Dansk
nyeste
Atrás

Spil

Snak om spil til konsoller, Pc, Mac, Android, iOS osv.

Den ultimative Borderlands tråd!


Citerer The Pez Dispenser:
Citerer zepekit:nu har jeg ikke set de videoer fra ham youtube piraten men man vælger vel en af de 4 karakterer der er i spillet?...
så ikke umiddelbart ud til at han foretog nogen valg. han trykkede på new game, så kom introen også var han igang. Hvorefter han trykker på et display i verdenen som giver ham mulighed for at redigere sin figur lidt, men så ikke ud til at man kunne vælge noget andet end farver

Der er 4 forskellige klasser at vælge imellem. Hunter, soldier, siren og berserker.
Shit happens...
  • 0
Citerer The Pez Dispenser:
Citerer zepekit:nu har jeg ikke set de videoer fra ham youtube piraten men man vælger vel en af de 4 karakterer der er i spillet?...
så ikke umiddelbart ud til at han foretog nogen valg. han trykkede på new game, så kom introen også var han igang. Hvorefter han trykker på et display i verdenen som giver ham mulighed for at redigere sin figur lidt, men så ikke ud til at man kunne vælge noget andet end farver

Har lige set part 1, han vælger rent faktisk karakter, omkring 4.50 inde i filmen.
Men udover det er der nok ikke så mange customize options i spillet, på karakteren.
  • 0
Spillet udkommer kommer meget snart, og der har ikke været anmeldelser endnu. Det plejer at betyde lunkne anmeldelser. Det er altid godt med split screen men ud over det virker det ikke så spændende.

Sådan som jeg har forstået det så er der 4 klasser, en række evner, våben og monstre man skal slå ihjel (som skalerer efter dit level), og så er det ellers bare meningen at man skal tage på grindfest og skaffe xp. Som split screen kunne det være en god stener men det er nok ikke nok i denne tæt pakkede juletid.
PSN: Kaliumhest
  • 0
Citerer Kaliumhest:
Spillet udkommer kommer meget snart, og der har ikke været anmeldelser endnu. Det plejer at betyde lunkne anmeldelser.

det betyder bare at anmelderne ikke er hyped beyond belief.
Bye bye
  • 0
Citerer The Pez Dispenser:
Citerer Kaliumhest pillet udkommer kommer meget snart, og der har ikke været anmeldelser endnu. Det plejer at betyde lunkne anmeldelser.
det betyder bare at anmelderne ikke er hyped beyond belief.


Siger personen som ikke ejer Uncharted 2 Jeg har næsten spillet det færdigt og efter min mening har anmelderne bestemt ikke ramt ved siden af.

Faktum er, hvis man har et lunkent spil, så prøver man at snige anmeldelserne ud efter spillets udgivelse så købere ikke ombestemmer sig. Haze er et godt eksempel.
PSN: Kaliumhest
  • 0
  • BA
  • BA
Det hele er bare antagelser og antagelser. Ingen ved noget, før man spiller spillet, eller får læst anmeldelserne, uanset hvornår disse bliver offentliggjort. Og det er IKKE faktum som du skriver, men endnu en antagelse

8,5 fra OXM.

http://borderlandsguide.com/forum/first-reviewcaution-its-oxm
  • 0
Citerer Kaliumhest:
Faktum er, hvis man har et lunkent spil

nej, det betyder at spillet ikke har fået den helt store tur igennem PR maskinen.
Desuden er det en ny serie, som ingen har hørt om før... Og hørte nogen om demons souls? spillet der lige pt høster den ene top karakter efter den anden...

Jeg glæder mig lidt til at se hvad folk skriver om det, har nogle bekymringer jeg gerne vil have afkræftet. Der er nok mest af alt 2 ting jeg er bekymret for: Design af verdenen (det hele er random, og nyt hvergang man starter et nyt spil, kunne risikere at blive meget ligegyldigt), og open world, frygter der kommer for meget spild tid med i spillet, tid hvor man langsommeligt transportere sig fra et sted til et andet

Citerer BA:
http://borderlandsguide.com/forum/first-reviewcaution-its-oxm

hmm der mangler sværhedsgrader, lidt ærgeligt. Men lyder ellers lovende. Også lidt ærgeligt med saves, lidt trælst at den selv gemmer konstant, kunne jo være man gjorde noget som man fortrød...

Lyder desværre også til at det er diablo style checkpoint system. Det kunne blive et problem, har aldrig set fidusen i saves hvor man bare sættes tilbage uden at tabe progress
Bye bye
  • 0
  • BA
  • BA
Hvis man googler kan man sagtens finde et par anmeldelser. Et engelsk magasin har givet det 4/5, som siger at det kunne have fået 5/5 men characters og story var mindre godt.

Men lidt ærgeligt med sværhedsgrader ja. Er spændt på at se om det save system bliver et problem. Det håber jeg ikke.
  • 0
tror næsten jeg bliver nødt til at forudbestille det her også
Bye bye
  • 0
Citerer The Pez Dispenser:
tror næsten jeg bliver nødt til at forudbestille det her også

Jeg tror ikke du vil fortryde, jeg har også gjort det, fordi at spillet virker til at blive en vaskeægte klassiker!
Mostly Harmless...
  • 0
Citerer raptors:
Jeg tror ikke du vil fortryde, jeg har også gjort det, fordi at spillet virker til at blive en vaskeægte klassiker!

Det virker ihvertfald til at have noget potentiale, og Gearbox er helt klart også et af de firmaer jeg har tiltro til
Bye bye
  • 0
Citerer The Pez Dispenser:
Det virker ihvertfald til at have noget potentiale, og Gearbox er helt klart også et af de firmaer jeg har tiltro til

Det der for alvor for mig til at tro det er et godt spil, er det faktum at i alle interviewsene med Randy Pitchford (Gearbox CEO) virker han også virkelig hyped. Hvilket bare får mig til at tænke at normalt må man da blive træt af det samme spil igen og igen, men han er lige hyped hele tiden!
Mostly Harmless...
  • 0
Citerer Kaliumhest:
Faktum er, hvis man har et lunkent spil, så prøver man at snige anmeldelserne ud efter spillets udgivelse så købere ikke ombestemmer sig. Haze er et godt eksempel.

Det har da intet med karakteren af et spil at gøre, hvornår amnmeldelsen kommer...
Der kom hurtigt anmeldelser af uncharted 2, men det var da ikke fordi de fleste anmeldere kunne lide det, det var nok mere pga. spilelt gik guld lang tid før release dagen. Det kommer an på hvornår anmeldere får deres review code og om udviklerne har lagt en dato for hvornår spillet's anmeldelse må udkomme (noget der sker tit med stor spil alla mgs, halo, gta osv. (man skal bare lige huske hvis kojima gør det skal anmeldelsen helst hentes fra en anden side og oversættes ))
Nu er borderlands ikke et spil i samme hype klasse som f.eks. halo, og har ikke hørt det er gået guld for flere uger siden, så det er nok derfor...
  • 0
  • BA
  • BA
Anmeldelserne skulle gerne strømme ud mandag morgen
  • 0
Der er et ok QL af det ovre på Giant Bomb (dem jeg plejer at kigge over skulderen, når jeg skal købe, omend deres karakterskala ligesom GT's er fuldstændig latterlig), og har lidt svært ved at blive al for hyped. Synes ikke rigtig det ligner, det har særlig meget at byde på og må indrømme jeg er kørt død i open world spil, da de allesammen alligevel foregår i NY eller et wasteland. Også derfor jeg ikke er det mindste hyped når det kommer til Rage, selvom ID er en genial spiludvikler. Savner noget lidt mere fokuseret gameplay indenfor spilgenren generelt, Brutal Legend er et andet spil, jeg synes har skudt forbi målet gameplaymæssigt. Superfedt med store kampe, hvis de virker, men hvorfor i alverden har det spil en stor åben verden? Satser på Dragon Age eller L4D2.
The sun is shinning, it's dark, we're having an empty tank of gazolin, and were wearing sunglasses. Lets drive
  • 0
  • BA
  • BA
Jeg er spændt på at se, hvordan splitscreen virker med hensyn til characters. Håber da, at man kan spille med to forskellige figurer på samme bruger og derefter spille splitscreen.
  • 0
glæder mig så meget til dette spil, har været nede og forudbestille idag . Efter jeg har set videorewiew på ign er jeg helt oppe og ringe, ser virkelig fedt ud. Kan godt lide stilen i spillet. Kan ikke vente til fredag, men det er jeg jo nød til hehe.
  • 0
nu gider jeg ikke læse det hele igennem men hvornår er release ?
Y can't metroid crawl ?
  • 0
Citerer The_Dude:
nu gider jeg ikke læse det hele igennem men hvornår er release ?


Nu på Fredag d. 23/10
  • 0
Citerer baunevej:
Nu på Fredag d. 23/10


SÃ¥dan!
Jeg ka' godt li' kage!
  • 0
  • BA
  • BA
4/5 fra GiantBomb, B+ fra 1UP

Det lyder som forventet. Jeg var ellers lidt bange for, at det kunne skuffe men nej
  • 0
Goddammit, endnu et must have Jeg har ikke tid til alle de spil...
  • 0
Citerer G_Rifff:
Goddammit, endnu et must have Jeg har ikke tid til alle de spil...


Jeg har ikke råd til alle de spil!!!
  • 0

For at kommentere skal du være logget ind. Bliv medlem her - bliv medlem nu!