Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Alternativ til GTA?


Nu har jeg gennemført at 3 gta spil til ps3 og xbox 360, (IV på xbox360, ballad of gay tony og lost and damned på ps3) .. og så er mit spørgsmål :

Hvilke spil ville i anbefale som ligner gta mest muligt? (dog ikke red dead redemption, den har jeg i kikkerten )

Byd løs folkens

Ps. har kun ps3 for tiden
  • 0
Saints Row 2.
GR Gangstaz - jeg fyr dig en ..
  • 0
Saints row 2? Rimeligt meget noget af det samme, omendt en smule i den lette ende. Men ganske hæderligt spil der efterhånden kan købes billigt de fleste steder
Bye bye
  • 0
tak begge 2

Har dog prøvet saints row 2, og kan bare slet ikk komme mig over den "dårlige" grafik og styring i forhold til gta IV

Er lidt ligesom at Rockstar har formået at mestre sandbox genren på en måde som ingen andre kan

er der andre jeg kan lede efter?
  • 0
Hvis det ikke skal være gangster og storbyer, så er der også:

mercernaries 2
The saboteour
Far cry 2

Just cause 2
Infamous
Red Faction Guerrilla
Bye bye
  • 0
Citerer balladofgaytony:
tak begge 2

Har dog prøvet saints row 2, og kan bare slet ikk komme mig over den "dårlige" grafik og styring i forhold til gta IV


Kom over det. Så får du det sjoveste spil i lang tid (mht. gameplay self.).
That is all.
"If we are not supposed to eat cows, why are they made of food?"
  • 0
Citerer Sethous:
Citerer balladofgaytony:tak begge 2

Har dog prøvet saints row 2, og kan bare slet ikk komme mig over den "dårlige" grafik og styring i forhold til gta IV

Kom over det. Så får du det sjoveste spil i lang tid (mht. gameplay self.).
That is all.


Helt enig. Spillede det også lige efter gta4 og var også ved at give op pga styringen og grafikken. Men for fanden hvor det spil vokser, når man kommer længere ind i det. Kan helt klart anbefales.
  • 0
Ja, må nok sige at bilkontrollen var det værste for mig (kan godt leve uden euphoria).
Måden man accelerede på... de kunne ligeså godt have sagt at spillet foregik i år 2050 hvor alle biler var lavet af plastic
Men ja, alt for awesome det spil. Etteren også faktisk!
"If we are not supposed to eat cows, why are they made of food?"
  • 0
Mafia
Crackdown 2
Man when I figure out how to use the spell Check on this motherfucker you niggas in trouble - 50 Cent
  • 0
Vent til Mafia 2... BLIVER TOTALLY EPIC AWESOMENESS!!!
  • 0
Forstår ikke kritikken af Saints row 2´s styring vs styringen i Gta IV

Syntes det var meget lige til, sigt med analog pinden og skyd med R1. Biler er meget lette at styre osv. Syntes det var langt mere ligetil end det noget kluntede Gta IV
Bye bye
  • 0
Kan mere se kritikken i bil fysikken, som halter meget i forhold til GTA IV
  • 0
Jeg vil da gerne anbefale dig Saint Row 2, spillet stortset lige som GTA.

Forskellen er den at Saint Row er lidt mere "arcade" agtigt og har en del mere humor.

Ellers så skal du prøve Mafia, spillet er godt nok lidt outdated hvad grafik angår, men gameplayet siger spar to!
Du kan selvfølgelig også vente til Mafia 2, det bliver helt sikkert et hit!

Held og lykke.
what didn't kill me, prepared me for whats comming!
  • 0
Citerer Mgarla:
Kan mere se kritikken i bil fysikken, som halter meget i forhold til GTA IV

Ved ikke om bil fysikken kan siges at være dårlig, bare mindre realistisk. Personligt syntes jeg det var bedre, syntes bilerne er rigtigt trælse at køre i GTA IV, syntes det er langt sjovere at fræse rundt i Saints row. Det er dog sikkert også langt mindre realistisk
Bye bye
  • 0
Det mere realistiske bilfysik passer også bedst til GTA stilen og modsat Saint Row 2
what didn't kill me, prepared me for whats comming!
  • 0
Jeg tror faktisk at det der Mafia 2 bliver nice!!!!

Det ligner lidt GTA bare i capone tid

Men ja, bliver nok svært at finde noget der er helt ligesom GTA

Så må jeg prøve at kigge outside the box og give saints row 2 en chance mere
  • 0
Hehe så er det hvertfald den nye GTA-stil, for dengang de virkelig lavede fede gameplay spil IMO, var i Vice City og San Andreas. Og der var styringen urealistisk og det passede mig fint. Sætter stadig de 2 spil i maskinen, når jeg skal have et hurtigt fix. GTA 4 samler bare støv.

Så de 2 vil jeg anbefale
Next move, Mr. Bentley..
  • 0
Citerer DoctorEarly:
Det mere realistiske bilfysik passer også bedst til GTA stilen og modsat Saint Row 2


Enig... Men bilfysikken i SR2 irritere mig bare lidt

Citerer The Pez Dispenser:
Citerer Mgarla:
Kan mere se kritikken i bil fysikken, som halter meget i forhold til GTA IV

Ved ikke om bil fysikken kan siges at være dårlig, bare mindre realistisk. Personligt syntes jeg det var bedre, syntes bilerne er rigtigt trælse at køre i GTA IV, syntes det er langt sjovere at fræse rundt i Saints row. Det er dog sikkert også langt mindre realistisk


GTA IV er en del sjovere med denne mod, hvilket gør det mere realistisk at køre.

http://www.gtainside.com/en/download.php?do=cat&id=324&order
By=voting


Realistic Driving n Flying 2.7 er et must for alle der ejer GTA IV til PC...
  • 0
Saints Row 2 er langt federe end gta4. Det er så sjovt
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Er helt enig med Pez og Dude ang Saints Row 2. Starten er lidt traeg, men kom ind i det og du har et spil med en masse sjove timer, og langt mere at give sig til end GTA4. Men ogsaa mere urealistisk. Minder mere om GTA VC og SA.

Synes personligt at GTA4 var kedeligt, og et af de mest skuffende spil jeg har prøvet.

InFamous kan ogsaa anbefales. Specielt hvis du er til superhelte. Men man kan desvaerre ikke køre rundt i biler der.
webcider: "De fleste pirater har ihvertfald morale"
  • 0
helt enig i saints row 2. Det var for mig det spil som GTA IV burde have været.

Giv også infamous en chance.. Kanon god underholdning.
  • 0
Jeg er kommet frem til disse spil skal have en chance :

Infamous
Mafia II
Red dead redemption
Saints row 2 (måske)
  • 0
Og saa skal du lige huske paa at SR2 har et genialt "survival horror" arkade spil.

Zombier og ild er fantastisk sammen
webcider: "De fleste pirater har ihvertfald morale"
  • 0
Prøv Prototype...ikke så meget køre rundt men jeg synes det var et rigtigt sjovt sandkasse/superhelte spil.....Prøv også Red Faction: Gurilla...faktisk meget sjovt og desvære måske en del overset sandkasse spil.
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!