LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Dansk
      nyeste
      Atrás

      Spil

      Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

      Street fighter 4 fight pad ?


      Jeg vil måske købe en street fighter 4 fight pad, fordi der er nogle angreb jeg ikke kan lave med den ps3 normale kontroller.

      1. Er fight paden god?

      2. Bliver man bedre til spillet?
      • 0
      Jeg synes den er for stor og ligger dårligt i hånden medmindre man har meget store hænder. D-pad er blødere og mere skånsom mod tommelfinger men kan være lidt upræcis nogle gange. Knapperne er af billig kvalitet og klikker højt når man trykker på dem. Der er lag/forsinkelse på og man skal tit skifte batterier. Den er for dyr.

      Har du overvejet stick? Det tager lidt tid at lære men tilgengæld bliver alt nemmere at lave.

      http://www.billigespil.dk/shop/street-fighter-fightstick-4953p.html

      Skift stick og knapper til Sanwa/Seimitsu og du har dig et top kvalitets stick.

      Tillagt 2010-04-03 04:44:
      Alternativt findes der også en Tournament Edition som har sanwa dele og er af bedre kvalitet.
      • 0
      Ok tak for hjælpen, men jeg har ikke råd til et stick. Et angreb jeg gerne vil lave nemmere er shoryuken med Ryu, er det nemmere med fightpad?
      • 0
      Der er ingen grund til at købe et fight pad, blot for at kunne lave shoryoken. Det ville være penge ud af vinduet.
      Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne
      • 0
      og for at lave andre ting bedre selvføgelig

      Er det nemmere at spille med en fight pad!?????
      • 0
      Citerer JustinWrong:
      Jeg synes den er for stor og ligger dårligt i hånden medmindre man har meget store hænder. D-pad er blødere og mere skånsom mod tommelfinger men kan være lidt upræcis nogle gange. Knapperne er af billig kvalitet og klikker højt når man trykker på dem. Der er lag/forsinkelse på og man skal tit skifte batterier.
      Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne
      • 0
      Ja, men er den bedre end den almindelige kontroller?. Mange anmedelser siger den er god
      • 0
      Nej det synes jeg ikke. Men måske vil du synes om den.
      Jeg kan i øvrigt fortælle dig at danmarks største fighting event og street fighter turnering finder sted 15. maj i kbh.

      http://gamerslounge.dk/index.php?option=com_content&view=artic
      le&id=1471:headstomper-3&catid=31:turnering&Itemid=90
      • 0
      ok tak, men jeg er virkelig dårlig til spillet, så jeg kommer nok ikke . Jeg håber fightpaden gør mig bedre
      • 0
      Du bliver ikke bedre pga fightpad. Det kræver tid og øvelse at blive god.
      • 0
      Nej men jeg håber at det er nemmere, at lave angrebene
      • 0
      prøv det. og skriv lige tilbage om hvad du synes
      • 0
      ok , kan vi spille en kamp i super street fighter 2 turbo hd remix, når jeg har fået den?
      • 0
      Ja det kan vi sagtens
      Mit psn id er MagicSolarStance
      • 0
      Og mig:
      Trolle_DK

      Spiller dog HDR på pad, for det er helt umuligt på mit stick, som jeg spiller SF4 på.

      Hvad, skal I ikke have Super SF4? Jeg sidder med det til anmeldelse nu
      • 0
      Jo jeg skal have super street fighter 4

      Jeg har bestilt fightpaden på coolshop, der er gået næsten en måned og den er ikke kommet endnu !!!

      Tillagt 2010-04-20 18:19:
      Jeg tilføjer jer som venner på psn ok?
      • 0
      Citerer michael uncharted:
      Jo jeg skal have super street fighter 4

      Jeg har bestilt fightpaden på coolshop, der er gået næsten en måned og den er ikke kommet endnu !!!

      Tillagt 2010-04-20 18:19:
      Jeg tilføjer jer som venner på psn ok?


      Selvfølgelig

      • 0

      For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!