Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Red Dead Redemption - Kedeligt?


Citerer ZuRk:
Synes historien var fnatastisk! Jeg var helt solgt da rulleteksterne kom over skærmen, synes det var udført med ynde! Jeg kan dog sagtens sætte mig ind i at i synes vejen til målet var lang, men omvendt synes jeg mange af missionerne varierede nok til det er undskyldt.

For min skyld måtte det godt have været længere... jeg synes det er godt hele vejen igennem

Citerer The Pez Dispenser:
Så spillet bliver ikke bedre senere? håbet om at det bliver sjovt senere er eneste der trækker mig videre

Nej det gør det ikke, men det er kun fordi jeg synes det er godt fra start til slut
Men hvis man ikke kan lide denne type spil så bliver det ikke bedre for en, ligesom det ikke burde være godt fra starten... faktisk burde man have vidst det inden man købte det
  • 0
Citerer zepekit:
Nej det gør det ikke, men det er kun fordi jeg synes det er godt fra start til slut

Bliver missionerne anderledes senere? er 30% inde, og det føltes stadig lidt som et tutorial. Spørgsmålet er sådan set bare om der kommer lidt mere frihed senere? Det er lidt det jeg venter på, at blive sluppet lidt mere løs når jeg er på mission.

Tillagt 2010-06-10 14:21:
Citerer zepekit:
faktisk burde man have vidst det inden man købte det

Jeg kan godt lide open world spil, er vild med mercernaries 2. jeg kan også lide westerns, så tænkte, hey måske er det fedt nok, måske er det anderledes end gta IV. (den ide fik jeg fra det faktum at spillet IKKE er et gta spil, og derved kunne der opstå et håb om at det var lidt mere frit)
Bye bye
  • 0
Citerer The Pez Dispenser:
Bliver missionerne anderledes senere? er 30% inde, og det føltes stadig lidt som et tutorial. Spørgsmålet er sådan set bare om der kommer lidt mere frihed senere? Det er lidt det jeg venter på, at blive sluppet lidt mere løs når jeg er på mission.

Det er meget i samme stil hele vejen, det udvikler sig lidt ligesom gta.

Citerer The Pez Dispenser:
Jeg kan godt lide open world spil, er vild med mercernaries 2. jeg kan også lide westerns, så tænkte, hey måske er det fedt nok, måske er det anderledes end gta IV. (den ide fik jeg fra det faktum at spillet IKKE er et gta spil, og derved kunne der opstå et håb om at det var lidt mere frit)

Nu er det jo fra rockstar - men jeg synes nu spillet er pænt åbent, godt nok til mig om ikke andet
  • 0
^^
verden er åben, men missioerne er (i starten) voldsomt liniære. Ofte noget med at følge efter folk som stopper op i ny og næ så man kan skyde incoming targets. Syntes ikke det er så spændende, en smule ensformigt. Ville gerne have lov at have forskellige tilgange til banerne. F.eks. hvis man skal aflede nogen opmærksomhed, så syntes jeg det ville være meget sjovt hvis man selv skulle finde en måde at gøre det på, fremfor at spillet fortæller dig at der kun er én rigtig måde, og hvis man ikke makker ret, så må tage en anden mission

Hvis det er sådan de leger hele vejen, så tror jeg bare jeg skal have prøvet et par mini spil også må det være det. Hører rygter om at poker skulle være sjovt, og man skulle da også være et skarn hvis man ikke lige røvede et par banker og slagtede nogle civilister.
Bye bye
  • 0
^
Enig.
Missionerne er meget ensformige i deres grundelement. Noget der tænder mig helt af er, at alt markeres på kortet med en gul plet! "Gå hen til stigen og kravl op". Hvad er der galt med at jeg hører efter under briefing af missionen og regner resten ud selv? Har jeg overset at dette kan slås fra, så sig endelig til, for det er da det mest gustne overhovedet!
Jeg har dog haft masser af sjov i at lære spillet og området at kende, men når du har set det meste, prøvet alle de udmærket udførte minispil og firnurligheder, fundet og jagtet de fleste typer dyr, etc, så er der kun tilbage at sjoske igennem resten af missionerne, som ærlig talt trækker lidt ud. Humoren er da ok, men den gentager sig selv, så man bliver ikke det mindste overrasket senere hen over hvad folk siger.
Jeg håber da den berygtede afslutning måske giver den sidste optur.
  • 0
Citerer Virus:
Så kan det vel bedre betale sig at tage en hest P:


Kommer an på meget, du er mere beskyttet i en bil.
Signatur er overvurderet.
  • 0
Citerer The Pez Dispenser:
Citerer Vardu:
Historien er ok til at spille det igennem, personerne er endu engang mest spændene i første 3. del af spillet og fejlene rundt omkring er verden er mange.

Så spillet bliver ikke bedre senere? håbet om at det bliver sjovt senere er eneste der trækker mig videre


Syntes faktisk, fuldstændig som i GTA IV, at spillet mister pusten omkring midt i hovedhistorien - sidemisionerne/strangeres er temmelige ligegyldige efter min mening.

I starten finder jeg Marston interessant men da han bredvilligt endnu engang skal hjælpe den ene psykopat efter den anden bliver det altså noget plat. Det stiger dog lidt til sidst igen (er ikke helt færdig med hovedhistorien endnu, mangler 2 eller 3 missioner tror jeg).
"People who are shit at things tend to massively over-estimate their competence."
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!