Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Battlefield 3 Beta meninger.


Du kunne jo skrue op for den så...?

@Mike
Jeg forstår tilgengæld ikke hvorfor der er så mange der hater på BC2. Kan ikke se hvad der er så forfærdeligt ved det.
Go with the decision that makes for the best story.
  • 0
Citerer Firebrazer:
Du kunne jo skrue op for den så...?

@Mike
Jeg forstår tilgengæld ikke hvorfor der er så mange der hater på BC2. Kan ikke se hvad der er så forfærdeligt ved det.

Enig, synes at BC2 har alt hvad en shooter skal have, og lidt til endda. Har selv ramt omkring 320 timer i spillet, og det bliver simpelthen aldrig rigtig kedeligt at spille, netop fordi man har en fornemmelse af et ordenligt "slag", og der konstant sker noget action. Ligeledes bliver man jo straffet for hårdt hvis man ikke forsøger at samarbejde med sit hold, så det har virkelig battlefield mærket klistret over sig.

Håber når BF3 udkommer at det bliver noget nær det samme, netop fordi det virker rigtig godt.
  • 0
Citerer Mike JezZ:
Forstår ikke at folk kan lide BC2 men ikke BF3. Har det lige omvendt.
BC2 er simpelthen bedre i alt
  • 0
Citerer pazzoa:
Citerer Firebrazer:
Du kunne jo skrue op for den så...?

@Mike
Jeg forstår tilgengæld ikke hvorfor der er så mange der hater på BC2. Kan ikke se hvad der er så forfærdeligt ved det.

Enig, synes at BC2 har alt hvad en shooter skal have, og lidt til endda. Har selv ramt omkring 320 timer i spillet, og det bliver simpelthen aldrig rigtig kedeligt at spille, netop fordi man har en fornemmelse af et ordenligt "slag", og der konstant sker noget action. Ligeledes bliver man jo straffet for hårdt hvis man ikke forsøger at samarbejde med sit hold, så det har virkelig battlefield mærket klistret over sig.

Håber når BF3 udkommer at det bliver noget nær det samme, netop fordi det virker rigtig godt.


Tjaa jeg begyndte selv at kede mig med BC2. Synes også man unlocked alt for hurtigt
  • 0
Citerer Bjældebold:
Citerer pazzoa:
Citerer Firebrazer:
Du kunne jo skrue op for den så...?

@Mike
Jeg forstår tilgengæld ikke hvorfor der er så mange der hater på BC2. Kan ikke se hvad der er så forfærdeligt ved det.

Enig, synes at BC2 har alt hvad en shooter skal have, og lidt til endda. Har selv ramt omkring 320 timer i spillet, og det bliver simpelthen aldrig rigtig kedeligt at spille, netop fordi man har en fornemmelse af et ordenligt "slag", og der konstant sker noget action. Ligeledes bliver man jo straffet for hårdt hvis man ikke forsøger at samarbejde med sit hold, så det har virkelig battlefield mærket klistret over sig.

Håber når BF3 udkommer at det bliver noget nær det samme, netop fordi det virker rigtig godt.


Tjaa jeg begyndte selv at kede mig med BC2. Synes også man unlocked alt for hurtigt

Unlock går en anelse for hurtigt, men alligevel var jeg først i rank 28 før jeg havde unlocked det hele. Så det kommer jo også lidt an på om man ligger alt fokus på en klasse eller hvor god man er generelt til at score points. Og der var jeg åbenbart ringe...
  • 0
Citerer Hellfire Lord7:
Graffikken er skuffene og lyden er god men er for lav


haha det er sku den bedste kritik jeg har hørt længe "Lyden er for lav" xD skru dog op
  • 0
Men nogle gange forsvinder lyden også, så det er ikke så lige til som det måske lyder

Synes det er en rigtig dejlig beta, der virkelig viser mange af de gode tiltag, som Dice har taget. Grafisk er det ikke imponerende, men tror der gøres mere eller mindre op for det. Lyden er som sædvanlig god, men den er lidt ustabil i beta'en, men der er nok ikke noget at være bange for, da lyden i BC2 var uovertruffen. Det beta'en viser rigtig godt, er det fantastiske gameplay BF3 kommer til at bestå af, med kæmpe baner, lækre animationer, spektakulære eksplosioner og det konstant høje tempo i Rush.
Eat Nutella! - TNKz
  • 0
Har aldrig oplevet at lyden forsvandt, men er overrasket over hvor godt deres servere har klaret det, taget i betragtning at de er 12 millioner deltagere i betaen. Grafikken synes jeg ikke fejler noget, men den er også låst i betaen, så den ikke kan maxes, så vidt jeg husker. Glæder mig til det udkommer for alvor^^
Go with the decision that makes for the best story.
  • 0
Tror umiddelbart også der er forskel på PC-beta'en og Xbox-beta'en.
Eat Nutella! - TNKz
  • 0
Jeg har gamet betaen adskellige timer og synes den er fed rigtig mange nye ting til sit våben, fed grafik...

Men betaen er fuld af fejl. jeg har flere gange siddet fast under jorden
jeg har os prøvet at farverne ikke kommer frem når jeg respawner.
og flere gange vil han heller ikke tage gevær til sigte så skal jeg skifte til pistol og tilbage igen så.. det koster liv ;)

Andre gange lidt med forskel fra gang til gang, men af og til syne jeg at jeg kan tømme et magazin i en modstander som bare ikke vil dø, er der andre der har røvet det. at det er som om der er meget forskel på hvor mange g?ange man skal ramme en modstander, ved godt de rkan være forksel på hvor meget liv de har men alligevel..? som om man plykker løs i deres hoveder og bryst og de nærmest kun strejfer aftrækkeren og slask så ligger man der, som om balance ikke helt er der ?

Nogen der kan genkende det ? ellers totalt herlig grafik lyd, glæder mig til det fulde spil kommer
  • 0
Har det meget sjovere i det her end cod. Syntes spillet er en del mere taktisk, og at man faktisk skal arbejde sammen med sit hold for at gennemføre missionen, dog syntes jeg også det er fedt at bruge halvdelen af kampen på at liste mig hele vejen rundt om banen, for at lige få 10 nemme spawn kills.

Men...

Der er en del fejl i betaen som har været skyld i nogle virkelig unfair døde, som at mit våben ikke lige ville sigte, eller at jeg ikke kan løbe når det er mest nødvendigt, det værste er dog at hvis jeg pauser lige efter jeg er død for at se min score, når jeg så spawner igen er min skærm helt blå så jeg bliver nødt til at suicide

Håber da at DICE får fixet det her og de andre bugs i spillet.
PS. min forudbestilling har allerede ændret sig fra cod til BF3, selvom jeg nok ender med at købe cod alligevel
https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
  • 0
Kære alle Battlefield Brødre!

Selvom mange af jer nævner det, og flere måske har læst det, så til dem der ikke ved det: ROOOOOOLIG NU!! Beta'en er IKKE det færdige produkt!

"Just like normal procedure when releasing a game, the Open Beta has had long lead times due to testing, certification, and setting up. This means that the code you are now playing is actually quite early and not representative of the final game."
- Karl Magnus Troedsson
General Manager, DICE

Læs det hele her:
http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/20
11/10/03/battlefield-3-open-beta-update-2.aspx
  • 0
Der er ikke noget recoil på våbene i MW spillene er der?
  • 0
Joeh som jeg mindes CoD spillende har våbnene såmendt rekyl.

Tror bare det er 2 vidt forskellige niveuer af rekyl der bliver brugt/håndteret.
Where are the sleepless nights i used to live for?
  • 0
Jeg spiller det til ps3 og sys det er mega fedt, her er mine - og + i forhold til bc2

GODE TING
+supress funktionen
+animation når man hopper over mure
+prone
+flere accessories til guns
+lidt bedre grafik
+bedre lyd, mere præcis så man ved hvor den kommer fra hvis man har surround.

DÃ…RLIGE TING
-lidt for hurtig leveling
----det er vist det eneste :p---

TING JEG FORVENTEDE
-mere costumization af våben og charakter men der er intet
-at man mere frit kunne sammensætte sin egen class

BUGS JEG HAR OPLEVET I BETAEN
-lilla eller blå blinkende skærm
-cross-air forsvinder nogle gange
-at man nogle gange ikke kan sigte
-at man ka se gennem jorden i prone og det hopper lidt
-man kan blive skubbet af andre spillere når man står stille (muligvis bug)
https://soundcloud.com/hampmir (selvproduceret rap & beats)
  • 0
Er det kun mig der ikke kan få mine museknapper til at virker i spillet?

Museknapperne virker sådan set godt nok, men jeg kan ikke bytte rundt på knapperne eller bruge knapperne på siderne af musen, burde man ikke kunne det?

Jeg har en steelseries xai mus
  • 0
Hampmir

Man lvler kun så hurtigt fordi det en beta
  • 0
Citerer FC-andeby:
eller bruge knapperne på siderne af musen, burde man ikke kunne det?

Jeg kan heller ikke, så jeg bindede mine side knapper til keyboard knapper i min mus driver :/
  • 0
via mobil

"Jeg kan heller ikke, så jeg bindede mine side knapper til keyboard knapper i min mus driver"

Jeg forstår ikke helt hvad du mener, virker knapperne så i spillet?
  • 0
Er det bare mig eller kan man ikke skyde igennem noget osm helst?
  • 0
Jeg synes modsat mange af jer, at det er svært at komme i level og få nyt gear?
Jeg har stadig de første lorte våben uden sigte, jeg er i level 4 og har ikke fået nogle af klassernes gear unlocked..
Hvad gør i?!
Jeg spillede selv bad company, og der synes jeg det var noget lettere at komme i rang og få nyt gear? BF3 blliver hurtigt svært, når alle andre har nye guns, holographic osv. det bliver lidt CoD agtigt?
Er jeg bare dårlig? ;)
  • 0
Har lige fået mig læst lidt info, samt er blevet lidt bedre i det. Jeg synes godt nok at det er nedern, at man skal unlocke samme sigte, lyddæmper, grip osv. til alle slags våben i samme klasse. Ad, hvor kommer det til at tage lang tid.
Det ødelægger sgu lidt charmen for mig.. Der er ikke så meget tid når man er studerende
  • 0
Bærer lvl over i det fulde spil da jjeg er i lvl 14 og gider ikke unlocke alt igen lazy me
https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
  • 0
<quote author="Firebrazer">Du kunne jo skrue op for den så...?

Ja.det har jeg også gjort synes bare det er underligt når alle mine andre spil ikke var for lave i lyden og min højtalere er så højt oppe at dem jeg snakker med på xboxen kan høre det.

Tillagt 2011-10-07 08:58:
Citerer Mike JezZ:
Citerer Hellfire Lord7:
Graffikken er skuffene og lyden er god men er for lav


Du er nødt til at være konsol spiller. For jeg spiller det på PC og aldrig har jeg set så flot et spil før.


Det er jeg også men frostbite 2 er ikke en game engien til konsole i følge mig.

Tillagt 2011-10-07 09:01:
Citerer Dantjle:
Citerer Hellfire Lord7:
Graffikken er skuffene og lyden er god men er for lav


haha det er sku den bedste kritik jeg har hørt længe "Lyden er for lav" xD skru dog op


Gør jeg også men alle andre spil jeg spiller kan jeg tydelig høre lyden på den volume som jeg bruger
There once was a river, and there once was a fool
  • 0
Citerer oliman22:
Bærer lvl over i det fulde spil da jjeg er i lvl 14 og gider ikke unlocke alt igen lazy me


Nej desværre
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!