Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Kontakt Rockstar Games


Nogen som ved hvor man kan finde en email-adresse eller lign. hvor man kan kontakte Rockstar Games?
  • 0
Har set den, men så vidt jeg har forstået er det til hjælp med spillene, jeg skulle selvfølgeligt have gjort opmærksom på at det ikke var det jeg søgte, men et sted hvor man f.eks. kan komme med forslag til spil
  • 0
Jeg tror desværre ikke den slags eksisterer.

Jo, self. har de interne mailadresser, men jeg tror ikke de har en åben til "fan-suggestions"

Det nærmeste du kommer det er nok et officielt forum, hvor du så kan videregive dine guldkorn.
Bazzinga!
  • 0
  • puje
  • puje
Spil firmaer modtager ikke ideer til nye spil udefra. Det har jeg set på skrift en del gange. De tør formentlig ikke, fordi de er bange for at blive sagsøgt.
(Hvis det er en ændring til et nuværende spil du snakker om, så er det nok en anden sag)
Nothing is going my way right now
  • 0
¨damn..
  • 0
Men det betyder ikke, at vi ikke er interesseret i din spilide. SÃ¥ bare skriv lidt om den herinde alligevel?
  • 0
Det var til GTA "V".. Skal jeg bare skrive det i denne tråd?

Tillagt 2009-08-10 19:11:
Nej, jeg laver sq en tråd hvor ALLE kan komme med deres idéer.. Skal den ligge i GR eller Off-toppic?

Tillagt 2009-08-10 19:55:
Her har jeg lavet en tråd:

http://www.gamereactor.dk/forum/?forum=3&thread=60482
  • 0
Citerer puje:
Spil firmaer modtager ikke ideer til nye spil udefra. Det har jeg set på skrift en del gange. De tør formentlig ikke, fordi de er bange for at blive sagsøgt.
(Hvis det er en ændring til et nuværende spil du snakker om, så er det nok en anden sag)


Med mindre de laver en konkurrence blandt deres fans om hvem der har den bedste ide. Her vil spilfirmaet nemlig eje alle rettigheder til de forslag som deres fans kommer med.
Bazzinga!
  • 0
  • puje
  • puje
Citerer minisnor:
Citerer puje pil firmaer modtager ikke ideer til nye spil udefra. Det har jeg set på skrift en del gange. De tør formentlig ikke, fordi de er bange for at blive sagsøgt.
(Hvis det er en ændring til et nuværende spil du snakker om, så er det nok en anden sag)

Med mindre de laver en konkurrence blandt deres fans om hvem der har den bedste ide. Her vil spilfirmaet nemlig eje alle rettigheder til de forslag som deres fans kommer med.


Ja eller hvis grise kunne flyve?
Nothing is going my way right now
  • 0
Jeg har ikke hørt om en sådan konkurrence indenfor spilbranchen, men i andre brancher er den salgs helt normalt, så der er ikke helt utænkeligt.

Men ellers må du sgu søge et job hos Rockstar, hvis du vil have indflydelse på det næste GTA spil.
Bazzinga!
  • 0
  • puje
  • puje
Kan godt være I har misforstået mig. Så vidt jeg ved vil udviklerne gerne have feedback og ideer til deres eksisterende spilserier. Nogle udviklere hører bare mere på deres fans end andre gør.
Det de ikke vil have er at folk skriver til dem med "Jeg har en mega fed ide til et spil I burde lave! Elves in Space! Det bliver et sikkert hit!!1!"
Nothing is going my way right now
  • 0
ved folk herinde hvordan an åbner sin social club account igen efter den er blevet lukket efter for mange forkerte forsøg?
  • 0
Min x proto til 2,7 mil er væk og jeg har fucking betalt 300 kr for at få den men nu har de taget den fra mig
  • 0
Citerer Isak Poulsen:
Min x proto til 2,7 mil er væk og jeg har fucking betalt 300 kr for at få den men nu har de taget den fra mig


Hvad betyder det ?
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Citerer Isak Poulsen:
Min x proto til 2,7 mil er væk og jeg har fucking betalt 300 kr for at få den men nu har de taget den fra mig


Træls
https://www.youtube.com/watch?v=MPccW4btUCs
  • 0
Citerer The_Dude:
Citerer Isak Poulsen:Min x proto til 2,7 mil er væk og jeg har fucking betalt 300 kr for at få den men nu har de taget den fra mig

Hvad betyder det ?


Hvis jeg skulle tage et kvalificeret gæt så er det fordi man kan købe en masse ting i GTA online. Du kan købe currency for rigtige penge. Der er nogle biler som koster flere hundrede kroner.

Men bare rolig. "We are convinced that we are probably from an industry view undermonetising on a per-user basis," "There is wood to chop because I think we can do more, and we can do more without interfering with our strategy of being the most creative and our ethical approach, which is delighting consumers."

Så faktisk er det ren høflighed af dem at en virtuel bil koster 300kr.
  • 0
Ok min GTA crasher når jeg skal in i mit Car warhouse så siger den there been an erro joining a session please return to gta v kan i hjælpe mig med det har prøvet i 2 dage det sige det sammen
  • 0
Can you give me 900000000 million on gta ai have not money please my name of ps4 is byggemand please rokstar

Tillagt 2018-01-07 11:23:
Rokstar jeg har bruge for penge er du sød og give mig 7000000000 milion jeg har seriøs bruge for penge jeg er fartig bare 50 mil eller 60 mil
  • 0
Citerer Valentin Mihai:
Can you give me 900000000 million on gta ai have not money please my name of ps4 is byggemand please rokstar

Tillagt 2018-01-07 11:23:
Rokstar jeg har bruge for penge er du sød og give mig 7000000000 milion jeg har seriøs bruge for penge jeg er fartig bare 50 mil eller 60 mil


Du er godt nok dum hvis du tror at Rockstar giver dig penge i GTA Online ved at skrive at du virkelig har brug for det. Det værste er nok at du skriver det i GR og du tror at ROCKSTAR af alle mennesker ville give dig penge i GTA Online fordi du virkelig "har brug for det".
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!