.co.uk/webstore/advanced_search.asp?keywo
rd=battlefield+3+&platform=ALL&x=0&y=0


Det er til at stole på har selv købt killzone 2, littlebig planet 2 og mere derfra.

Fragten er 20 kroner til danmark på et normalt spil
Hvad min yndlings disney princesse er? Arnold schwartsnegger :D
  • 0
  • GTY
  • GTY
Citerer The_killerburger:
Hvis i er klar til at bestille hjem fra england kan det fås billigt her

http://shop.gameplay.co.uk/webstore/advanced_search.asp?keywo
rd=battlefield+3+&platform=ALL&x=0&y=0

Det er til at stole på har selv købt killzone 2, littlebig planet 2 og mere derfra.

Fragten er 20 kroner til danmark på et normalt spil


Ja, men man skal bare ikke regne med at man får det på udgivelsesdatoen. Jeg bestilte Dead island derfra 2 måneder før det udkom, men fik det først 4 dage efter release
I will be back for more gaming
  • 0
Tror det var 550 hos gamestop, plus 100 kr i store credit samt 25% mere for alle brugte spil man sælger dem i forbindelse med BF3 købet hvor Game tog 399 plus 100 kr i rabat på deres nye online butik. Så Game er billigst, men valgte gamestop i håb om at få nogle federe ting med til spillet synes ham gutten i gamestop sagde at de giver mere end én ekstra bane med
I clearly evolve like Bibby when Webber was gone - Cormega
  • 0
Citerer GTY:
Citerer The_killerburger:Hvis i er klar til at bestille hjem fra england kan det fås billigt her

http://shop.gameplay.co.uk/webstore/advanced_search.asp?keywo
rd=battlefield+3+&platform=ALL&x=0&a
mp;y=0

Det er til at stole på har selv købt killzone 2, littlebig planet 2 og mere derfra.

Fragten er 20 kroner til danmark på et normalt spil

Ja, men man skal bare ikke regne med at man får det på udgivelsesdatoen. Jeg bestilte Dead island derfra 2 måneder før det udkom, men fik det først 4 dage efter release


worth it hvis du har den samme økonomi som mig ;)
Hvad min yndlings disney princesse er? Arnold schwartsnegger :D
  • 0
Hvor kan jeg forudbestill BF3 hos gamestop... Skal jeg gøre via hjemmesiden eller butikken ??
  • 0
Citerer JoreyG:
Hvor kan jeg forudbestill BF3 hos gamestop... Skal jeg gøre via hjemmesiden eller butikken ??


Butikken..
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!