Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

SSF4


Yes, vi (os fra figthing-site #1 i Dk) har spillet SSF4 og prøvet de nye karaktere, det er SÅ fedt!
  • 0
nice, glæder mig til at kunne spille det
One Shoot One Kill....
  • 0
Kan du sige liiiidt mere? Lige nu minder det jo mest af alt om en post i nattråden
Citat 13brevkasse: Lyt til Belial - Belial er klog og med på noderne
  • 0
Efter at have set de nye char's og select screen så ser det sort ud for håbet om yun eller yang... er jeg den eneste der vil have en af dem med i ssf4? I det hele taget flere characters fra sf3 ville have været rart.
  • 0
Der vil altid være nogle som er utilfredse med noget.. Jeg synes at Capcom har gjort det godt. Ingen af de nye karakterer ligner hinanden og de er alle gode på hver sin måde.
  • 0
Når man er vild med sf3 så er det klart man gerne ser flere figurer derfra komme over i ssf4, og især yun/yang da det er mine favorit street fightere... og så synes jeg dudley er irreterende, især når balrog er med.
Men der er ingen tvivl om at capcom har gjort det godt. Jeg var tilfreds med sf4 og nu ser alt bare bedre ud så jeg klager bestemt ikke, det er bare et ønske
Det var genialt lavet i den nye trailer, hvor de lige bruger sf3 announceren i starten
  • 0
Citerer zepekit:
Når man er vild med sf3 så er det klart man gerne ser flere figurer derfra komme over i ssf4, og især yun/yang da det er mine favorit street fightere... og så synes jeg dudley er irreterende, især når balrog er med.
Men der er ingen tvivl om at capcom har gjort det godt. Jeg var tilfreds med sf4 og nu ser alt bare bedre ud så jeg klager bestemt ikke, det er bare et ønske
Det var genialt lavet i den nye trailer, hvor de lige bruger sf3 announceren i starten


Zep, har vi set dig i vores community, du har måske et andet tag?
Tror vi er oppe på over 15 gode dk SF-spillere nu, og der kommer nok over 40 spillere til SSF4 til næste Headstomper Tournement, nemlig HS3.
  • 0
Nej, jeg holder mig for det meste kun på local versus
  • 0
Citerer zepekit:
Nej, jeg holder mig for det meste kun på local versus


Ah, kan godt se du bor et par mil væk fra staden, hvor vi andre hooker op. Der var ellers en vognfuld friske 3S spillere fra Jylland med til HS2
  • 0
Man skyder sig selv i foden hvis man er vild med Street Fighter og ikke dukker op til "HEADSTOMPER TOURNAMENT"
  • 0
Tror desværre de fleste true fighters er migreret fra GR.

Kan være vi ser flere herfra når SSF4 kommer på gaden.
  • 0
HEADSTOMPER III TOURNAMENT

SUPER STREET FIGHTER IV

15.MAJ

KØBENHAVN

GAMERSLOUNGE.DK

  • 0
Citerer zepekit:
I det hele taget flere characters fra sf3 ville have været rart.

+1
for min skyld måtte de gerne tage størstedelen med ind. Ville være forfriskende. Resten har jeg trods alt samlet i SF alpha 3, ville være rart hvis man kunne få blandet nogle af de gamle karakterer med sf3´s karakterer.
Bye bye
  • 0
Ey Pez, er Headstomper Tournament noget for dig? ^o^
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!