Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Den Universelle Mass Effect 3 tråd!


Done.

Hvad fanden - homoseksuel kærlighed Spoiler:Kaiden inviterer mig til middag, all casual, også fortæller han mig han kan lide mig som mere end bare en ven. Jeg var næsten lige ved at sige det samme til ham, inden jeg forstod, hvad der foregik. Faktisk fedt nok det er en mulighed, men det er slet ikke blevet lagt op til i løbet af spillene.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Capi
Er der en venlig sjæl som kan fortælle mig, hvor langtid det tager at komme igennem spillet hvis man spiller på action mode... Er der slet ingen som kan hjælpe her
  • 0
  • GTY
  • GTY
Øv øv øv jeg var lige så godt i gang, 7 timer inde i spillet så fryser min PS3 og jeg er nødt til at slukke den efter 1 times ventetid. Så når jeg starter op igen er min Safe game blevet til en defekt fil. Så skal starte helt forfra. Nogen der kan redde mig jeg vil selvføelig gerne starte forfra og tage andre beslutninger, men var blevet meget forelsket i min Shepherds Bad girl stil
I will be back for more gaming
  • 0
Lige rendt ind I Conrad Werner, mand det er længe siden jeg har sagt WTF og grinnet så meget

Tillagt 2012-03-10 17:13:
Damnit det virker som om hver gang dette spil give mig grund til at le vender det snart efter 180 grader og gør mig dybt nedtrykt...siger vel bare noget om hvor fantastisk godt spillet er når det fremprovokere nogle rimelig kraftige følelsesmæssige reaktioner.
Heroes get remembered, but legends never die
  • 0
Er ikke startet på spillet endu, men er der nogen her som har prøvet at importere deres ME2 save med over?

Kan se at man vil bibeholde sin lvl fra ME2, men det lyder da ærlig talt ikke særlig sjovt at starte spillet som lvl 30 eller er der nogen der kan give noget feedback på om det kan betale sig?
  • 0
Jeg gjorde det og startede som level 30. Gjorde selvfølgelig starten en del nemmere sammenlignet med demoen. Men der er 60 levels nu, så det udligner sig hurtigt.
Shit happens...
  • 0
EFter endelig at få det til at virke er jeg meget imponeret indtil videre, det er godt skruet sammen og det er virkelig fedt at se bekendtskaberne fra de tidligere spil.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Capi
Er der en venlig sjæl som kan fortælle mig, hvor langtid det tager at komme igennem spillet hvis man spiller på action mode... Er der slet ingen som kan hjælpe her
  • 0
Der var også filer fra Lair of The Shadow Broker og Lost Memory i ME2. Vil tro det er det samme her. Ellers virker det underligt at man skal downloade 600MB, hvis det hele allerede ligger der. Medmindre det hele selvfølgelig er fyld for at skjule det, men så kommer man lige lovlig langt ud i konspirationsteorier
Shit happens...
  • 0
Citerer Sejborg:
Bioware har angiveligt løjet omkring udviklingen af From Ashes DLC'en.

http://www.youtube.com/watch?v=zRRpGlmtws8&feature=pla
yer_e

mbedded

Det ligger allerede på disken.


Medmindre at det er hele From Ashes er dette ikke noget at råbe op om. DLC som er planlagt før release til spil har ofte nogle filer liggende til den DLC. Det er derfor at folk fote kan forudse DLC ved at gennemse fillerne, dette bruges specielt meget I MMO´er hvor filer til den næste opdatering ofter ligger I spillet og folk finder dem.

Grunden til at de ligger der er fra hvad jeg har forstået så det gør nemmere at få DLC´en installeret fordi den bare hægter sig på de eksisterende filer.
Heroes get remembered, but legends never die
  • 0
Gennemførte det i dag. Lige omkring 30 timer. Meget interessant slutning.
  • 0
Jeg var så pisse tæt på at tude da jeg gennemførte Mass Effect 3. Jeg fik ikke den "Bedste slutning" men generelt var det bare så trist at skulle give slip på alle de forhold man havde etableret i 1'eren og 2'eren.
Slutningen føltes lidt "tom" efter at have set den, så jeg kiggede på en masse af alt det debacle der er om den. En helt anderledes slutning end jeg havde regnet med, men jeg synes efter at have tygget lidt på den, at det er den mest passende slutning til trilogien.

Det som ærger mig er hvor lidt "closure" vi får. Den sidste scene var alt for vag.

Uden at komme for meget i spoilers, hvad synes i så om Mass Effekt 3's slutning?
"It's the decisions you make, when you have no time to make them, that define who you are." -Teh_Masterer
  • 0
Så blev jeg også færdig med spillet. 38 timer tog det, med alle side quests jeg kunne finde på insanity. Har skrevet min mening om slutningen i spoiler tråden, men kan da lige nævne her at jeg var glad for den, hvis nogen skulle være nysgerrig
Shit happens...
  • 0
Citerer Capi:
Er der en venlig sjæl som kan fortælle mig, hvor langtid det tager at komme igennem spillet hvis man spiller på action mode... Er der slet ingen som kan hjælpe her


Det ser desværre ikke sådan ud :/ har ikke selv spillet så kan ikke hjælpe. Det lyder mystisk ingen her har en ide ?
Y can't metroid crawl ?
  • 0
  • LilB
  • LilB
Synes, efter det I har skrevet, at jeg frygter slutningen lidt.
Hvis jeg kommer til at sidde men en følelese af... What?!?

Øv, håber slutningen er okay....
  • 0
Citerer GOW_VINTHER:
Der var også filer fra Lair of The Shadow Broker og Lost Memory i ME2. Vil tro det er det samme her. Ellers virker det underligt at man skal downloade 600MB, hvis det hele allerede ligger der. Medmindre det hele selvfølgelig er fyld for at skjule det, men så kommer man lige lovlig langt ud i konspirationsteorier


Ja. Det er formentlig bare for at gøre det nemmere at integrere.

http://social.bioware.com/forum/1/topic/323/index/9792158

Men så er det sgu bare underligt at de ikke udskyder release, hvis de ikke er færdige med spillet. Men så har de jo ikke nogen undskyldning for at kræve ekstra penge for de ting de ikke har lavet helt færdig.

Tillagt 2012-03-12 13:31:
Ifølge de pc folk der har rettet i den lille fil og åbnet ham op, ligger hele prothean karakteren på disken. Animationer, powers, cutscenes, voice over, og hvad der ellers er. Det eneste der mangler er hans rekrutteringsmission. Det er godt nok råddent.
"Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense."
  • 0
Citerer Sejborg:
Men så er det sgu bare underligt at de ikke udskyder release, hvis de ikke er færdige med spillet. Men så har de jo ikke nogen undskyldning for at kræve ekstra penge for de ting de ikke har lavet helt færdig.

Men så kan man jo altid udskyde release. Der er jo altid mere der lige kan ligges ind. På et tidspunkt må de jo sige stop så de kan få udgivet spillet.
Edit: Så først lige det tillagte nu. Ja, så virker det mere lusket.

Fik prøvet MP i går. Overraskende fedt. Troede ikke jeg ville være så glad for det, men var rigtig sjovt i de 4-5 kampe jeg prøvede.
Shit happens...
  • 0
Citerer GOW_VINTHER:
Citerer Sejborg:Men så er det sgu bare underligt at de ikke udskyder release, hvis de ikke er færdige med spillet. Men så har de jo ikke nogen undskyldning for at kræve ekstra penge for de ting de ikke har lavet helt færdig.
Men så kan man jo altid udskyde release. Der er jo altid mere der lige kan ligges ind. På et tidspunkt må de jo sige stop så de kan få udgivet spillet.
Edit: Så først lige det tillagte nu. Ja, så virker det mere lusket.

Fik prøvet MP i går. Overraskende fedt. Troede ikke jeg ville være så glad for det, men var rigtig sjovt i de 4-5 kampe jeg prøvede.


Kan meget godt lide multiplayeren.

De positive ting ved den er den enorme mængde customization man kan lave. Masser af våben og evner som endda variere inden for den class man er alt efter racen.

Racerne er fede specielt på at de har forskellige bonusser og af og til animationer der gør dem forskellige I kamp, bedste eksempel er Asari som har et meget hurtigt Biotic Dash og et heavy melee der rammer alt uden om en, men det tapper til gengæld også ens biotic barrier en smule når man bruger dem.

Minuserne er dog at det tager en del tid og held at åbne disse våben og racer, kunne være fedt at kunne købe specifikke ting. Og så lidt småt på banerne.

God høj sværhedsgrad dog.
Heroes get remembered, but legends never die
  • 0
Multiplayer er meget nemmere end i demoen. For mig er det nok ca. 90% jeg har fået gennemført. I demoen var det nok nede omkring de 20%.

Men det er rigtig god underholdning. Jeg bliver dog lidt misundelig når de andre render rundt med mere spændende racer, mens jeg selv stadig kun kan være human. I går var jeg ene human mellem 3 Quarians. Så forlod en quarian spillet og så joinede der en Salarian istedet. - så blærede jeg mig dog ved lige at skifte farve på min dragt.
"Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense."
  • 0
  • JT
  • JT
så er jeg kommet igang med 3ern skulle lige klare 2ern først synes det er et pænt spil. men hvad skal man med det rul. vi har klaret spillet fint uden at kan rulle. og så er det vildt grimt når man løber eller spurter afsted. den gamle måde at løbe på var fin nok. så travlt har man heller ikke.
  • 0
Trust me, de rullefald er life-savers. Tror ikke, at jeg kunne have klaret spillet uden at rulle rundt på jorden væk fra aliens hele tiden som en anden badebold
Der findes mange stier, der fører til toppen af bjerget.
  • 0
Har andre lagt mærke til at Omni-blade er på højre hånd, men når du bruger bypass på en dør, er omni-tool på venstre?
Har man et omni-tool på begge hænder? har altid været overbevist om at du kun har en, hvad skal man med to?

Kan selvfølgelig også være at jeg bare husker forkert, men er ret overbevist om det.
"Dont argue with an idiot, they will drag you down to their level and beat you with experience."
  • 0
  • JT
  • JT
jeg tror altså den sidder på venstre hånd. der hvor jeg er nu bliver den brugt meget og det er venstre arm den sidder på hver gang.
og føj hvor er det altså et godt spil, og ja jeg har da også haft brug for at ku rulle væk fra fjender, så det er nu meget godt man kan det
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!