Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

XboxLive is currently unavailable Recove


Hejsa allesammen
Jeg spillede lidt Halo Reach igår hos en ven, og jeg recoverede mit gamertag til hans xbox og det virkede fint, da jeg så kom hjem, ville jeg recover det tilbage til min xbox og spille lidt Alan Wake, men så da processen var igang og mangle ca. 15% kommer der en meddelelse hvor der står noget med at Recover on Xbox Live is currently unavailable eller noget i den stil og jeg har aldrig haft problemer med det før, lige indtil idag.
Hvad skal jeg gøre, til at få det til at virke igen? Jeg synes ikke jeg kan finde noget hjælp online..
  • 0
Har du prøvet at vente, og så prøve igen?
Gamertag: Juon SRF
  • 0
Hej Reidarm

Tak for din henvendelse til Sturmgeists Kundesupport.

Vi er kede af, at du har problemer med at hente dit gamertag. For løsning af problemet du har beskrevet, bedes du venligst følge disse fejlløsningstrin i givne rækkefølge:

Tjek, at du har adgang til din konto via www.live.com

Nulstill netværkinstillingerne til fabrikations instillinger ved at gå til My Xbox herefter System Settings, derefter Network Settings vælg dit netværk og gå til configure network og herefter fanebladet Additional settings og vælg restore to factory defaults. Efter nulstillingen er det vigtigt at genstarte din konsol.

Ryd herefter system Cachen: Sådan gør du:

1. Gå til My Xbox, og vælg derefter System Settings på konsollen.

2. Vælg Memory.

3. Markér en lagerenhed, og tryk på Y på controlleren.

4. Vælg Clear System Cache.

Bemærk! Hvis Clear System Cache ikke er tilgængelig, skal du følge trinnene her http://support.xbox.com/en-us/pages/xbox-360/troubleshoot/hard
ware/clear-system-cache.aspx.


Efter nulstillingen er det vigtigt at genstarte din konsol.

Du bedes herefter teste din Xbox Live forbindelse, for at teste din konsols forbindelse skal du blot trykke på guideknappen, og trykke to gange til højre, for at vælge System Settings, derefter Network Settings, så test Xbox Live Connection. Hvis du får nogen fejlbeskeder kan du besøge vores supportside på www.xbox.com eller ringe til vores kundesupport.

Prøv nu at hente dit gamertag via Recover Gamertag funktionen, hvis du fortsat har problemer bedes du, hvis muligt, forsøge at hente dit Gamertag ned på en anden Xbox 360 konsol.

Hvis ikke du har muligheden for at forsøge en anden konsol, bedes du fjerne dit hard drive og hente dit Gamertag ned på en USB nøgle.

Hvis det fortsat fejler bedes du gå til account.live.com/password/reset og vælge" glemt adgangskode" og følge trin for trin guiden i at nulstille din adgangskode.

Når du har fået en ny bedes du forsøge at hente dit Gamertag med den nye adgangskode.

Hvis ingen af ovenstående trin virker bedes du kysse dit gamertag farvel.

(skriv lige hvis det virker for dig, for det virkede ikke for mig og jeg har det samme problem lige nu)
IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
  • 0
Tak for oplysninger Sturmgeist! men det hjalp desværre ikke

Jeg har prøvet alt, clear cache, og alt hvad der står i din besked. Dog prøvede jeg at recover hos den ven jeg recovede fra første gang og det virker, så igår/nat var jeg hjemme hos min fætter, så prøvede jeg for sjovs skyld at recover det der, og det virker også fint! Så nu er jeg hjemme og det virker (undskyld mit sprog) fandme ikke! Er det xboxen eller hvad kan det være???
Jeg prøvede også at gemme min profil hos min fætter på en usb, og det virker heller ikke.. Det siger det samme "Recover et eller andet unavailable" og jeg har lige havde lige sat 12 måneders gold på, før dette opstod..

Tillagt 2011-08-12 23:35:
Du har heller ikke fået det til at virke, Sturmgeist?
  • 0
Nope, jeg har præcis det samme problem. 90% inde i recover siger den "Xbox live signup is currently unavailable" Den tekst jeg sendte dig her, var hvad jeg fik af vide af MS kundesupport, men det virkede heller ikke for mig. Har ikke prøvet at overfører fra en vens xbox endnu, men nu frygter jeg at det heller ikke kommer til at virke.
IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
  • 0
Jeg har prøvet hos en ven, at recover mit gamertag, og det virker fint, jeg prøvede at flytte det på en usb stik og når jeg så flytter den på min hdd og prøver at logge ind, siger den and Gamertagget mangler det sidste at recover eller noget i den stil. Jeg kontaktede ms igår og de sagde at den eneste løsning der er tilbage, er at formatere sin hdd.. Jeg synes det er dumt at man ikke kan flytte ens saves, hvis man ikke er i brugerens save... Jeg kan jo ikke logge på, så jeg må bare formatere hele lortet og miste ALT.. Puha, jeg ved sku ikki hvorfor jeg bliver ved, med MS og xbox.. Det må bare være sådan
  • 0
Jeg har allerede prøvet at formatere min hdd, det virkede heller ikke.
IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
  • 0
Náh, lyder mærkeligt Jeg prøvede at formatere min hdd, og det virkede så hos mig, så nu er jeg online igen
  • 0
Så er det ikke samme problem. Jeg prøvede at hente mit gamertag ned på en vens xbox, og det virkede heller ikke. Vil have mit gt tilbage.
IF LIFE GIVES YOU LEMONS, YOU FIND A NEW GOD
  • 0
Er pt. meget frustreret, fik Deus Ex ind af døren fredag men kan ikke komme ind på mit account og dermed installere mit additional content. Det er noget værre pis, Microsoft har virkelig fejlet groft denne gang. Har prøvet alt, recover på usb, recover hos en ven, clear cache, restarte min router, resette network settings, resette password. Problemet er at jeg åbenbart skal vente 10 min før den finder ud af om jeg fejler til at recover det eller ej, og det er virkelig frustrerende.
Udueligt, virkelig udueligt.
When there is life, there is hope.
  • 0
Har du prøvet at formatere din hdd ?
  • 0
Utroligt et gigantisk software firma som MS ikke tager fingeren ud af røven og kommer igang med en løsning!?!? Nu er jeg også i samme båd som jer andre... gaaab.. Hvad så med alle de Arcade spil jeg har købt i gennem årene?!
  • 0
Hey allesammen, jeg fik recoveret mit account hos min kammerat og lagde det over på en USB og tog det med hjem. Min teori er at det ikke havde noget at gøre med at det var en anden xbox det blev retrievet på, men derimod at deres uduelige lorteservere fungerede i den tid jeg recoverede. Jo flere point og achievements man har tilknyttet sin konto, des længere tid tager det at recover, og siden deres servere hopper af og på som jeg ved ikke hvad, skal du være heldig at kunne recover dit account hvis det er meget stort.
When there is life, there is hope.
  • 0
Kan microsoft også fejle?
Manchester United forever <3
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!